Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   1 jaar na ht (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29503)

se7enty6 9 november 2011 12:00

1 jaar na ht
 
2 Bijlage(n)
beste lotgenoten,

ben bijna 1 jaar verder na mijn 1ste ht van 2200 grafts.

Wanneer ik het kort scheer lijkt het voller dan wanneer ik het laat groeien.
Ik overweeg mijn 2de ht maar kan het nu al en hoeveel grafts zou ik nog nodig hebben? Had wel meer verwacht van het resultaat na groeien eerlijk gezegd.

Hierbij de foto's ervoor en erna.

greeetz

sonico 9 november 2011 13:09

Het was natuurlijk wel een flink gebied, ik gok zo tussen de NW 5 en NW 6. Dan kun je met 2200 grafts ook geen wonderen verrichten. Waarom heb je niet gekozen om bijvoorbeeld eerst de front of de kruin volledig te doen? Van tevoren was het toch wel duidelijk dat 1 ht niet voldoende zou zijn, lijkt me ...

Persoonlijk vind ik het resultaat niet top, maar slecht ziet het er ook niet uit (zeker voor de aantal grafts i.c.m. het totale gebied). Ik zou er in ieder geval nog zo'n 3000 grafts tegenaan gooien, indien je donor het toelaat. Ik denk dat je dan al een heel eind komt.

P.S: ik vind het nu ook een beetje vertekend, door de gel (?) kleven de haren samen en lijk je kaler ...

se7enty6 9 november 2011 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonico (Bericht 295240)
Het was natuurlijk wel een flink gebied, ik gok zo tussen de NW 5 en NW 6. Dan kun je met 2200 grafts ook geen wonderen verrichten. Waarom heb je niet gekozen om bijvoorbeeld eerst de front of de kruin volledig te doen? Van tevoren was het toch wel duidelijk dat 1 ht niet voldoende zou zijn, lijkt me ...

Persoonlijk vind ik het resultaat niet top, maar slecht ziet het er ook niet uit (zeker voor de aantal grafts i.c.m. het totale gebied). Ik zou er in ieder geval nog zo'n 3000 grafts tegenaan gooien, indien je donor het toelaat. Ik denk dat je dan al een heel eind komt.

P.S: ik vind het nu ook een beetje vertekend, door de gel (?) kleven de haren samen en lijk je kaler ...

Ik had het nl nat gemaakt daardoor lijkt het alsof er gel is gebruikt.
Waarom ik toen niet enkel de front liet bewerken weet ik niet, maar gelijk heb je. Donorgebied kan er wel nog 2500 ofzo eruitgehaald worden denk ik.

Als het meezit wil ik over een maand mijn 2de ht laten uitvoeren aangezien ik dan over het jaar ben.

thx voor je reactie

Jose1966 9 november 2011 13:24

Hey, persoonlijk vind ik het wel oke ! je moet je haar gewoon laten drogen en niet nat maken. Mag ik je vragen waar je het hebt laten doen ?
ik overweeg ook iets te doen maar ben hier aan het rondkijken naar de mogelijkheden.

se7enty6 9 november 2011 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jose1966 (Bericht 295244)
Hey, persoonlijk vind ik het wel oke ! je moet je haar gewoon laten drogen en niet nat maken. Mag ik je vragen waar je het hebt laten doen ?
ik overweeg ook iets te doen maar ben hier aan het rondkijken naar de mogelijkheden.

Ik heb het laten doen bij Hasan Findik in Turkije maar ben er niet zo tevreden over, met name de afterservice.
Je kan er niet terecht met je vragen, bezorgdheid vanwege te laat aangroeien van de grafts :D en info's.

Heb hen ook toen duidelijk gemaakt dat ik daarmee niet gediend ben en kijk nu uit bij een andere, hoogstwaarschijnlijk esteworld dat ook gevestigd is in Istanbul.

Lucky 9 november 2011 15:49

se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.

se7enty6 9 november 2011 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky (Bericht 295250)
se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.

