Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Oprah Magazine: mannen liever impotent dan kaal (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6808)

Tiuri 11 juli 2005 13:43

Oprah Magazine: mannen liever impotent dan kaal
 
Ik las in O-magazine (had wat vertraging op het station en dit zag ik toevallig in de AKO liggen :o ;)) een special over het gedrag van mannen. Er stond onder andere met dikke vette koeienletters dat mannen liever impotent zijn dan kaal. Ik heb geen idee waar deze uitspraak op gebaseerd was, maar ik hoop eigenlijk dat het niet waar is. :) Hoe denken de HaarWebbers hierover?

Haarmannetje 11 juli 2005 14:15

Als ik heeeeeeel eerlijk ben, ben ik wel liever impotent dan kaal.

Tiuri 11 juli 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Als ik heeeeeeel eerlijk ben, ben ik wel liever impotent dan kaal.

Dat mag hoor, maar ik snap het niet. Als je kaal bent wordt je lichamelijk gezien in geen enkele manier belemmerd. Je kunt alles nog doen. Als je impotent bent kun je echter iets niet doen, dus je wordt dan lichamelijk belemmerd. En dan nog wel in het hebben van seks, iets wat in mijn ogen erg mooi is.

Cloud 11 juli 2005 15:54

Hey Haarmannetje,
Daar kijk ik van op. Ik wist niet dat je haar je zoveel waard was.

Wat mij betreft liever een kale man dan een impotente. Daar hoef ik niet eens over na te denken.

Haarmannetje 11 juli 2005 16:11

Je kunt het ook zo zien: misschien is mijn potentie mij wel niet zoveel waard :).

Tiuri 11 juli 2005 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Je kunt het ook zo zien: misschien is mijn potentie mij wel niet zoveel waard :).

Daar zal de liefde van je leven waarschijnlijk anders over denken.

Haarmannetje 11 juli 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Daar zal de liefde van je leven waarschijnlijk anders over denken.

Ja, waarschijnlijk wel en ik waarschijnlijk dan ook wel. Maar op het moment niet. Dus ja, als ik nog eens even goed nadenk en met name met het oog op de toekomst in relatie tot de liefde van mijn leven, dan ga ik voor kaalheid en potentie.

Edit:
Maar aan de andere kant, als ik potent wil zijn dan moet ik dat willen omdat ik het zelf wil, niet omdat iemand anders dat van mij verlangt.

Tiuri 11 juli 2005 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Edit:
Maar aan de andere kant, als ik potent wil zijn dan moet ik dat willen omdat ik het zelf wil, niet omdat iemand anders dat van mij verlangt.

Natuurlijk, dat is ook zo. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat seks met iemand van wie je echt houdt letterlijk iets hemels is, en het zou toch zonde zijn als je dat jezelf en degene van wie je zoveel houdt niet kan geven doordat je zo nodig met een bos haar rond moest lopen.

Haarmannetje 11 juli 2005 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Natuurlijk, dat is ook zo. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat seks met iemand van wie je echt houdt letterlijk iets hemels is, en het zou toch zonde zijn als je dat jezelf en degene van wie je zoveel houdt niet kan geven doordat je zo nodig met een bos haar rond moest lopen.

Ja, dat ben ik met je eens. Ik realiseer mij dat mijn uitspraak waarschijnlijk iets te absoluut is :). Ik redeneer te veel vanuit dit moment. Nee, als ik goed nadenk dan neem ik mijn uitspraak terug. Ik ben liever kaal dan impotent.

kevin 11 juli 2005 17:12

Liever impotent dan kaal.

Tiuri 11 juli 2005 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Liever impotent dan kaal.

ehhh als je alleen je standpunt wilt geven hoef je alleen maar te stemmen in de poll... in deze thread kun je je dan wat nader verklaren zeg maar :)

Haarmannetje 11 juli 2005 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Liever impotent dan kaal.

Ja, maar ook voor eeuwig dan? Dus echt dat je helemaal, nooit niet iets met je grote Jan kunt doen. Dan ook?

kevin 11 juli 2005 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ja, maar ook voor eeuwig dan? Dus echt dat je helemaal, nooit niet iets met je grote Jan kunt doen. Dan ook?

Het ligt erg aan de situatie. Als ik ouder zou zijn, getrouwd en kinderen zou hebben dan maakt het mij echt niet uit of ik kaal wordt of niet. Het is niet leuk, maar ik zou er dan vele malen beter vrede mee kunnen maken dan op het moment. Maar op het moment liever niet.

Haarmannetje 11 juli 2005 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Het ligt erg aan de situatie. Als ik ouder zou zijn, getrouwd en kinderen zou hebben dan maakt het mij echt niet uit of ik kaal wordt of niet. Het is niet leuk, maar ik zou er dan vele malen beter vrede mee kunnen maken dan op het moment. Maar op het moment liever niet.

Ja, dit heb ik dus ook. Op DIT moment zou ik kiezen voor impotentie.

ycelik 11 juli 2005 19:24

Neeh man echt niet, ik zou liever kaal zijn *shrug* dan impotent.
Want ik bedoel wil wel graag kinderen later dus...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.