Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Fue 1200 Transhair (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26315)

Mr_Anoniem 29 september 2010 22:58

Fue 1200 Transhair
 
Beste allen,

Ik heb vandaag 29 September 2010 mijn Fue haartransplantatie ondergaan bij Transhair. Dit werd uitgevoerd door Dokter Neidel.
De ingreep zelf viel opzich wel mee alleen de verdovingen waren erg gemeen. Ik ben erg te spreken over de vriendelijkheid van de artsen en de assistentes. Dit waren erg vriendelijke personen wat voor mij gezien de zenuwen erg belangrijk was. Ze hebben ook precies opgevuld wat van tevoren was afgesproken. Ik ben nu blij dat ik het heb laten doen en het wachten is op het groeien van het nieuwe haar.

Mijn situatie was dat ik rond mijn 20e ineens diepe inhammen kreeg waar ik lange tijd onzeker over was. Nu op mijn 25e waren deze inhammen nog steeds dezelfde diepte en heb ik besloten dit op te laten knappen.

Bijgevoegd wat foto's van voor en net na de ingreep.
Meer foto's zullen in de komende maanden volgen.
Graag wil ik jullie meningen weten.


Dit is een foto van voor de behandeling: http://img440.imageshack.us/img440/7488/foto3ixf.jpg

Foto net na de behandeling:
http://img822.imageshack.us/img822/8950/foto1s.jpg

Foto 2 net na de behandeling:
http://img832.imageshack.us/img832/5082/foto2bi.jpg

norwood2 29 september 2010 23:58

Ziet er goed uit, mooie haarlijn. Gezien de grootte van het gebied, zal dit wel rond de 2000 grafts zijn geweest ? Ook nette afwerking op het wandbeen, gebeurt veel te weinig.

Afwachten hoe de groei gaat verlopen. Ik hoop dat je blijft posten met updates.

Succes.

Mr_Anoniem 30 september 2010 01:01

Bedankt voor je snelle reactie.
Dit waren echt 1200 grafts al vertelde ze me wel van te voren dat mijn donor gebied erg geschikt was omdat hier over 2 en meer haren per haarzakje zaten.

Ik vraag me alleen af hoelang dat pijnlijke gevoel in het donor gebied blijft..

bass885 30 september 2010 17:54

Hey ziet er goed uit. Volgens mij telt transhair op een andere manier waardoor de 1200 grafts overeenkomen met ongeveer 2000 grafts bij een andere kliniek.
De haarlijn ziet er inderdaad mooi uit. Moet wel zeggen dat het ontvangstgebied er nogal gehavend uitziet in vergelijking met andere foto's vlak na de behandeling bij bijvoorbeeld prohair. Dit kan er mee te maken dat transhair nog vrij onervaren is met FUE behandelingen.

Hoop voor je dat de pijn snel wegtrekt.

roloff 30 september 2010 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bass885 (Bericht 262550)
Hey ziet er goed uit.

1. Volgens mij telt Transhair op een andere manier waardoor de 1200 grafts overeenkomen met ongeveer 2000 grafts bij een andere kliniek.

2. Moet wel zeggen dat het ontvangstgebied er nogal gehavend uitziet in vergelijking met andere foto's vlak na de behandeling bij bijvoorbeeld Prohair. Dit kan er mee te maken dat Transhair nog vrij onervaren is met FUE behandelingen.

Hey Bas S.

Je opmerking 1: "Volgens mij telt Transhair op een andere manier ...." [wat jij nu ziet zijn de vele korstjes/roofjes van het bloeden, dus lijkt het jou daarom 2.000 grafts .... , het zijn er 1.200]

Je opmerking 2: [houdt verband met het door mij onder 1. reeds gestelde:] Doordat Mr. Anoniem kennelijk redelijk veel heeft gebloed tijdens zijn HT [ik bloed ook relatief veel, dat verschilt heel duidelijk van persoon tot persoon] ziet zijn ontvangstgebied er - zoals jij stelt - nogal "gehavend" uit.

Ik ben persoonlijk geen fan van TransHair, méér van ProHair en Aestetic Clinics [en Gho/Hasci], maar dit heeft er echt niets mee te maken dat Transhair nog vrij onervaren is c.q. zou zijn met FUE-behandelingen [zogezegd de één bloedt meer dan de ander].

Ik voelde me "geroepen" toch even een nuchtere kijk op de zaken te geven.

Gr:) Roloff

Henk 30 september 2010 20:55

Hallo Mr Anoniem,

Welkom op ons forum.

Fijn om te lezen dat Transhair nu ook daadwerkelijk FUE-haartransplantaties uitvoeren.
De haarlijn ziet er goed uit, maar verder kan je er nu nog weinig over zeggen.
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Hou ons op de hoogte.