Daarom heb ik in de loop van volgende maand een afspraak met dr reys. Hij gaat het eens beoordelen, want na fotos vond hij het wel goed, maar fotos geven zoals je merkt niet zoveel echtheid weer.

Lucky 9 november 2011 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door se7enty6 (Bericht 295253)
Daarom heb ik in de loop van volgende maand een afspraak met dr reys. Hij gaat het eens beoordelen, want na fotos vond hij het wel goed, maar fotos geven zoals je merkt niet zoveel echtheid weer.

Foto's kunnen idd vreselijk vertekenend zijn, tenzij je ze in vol goed licht laat zien zoals bij deze laatste voor -en na foto.

Dit laat weinig aan de verbeelding over. Hier is niks vertekenends meer aan.

sonico 9 november 2011 18:58

Ik denk dat deze foto's wel goed genomen zijn, maar dat de natte haren wel een vertekend beeld geven. De haren in droge toestand is normaal en representatief m.i. (dus zonder styling). Zelfs iemand met een volle bos en met een wetlook lijkt vaak dun haar te hebben.

Lucky 9 november 2011 20:07

Zeker sonico, maar het resultaat na 2 weken zonder korstjes lijkt niet meer te zijn teruggekeerd.

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...&pictureid=393

AnthonieH 9 november 2011 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky (Bericht 295272)
Zeker sonico, maar het resultaat na 2 weken zonder korstjes lijkt niet meer te zijn teruggekeerd.

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...&pictureid=393

Toch zie je ook hier weer duidelijk dat vergelijken heel moeilijk is tussen verschillende situaties. De huid is hier rood en donker. Dat geeft een vertekenend beeld waardoor de stekels die er staan meer lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik zou dus niet zondermeer aannemen dat heel veel grafts niet zijn aangeslagen. Ik denk eerder dat 2200 voor zo'n groot gebied tekort schoten.

Lucky 9 november 2011 22:16

Roodheid en donker vertekenen de boel. Neem het niet te letterlijk. Het punt is, er stond tenminste wat, dat kan je achteraf niet meer zeggen.

Ik heb een haartransplantatie gehad van 2500 grafts. Uiteraard schieten 2200 grafts tekort maar je mag haargroei verwachten hoor, of het nu een groot of klein gebied is. ;) En zelfs die transplantatie was geen succes story.

Ik durf zonder enige twijfel te beweren dat hier nog geen 15% gegroeid is.

sneu 9 november 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky (Bericht 295250)
se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.

Kun je dan nu voorstellen waarom ik zo " boos " ben op feriduni ? Ik had veel meer grafts en het zag er bij mij slechter uit .Geen geld terug ,maar slechts 1300 grafts

se7enty6 9 november 2011 23:05

ik zal morgen nog eens foto van mijn haar nemen zonder het nat te maken.
Ik sluit gedeeltelijk aan bij de mening van Lucky dat het niet naar verwachtingen heeft voldaan, anderszijds is er toch miniem verschil, ook te maken met het feit dat het gebied te groot was.

Of het een succes was(????) of niet zal ik merken na mijn 2de ht bij een beter ervaren handen.:D

se7enty6 9 november 2011 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 295275)
Toch zie je ook hier weer duidelijk dat vergelijken heel moeilijk is tussen verschillende situaties. De huid is hier rood en donker. Dat geeft een vertekenend beeld waardoor de stekels die er staan meer lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik zou dus niet zondermeer aannemen dat heel veel grafts niet zijn aangeslagen. Ik denk eerder dat 2200 voor zo'n groot gebied tekort schoten.

Waarmee kan het te maken dat het grafts nl niet aanslagen, terwijl ze op het moment na uitvallen van de korstjes nog verder doorgroeien??

Heeft dit te maken met persoonlijke gezondheidssituatie of door een onervaren slechte team van haartransplantieklinieken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.