Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Ik heb er zin an! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14616)

Hanna 27 januari 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 190318)
Weer wat geleerd vandaag, blauwe! Klinkt toch beter dan pinda!:P


Pinda's zijn chinezen. Pinda-poep-chinezen. :cool:

Zo heb ik weer een leerzame post geplaatst. :D

Limbo 27 januari 2009 18:25

Kan wel zijn, maar Indo's zijn (ook) pinda's!

agatha 27 januari 2009 19:22

Ja, en we kunnen allemaal goed koken, we zijn onderdanig, heeel gezellig en gastvrij, ons hele interieur is in plastic gehuld en we hebben ook nog steeds een fles water op het toilet staan, rijstbodems liggen op de verwarming en we lopen allemaal in sarong en kabaja oh ja en niet te vergeten, we worden graag door Nederlanders overheersd. Zo mooi dat Nederlanders niet in stereotypen denken:D

AnthonieH 27 januari 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 190308)
Wij indo's worden ook wel blauwe genoemd. Zal wel komen omdat we het in dit land eeuwig koud hebben.

Slimmerik, dat is omdat die zwarte indo-haren een mooie blauwe glans hebben!

Ik heb het trouwens ook altijd koud :(

Hanna 27 januari 2009 21:00

Nasi en Bami goreng noemen ze ook "blauwe hap" :D

agatha 27 januari 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 190407)
Slimmerik, dat is omdat die zwarte indo-haren een mooie blauwe glans hebben!

Ik heb het trouwens ook altijd koud :(

Ooooooh, ik dacht al:P

Limbo 27 januari 2009 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 190369)
Ja, en we kunnen allemaal goed koken, we zijn onderdanig, heeel gezellig en gastvrij, ons hele interieur is in plastic gehuld en we hebben ook nog steeds een fles water op het toilet staan, rijstbodems liggen op de verwarming en we lopen allemaal in sarong en kabaja oh ja en niet te vergeten, we worden graag door Nederlanders overheersd. Zo mooi dat Nederlanders niet in stereotypen denken:D

Ik schaam me diep. Ik moet gaan emigreren!:P

agatha 27 januari 2009 21:57

Ik ga lekker diagonaal in mijn bed liggen en slapen als ik dat tenminste nog kan na de post van scary. Moest verboden worden dat soort post:confused:

AnthonieH 27 januari 2009 22:12

Ik heb hem weggehaald. Het is zo'n kettingmail die naievelingen doorsturen. Ik ken San2 persoonlijk niet, maar ik zal het haar deze keer vergeven :)

Limbo 28 januari 2009 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 190459)
Ik heb hem weggehaald. Het is zo'n kettingmail die naievelingen doorsturen. Ik ken San2 persoonlijk niet, maar ik zal het haar deze keer vergeven :)

Heb ik weer wat gemist. Pas na 22.00 uur wordt het echt spannend op het haarweb!

agatha 28 januari 2009 14:09

Laat ik het zo zeggen, dat je er toch effies aan denkt als je alleen in een groot huis moet slapen. Heb een hekel aan dat soort griezelige berichtjes voor het slapen gaan:crybaby:

Limbo 28 januari 2009 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 190512)
Laat ik het zo zeggen, dat je er toch effies aan denkt als je alleen in een groot huis moet slapen. Heb een hekel aan dat soort griezelige berichtjes voor het slapen gaan:crybaby:

Ik weet nog steeds niet wat er stond...

AnthonieH 28 januari 2009 20:50

Ik heb het niet voor niets verwijderd, Limbo. Het was zo'n domme 'als je mij niet naar 5 vrienden stuurt dan overkomt je iets ergs' breedbandverstikkende en forumvervuilende kettingbriefachtig rommelding in het Engels. En nu hebben ze hun doel bereikt :)

Deze vertelde over een 15 jarige blonde en reeds overleden persoon met littekens en zonder neus of oren die je dan op een rustige donkere nacht als je het niet verwacht in je bed komt vermoorden met een mes ..... en het is geen grap hoor, je moet het op minstens 5 pagina's kopieren om dat lot te ontlopen.

Limbo 28 januari 2009 20:56

Dank je voor de toelichting.

Nou, ik hoop dat we morgen allemaal weer op dit forum aktief zijn!

agatha 29 januari 2009 13:20

Volledig afgepeigerd toch net een heerlijke wandeling gemaakt in de zon met crispy temperatuurtje:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.