Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Beauclinic en Esteworld (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39324)

geennmicky 17 oktober 2020 21:54

Beauclinic en Esteworld
 
Beste lezers,

Ik wil mijn verhaal graag even kwijt, en misschien jullie ook even dubbel doen nadenken.

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn eerste haartransplantatie laten doen bij Beauclinic in Nieuwegein.
Op het eerste oog een goede indruk achter gelaten, goed gesprek met de dokter en personeel, en uiteindelijk gekozen om daar mijn Ht te laten doen.
Buiten om dat ze aardig zijn, zou ik toch even dubbel nadenken om hier mijn ht te laten doen.

De haartransplantatie is gedaan, en het eerste wat ik in de spiegel zie is dat de haarlijn schots en scheef staat, nadat ik dat heb aangegeven, word er op gewezen dat het een natuurlijk effect is en dat wanneer de haren groeien dit natuurlijker oogt. Oke, maar je ziet nog steeds dat het erg scheef is (links veel lager dan rechts en ook duidelijke happen in de haarlijn). Nadat je naar huis word gestuurd met een goodybag met wat lotions hoor je verder helemaal niks. Na 7 dagen word je opgebeld en vragen ze hoe het gaat en hoe je week is verlopen.

De tijd gaat voorbij en je haartjes beginnen te groeien, de afgesproken grafts (2200) lijken op 1000, en je ziet er zelf als je in donker licht staat makkelijk doorheen. Niet tevreden dus.
Na een jaar kom je op nacontrole en geef je aan dat je het niet mee eens bent, ik krijg de optie om de scheve lijn kosteloos te laten herstellen (wat netjes is) maar ook nog een verbeterings behandeling kan doen twv 1000,-. wat toch te idioot voor woorden is als je haartransplantatie niet helemaal lukt... Oja niet te vergeten, je betaald al een smak extra omdat je het in Nederland doet.

Ik kies ervoor om naar Istanbul te gaan naar Esteworld, en wat word je daar op handen gedragen zeg.
Paar dagen voor vertrek krijg je bericht, dat ze je verwachten en wat jij kan verwachten, je word opgehaald en je verblijft in een 5 sterren hotel. Super.
De dag van de behandeling word je door een nederlandse hostess begeleid, de dokter tekend en legt uit wat hij gaat doen, en geeft mij zelf extra grafts na mijn verhaal en omdat hij de toegedane schade moet herstellen.
Ook komt de dokter best vaak kijken, en word je ook vaak gecheckt door de hostess.

Op dag 3 word je netjes opgehaald, en kom je weer met de dokter in contact, die checkt na of alles goed is. ze wassen je netjes en leggen alles uit wat je de komende dagen zelf moet gaan doen.
Daarna word je terug gebracht naar je hotel en of vliegveld, zodat je weer naar huis kan en daar het resultaat kan afwachten.

Niet alleen is dit veel goedkoper, en krijg je meer waar voor je geld! Ook is de service en de contact veel beter. De haarlijn ook, die is helemaal netjes en goed gedaan, ook het donor gebied ziet er veel rustiger uit.
Ik heb lang getwijfeld of ik dit zal delen (ik ben namelijk niet zo een zeur) maar ik vind als je bijna 6000 euro in Nederland uitgeeft, je wel iets mag terug verwachten.

Succes !

hdmi2 17 oktober 2020 22:17

Ik zit zelf al enkele jaren op dit forum en ben nog nooit een goed resultaat van Beau Clinic tegen gekomen. Niet met opzet meer dat het lijkt uit onkunde en te weinig ervaring. Niet vergeten dat Martin Granaat directeur was van de grootste oplichters in de ht industrie. Dr. Freek heb ik even nagetrokken voor je, zo'n dokter is het niet Drs.

Succes met het herstel.

PJKG 18 oktober 2020 10:50

Heb je foto's van de mislukte behandeling bij Beauclinic?

geennmicky 18 oktober 2020 12:58

3 Bijlage(n)
Eerste twee fotos die je de mislukte haarlijn.
Laatste foto is hoe me haar was.

dennisvbekkum 18 oktober 2020 13:53

Heftige afwijking! Je leest overal dat er ongelijkheid door de zwelling kan ontstaan, maar dat is nu niet meer het geval toch?

