Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Alopecia Vereniging (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=68)
-   -   vaap (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14346)

granny 9 november 2008 12:39

vaap
 
Zijn er ook haarweb-leden die naar de vaap landelijke ontmoetingsdag gaan? Het is in Utrecht op 29 november as.
Ik wou het gewoon eens proberen, misschien zijn er vrouwen die goeie ideeën hebben of waar je ervaringen mee kan uitwisselen.

Wat vinden jullie ervan?

Hanna 9 november 2008 15:03

Je moet betalen om lid te mogen worden van de VAAP en daar had ik al meteen geen zin in en nu nog steeds niet.

Ideeën en ervaringen uitwisselen kan op het forum ook wel of anders via privéberichten en emails.

De kans dat je op zo'n bijeenkomst leeftijdgenoten tegenkomt, lijkt mij erg klein, maar wie weet is 't toch leerzaam en/of gezellig.

granny 9 november 2008 15:18

vaap
 
Vorig jaar ben ik ook geweest, toen viel het erg tegen.Nu is het groter opgezet, samen met aapv, daarom probeer ik het nog een keer.

Ik houd jullie op de hoogte.

Hanna 31 januari 2009 15:44

Hallo Granny,

Ik ben benieuwd of je nog naar die ontmoetingsdag geweest bent en wat jouw ervaringen waren.

Alvast hartelijk dank voor je antwoord.

Groetjes,
Hanna

granny 31 januari 2009 16:14

Hallo Hanna,

Ik heb het er verder niet over gehad omdat ik niet geweest ben. Heb afgemaild.
Ik zag er erg tegenop om al die kale hoofden te zien.
Dus heb ik mijn kop maar weer eens in het zand gestoken en ben ik (i.p.v.) met mijn zusje (wel mooi haar, grrrr) gaan winkelen in Beetsterzwaag.
Nog een mooi bloesje en vest gekocht. Ja lekker is dat zo'n winkel met overal spiegels en eng licht. Maar ik ben handig, ik pas kleding zonder naar mijn haar te kijken, gewoon negeren.

De VAAP/AAVP- dag is wel een succes geweest, ondanks de vele afzeggingen. Er waren 60 deelnemers, las ik in "Hoofdzaak", een boekje wat mij als lid regelmatig wordt toegestuurd. Iedereen mocht zijn verhaal doen, en er was veel info over haarwerken.

Misschien ga ik een volgende keer.
Op het Haarweb hoor ik nooit wat over VAAP.

Gr. Granny.

Hanna 31 januari 2009 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door granny (Bericht 190916)
Op het Haarweb hoor ik nooit wat over VAAP.

VAAP en AAPV vragen lidmaatschapsgeld en Haarweb niet! :cool:

agatha 1 februari 2009 21:03

Of we zijn verlegener;)

granny 1 februari 2009 21:54

Verlegen ben ik ook, lekker thuis is veel veiliger.
Maar op zo'n vaap-ontmoetingsdag hoef je je niet te schamen voor je haar, dat scheelt.

Hanna 1 februari 2009 21:57

Als ik überhaupt zou gaan, ging ik gewoon met een pruik op.

Maar ik vind die forums niet prettig, omdat je er nog niet eens een blik op mag werpen zonder eerst te betalen. Heel wat anders dan het gastvrije Haarweb!

granny 1 februari 2009 22:11

Je hebt gelijk!
Ik heb mijn twijfels ook. Je kan betalen wat je wilt naar ontmoetingsdagen gaan maar.... wat schiet je er mee op?:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.