Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Voortaan finasteride bij huisarts bestellen? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36916)

w12345r 5 september 2017 16:25

Voortaan finasteride bij huisarts bestellen?
 
Goedemiddag,

Ik bestel al een jaar of 3 a 4 finasteride via bepaalde leden van dit forum.

Zeker 3 jaar heb ik mijn haar goed kunnen behouden, helaas gaat het nu weer goed achteruit (24 jaar)...

Ik zit er dus aan te denken mijn finasteride bij de huisarts te bestellen (om de echtheid van de medicatie te garanderen). Het ligt al klaar, maar ik zit te twijfelen of het het extra geld waard is.

Het gaat namelijk 2x zoveel kosten. Zullen de medicijnen die ik bij leden van dit forum (medicatie afkomstig uit Turkije, proscar) echt nep kunnen zijn?

Of gaat het hier gewoon om agressieve mannelijke kaalheid en kan ik het net zo goed bij de medicatie houden die ik via leden van dit forum koop?

nicolaasdk 5 september 2017 18:15

Ik denk dat je niet moet twijfelen over de echtheid.. met deze prijzen loont nep Finasteride niet echt.. al kun je het natuurlijk niet uitsluiten.. Je zou kunnen overwegen om over te stappen op Dutasteride. Ook zou je de finasteride kunnen combineren met Minoxidil en Nizoral shampoo.

Limbo 5 september 2017 21:41

Twee keer zo duur? Je moet fina 5 mg vragen.

w12345r 6 september 2017 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 413588)
Twee keer zo duur? Je moet fina 5 mg vragen.

Had ik gedaan, deze waren helaas nogal moeilijk in 4 of 5en te snijden...

Limbo 6 september 2017 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door w12345r (Bericht 413597)
Had ik gedaan, deze waren helaas nogal moeilijk in 4 of 5en te snijden...

Dat is niet waar. Pak een pillensnijder voor 2 euro. Easy.

nicolaasdk 6 september 2017 21:27

Of een vleesmes.. ze hoeven niet exact in 4-en worden gesneden, het effect van 1/5, 1/4 en 1/3e is ongeveer 68% DHT inhibitie. De toxiciteit verschilt niet tussen deze doseringen omdat de bijwerkingen mechanistisch volledig op DHT inhibitie varen.

that1guy 10 september 2017 22:26

Hi,

Ik ben sinds 4 september ook begonnen met finasteride 5 mg. Als je het gewoon op recept vraagt bij de huisarts voor merkloze fina, is dat altijd het goedkoopst. Zoals hierboven al vernoemd wordt, ff een pillensnijder kopen voor twee euro, en dan gaat het snijden vlekkeloos.

w12345r 12 september 2017 15:02

Oke, ik zal het toch nog een keer proberen.

Maar denken jullie dat de Turkse Proscar variant die door medeforumleden op dit forum verkocht wordt nep kan zijn?

that1guy 18 september 2017 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door w12345r (Bericht 413851)
Oke, ik zal het toch nog een keer proberen.

Maar denken jullie dat de Turkse Proscar variant die door medeforumleden op dit forum verkocht wordt nep kan zijn?

Geen idee, maar ik zou sowieso geen medicijnen kopen via het internet van onbekenden. Ik zou zeggen, huisarts

germen54 3 januari 2018 10:44

Ik gebruik generieke proscar, dus gewoon finasterid precies het zelfde, alleen stukken goedkoper en je hebt geen recept nodig. Info site: Proscar bestellen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.