Follicle 18 oktober 2020 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hdmi2 (Bericht 451184)
Ik zit zelf al enkele jaren op dit forum en ben nog nooit een goed resultaat van Beau Clinic tegen gekomen. Niet met opzet meer dat het lijkt uit onkunde en te weinig ervaring. Niet vergeten dat Martin Granaat directeur was van de grootste oplichters in de ht industrie. Dr. Freek heb ik even nagetrokken voor je, zo'n dokter is het niet Drs.

Succes met het herstel.

Beste HDMI2,

Voordat je mij persoonlijk met naam en toenaam ten schande probeert te maken. Zou ik je adviseren je huiswerk goed te doen. Ben nog nooit eerder directeur geweest van een andere kliniek dan BeauClinic.

98% van onze klanten is tevreden over zijn resultaat.

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat

Follicle 18 oktober 2020 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky (Bericht 451217)
Naa het lag niet aan de zwelling haha, het is gewoon erg slecht gezet. Haarlijn is nu top!

Zie foto.

Beste geennmicky,

Jammer dat je geen gebruik hebt gemaakt van onze oplossing. Fijn dat je nu een goede oplossing hebt gevonden.

Succes met het herstel.

Groet,

BeauClinic

hdmi2 18 oktober 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Follicle (Bericht 451221)
Beste HDMI2,

Voordat je mij persoonlijk met naam en toenaam ten schande probeert te maken. Zou ik je adviseren je huiswerk goed te doen. Ben nog nooit eerder directeur geweest van een andere kliniek dan BeauClinic.

98% van onze klanten is tevreden over zijn resultaat.

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat

Als ik had geweten dat u zich zo aangevallen zou voelen had ik niks gepost! Blijkbaar toch een gevoelige snaar geraakt. Iets met een schoon geweten heeft niks te vrezen gaat hier blijkbaar niet op! Succes granaatje iedereen hier weet wat Transhair ed. Heeft gedaan met mensen. Of Coen Gho.

Haartjes2020 18 oktober 2020 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Follicle (Bericht 451221)

Mocht je resultaten willen, mocht je willen zien hoe wij werken of heb je andere vragen dan nodig ik je bij deze graag uit om langs te komen.

Groet,

Martin Granaat

Het gaat natuurlijk niet alleen om de goede resultaten, maar ook juist om de slechte resultaten. Wellicht wilt u deze ook delen?

Net zoals deze scheve haarlijn, logisch dat hij niet voor dezelfde kliniek kiest.
Wel fijn dat hij zijn resultaat hier toont voor de medemens.

PJKG 18 oktober 2020 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky (Bericht 451196)
Eerste twee fotos die je de mislukte haarlijn.
Laatste foto is hoe me haar was.


Dat is wel heel matig gedaan inderdaad.. hopelijk ziet het er straks een stuk beter uit. :)

koekenbakker 18 oktober 2020 19:42

Lachwekkende haarlijn natuurlijk, dit krijg je niet als je bv. Naar een prohairclinic gaat of elke andere dokter met 2 ogen in zijn schedel.

Esteworld zijn overigens ook een stel prutsers die hun afspraken niet nakomen. Minder grafts dan afgesproken en slechte resultaten.

Hopelijk pakt het voor jou beter uit.

geennmicky 1 december 2021 13:54

Volle bos haar
 
2 Bijlage(n)
Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.

vortex 2 december 2021 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky (Bericht 464085)
Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.


ziet er netjes uit inderdaad, wel zie ik dat je huid nog rood is?

dfw4f4f 2 december 2021 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geennmicky (Bericht 464085)
Na een jaar een eind resultaat en ik ben heel erg blij. Esteworld heeft me echt meer dan prima geholpen en moet zeggen petje af voor de nazorg die ze bieden! Mijn haarlijn is weer helemaal recht en natuurlijk en ook een stuk dikker.
Zie foto’s voor het resultaat.

Wow, wat een super resultaat.

geennmicky 2 december 2021 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vortex (Bericht 464100)
ziet er netjes uit inderdaad, wel zie ik dat je huid nog rood is?

Bedankt! Dat lijkt op de foto’s idd. Maar dat valt in het echt reuze mee.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.