Gebruik je overigens ook medicatie om de haaruitval af te remmen?

Morehair 30 september 2010 21:01

Ziet er best uit.
Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

Zit je al aan de Fina?
Op de 1e foto zie ik nml. een soort van eiland op je voorhoofd.
Die moet er dan meestal mettertijd ook aan geloven.

RAAFIE 30 september 2010 22:01

Staat gewoon op de site hoor.

Prijs per graft €3,95
Medische kosten €500,-

Morehair 30 september 2010 23:23

Had ik niet naar gekeken. Ik kom niet meer zo vaak op zulke site's...;)

Prijs valt op zich nog mee, nu de resultataen nog afwachten.
Wel jammer van de medische kosten, maar die krijg je er normaal gesproken ook wel afgeluld.

Mr_Anoniem 1 oktober 2010 15:03

Hey,

Ik gebruik nog geen remmende middelen e.d.
Ik heb hier 2880 euro voor betaald omdat dit een soort actie was waarbij de assistentes op hun snelheid konden gaan oefenen.
Dit duurde daarom ook een uurtje of 9.

Wat betreft dat eiland op mijn voorhoofd dat viel wel mee en komt denk ik door de lengte van het haar, de stand van het haar en de foto.

En de medicatie genaamd Fina werkt dat echt?
Zo ja, kan ik dit zelf gewoon bij een apotheek halen?

Morehair 3 oktober 2010 01:41

Ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik snap niet dat je voor dat geld
een stel beginnelingen aan je hoofd hebt laten oefenen.

Voor bijna hetzelfde geld had je een geoefend iemand aan je hoofd gehad.

En dat eiland zit er wel degelijk. Je ziet duidelijk een rand om die "pluk" haar. Ik zeg dit niet om je te pesten, maar ontkennen heeft geen zin.

roloff 3 oktober 2010 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 262719)
Ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik snap niet dat je voor dat geld
een stel beginnelingen aan je hoofd hebt laten oefenen.

Voor bijna hetzelfde geld had je een geoefend iemand aan je hoofd gehad.

Ik wil ook geen zeikerd zijn, maar vind 1.200 grafts voor € 2.880 [dus € 2.40 per graft] voor een FUE behandeling best wel een koopje !!

Misschien heeft Transhair wel goed werk geleverd, dat kunnen we pas over een klein jaartje beoordelen.

Dus in dit geval zeker het "voordeel van de twijfel".

[en .... nieuwe mensen moeten tenslotte ook opgeleid worden, dat had de directeur van TransHair hier op Haarweb al eens aangegeven, hij maakte immers melding van hun ambitieuse plannen, conclusie: ze zijn inmiddels dus flink aan de slag].

Gr:) Roloff

AnthonieH 3 oktober 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 262719)
Ik kan misschien een zeikerd zijn, maar ik snap niet dat je voor dat geld
een stel beginnelingen aan je hoofd hebt laten oefenen.

Voor bijna hetzelfde geld had je een geoefend iemand aan je hoofd gehad.

En dat eiland zit er wel degelijk. Je ziet duidelijk een rand om die "pluk" haar. Ik zeg dit niet om je te pesten, maar ontkennen heeft geen zin.

Iedereen moet ergens beginnen en ik neem aan dat het voor beginnelingen zijn op het gebied van extractie. Met terugplaatsen moeten ze bij Transhair ruim voldoende ervaring hebben.

Ik denk zelf dat het grootste nadeel van beginners de lange tijd in de stoel zal zijn, omdat ze langzamer werken.

Dat eiland is inderdaad al waarneembaar, vooral op de 'voor-foto'. Als het proces van kaler worden niet wordt vertraagd, dan zal de eerstvolgende behandeling over een paar jaar zich waarschijnlijk daarop moeten gaan richten.

Maaruh, Mr., ik ben ook heel benieuwd naar hoe het terug groeit bij je!

Morehair 3 oktober 2010 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roloff (Bericht 262728)
Ik wil ook geen zeikerd zijn, maar vind 1.200 grafts voor € 2.880 [dus € 2.40 per graft] voor een FUE behandeling best wel een koopje !!

Gr:) Roloff

Als je gewend bent om 6 euro per graft te betalen wel ja.

2,40 per graft is idd niet duur, maar voor 8/900 euro meer had hij meer zekerheid gehad.
Dat elke kliniek het moet leren is waar, maar dat is toch niet het probleem van de klant? Voor mij part oefenen ze het eerst op varkens of zo......

Niets ten nadele van TH trouwens, want ik vind dat ze aardig bezig zijn de laatste tijd.

Morehair 3 oktober 2010 11:24

@ Mr Anoniem,

heb je misschien ook een foto van het donorgebied na de behandeling?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.