Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4561)

Ganescha 6 oktober 2004 17:23

Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel??
 
Wat ik me nu afvraag is, er zitten een aantal mensen van jullie al zolang op haarweb. Ik probeer te volgen welke shampoo,gel,medicijn etc. nou WEL goed is. Ik lees zoveel verschillende verhalen..

Zelf ben ik net naar Huidarts geweest 2keer. Hij is er nog niet achter wat ik wel heb.alleen wat ik niet heb. Nu heeft ie mij kerastase/aminexil geadviseerd. Het was zo goed zei ie. Maar nu ben ik erachter door treads uit verleden dat dat al HELEMAAL niks is!!

Wel een aantal goede verhalen van MINOX d8 ik en van aminexil in de shampoo van Vichy. Dus deze laatste denk ik maar eens aan te schaffen.

Hmmzz Iemand van jullie een echt goede tip misschien??

Groeten Ganescha

sonofsam 6 oktober 2004 17:25

Aminexil = Genocide voor het haarvolk

Steek het dan gelijk in de fik...

kevin 6 oktober 2004 17:45

rooscure het enige dat je nodig hebt.

Tiuri 6 oktober 2004 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ganescha
Wat ik me nu afvraag is, er zitten een aantal mensen van jullie al zolang op haarweb. Ik probeer te volgen welke shampoo,gel,medicijn etc. nou WEL goed is. Ik lees zoveel verschillende verhalen..

Zelf ben ik net naar Huidarts geweest 2keer. Hij is er nog niet achter wat ik wel heb.alleen wat ik niet heb. Nu heeft ie mij kerastase/aminexil geadviseerd. Het was zo goed zei ie. Maar nu ben ik erachter door treads uit verleden dat dat al HELEMAAL niks is!!

Deze vraag is veel te algemeen om te kunnen beantwoorden. Je post je vraag in een rubriek die volstaat met threads over medicijnen, shampoo's en lotions. Kijk eens goed rond, lees je lekker in en je zult een antwoord vinden op je vragen :). Het haarwoordenboekje en de FAQ kunnen ook handig zijn.

kevin 6 oktober 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Deze vraag is veel te algemeen om te kunnen beantwoorden. Je post je vraag in een rubriek die volstaat met threads over medicijnen, shampoo's en lotions. Kijk eens goed rond, lees je lekker in en je zult een antwoord vinden op je vragen :). Het haarwoordenboekje en de FAQ kunnen ook handig zijn.

of hij vertrouwt mij :P

Ganescha 6 oktober 2004 19:27

HET is een ZIJ;) !!

peter10 6 oktober 2004 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Aminexil = Genocide voor het haarvolk

Steek het dan gelijk in de fik...

figuurlijk mag ik hopen, het mag dan niks/niet veel doen tegen AGA maar het is toch niet schadelijk ?

kevin 6 oktober 2004 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ganescha
HET is een ZIJ;) !!

woeps sorry :P

Boris 7 oktober 2004 00:54

Volgens mij werkt aminexil wel enigzins, om eerlijk te zijn. Niet zo zeer voor hardnekkige AA, maar wel bij diffuse haaruitval, daar heb ik nml last van. Ik heb een heel goed plaatje maar ik weet niet hoe ik dat moet toevoegen. insert image en dan, wat voor link moet er dan instaan??

Tiuri 7 oktober 2004 10:08

als het plaatje nergens op internet staat maar alleen op je harde schijf, kun je het beter als een attachment aan je post toevoegen. Klik dan op "Manage attachments" onder het veld waar je je reply kan tikken.

Boris 7 oktober 2004 18:17

het staat ook op een site laurensj.

Tiuri 7 oktober 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boris
het staat ook op een site laurensj.

ok. zet de URL naar het plaatje dan tussen de tags [IMG] en [/IMG].

Boris 7 oktober 2004 18:41

1 Bijlage(n)
ok ik heb dus deze symptomen alleen dan even 2 gradaties verder gevorderd. Bijn geen inhammen overigens.

Boris 7 oktober 2004 18:42

misschien kun jij dat plaatje er vast inzetten Laurensj? Alvast bedankt en excuses voor mijn onkunde met pc's !

Tiuri 7 oktober 2004 18:46

hier is ie boris
http://www.hairweb.de/images/haarwuchs-frau2.jpg

dit is trouwens een vrouw maargoed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.