Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Camouflage (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Goede goedkope spray/poeder voor mannen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34049)

Moker 5 september 2014 21:53

Goede goedkope spray/poeder voor mannen
 
Ik heb kort zwart haar en ben op zoek naar een goede goedkope camouflage spray of poeder. Welke raden jullie mij aan?

dZinee 5 september 2014 22:02

Een goede, dan zou ik gaan voor Toppik.
Hier vind je een review: http://www.eerlijkoverhaaruitval.nl/...concealer.html

Persoonlijk vind ik een poeder een stuk fijne dan een spray omdat je veel mer controle hebt.

Een goedkope, geen idee. Maar dat kan google je vast vertellen.

Moker 5 september 2014 22:21

Bedankt voor je reactie. Is het een must om naast toppik nog ander spul in je haar te spuiten?

dZinee 6 september 2014 12:11

nodig voor wat?

Van toppik gaat je haar niet groeien; het maakt het alleen visueel dikker.
Toppik hecht van zichzelf dankzij statische lading. Je hoeft dus niet perse een spray o.i.d erover te gebruiken

Moker 6 september 2014 13:57

Om het er fatsoenlijk uit te laten zien.

dZinee 6 september 2014 14:49

Zoals ik al zei, toppik hecht van zichzelf.
Zou gewoon beginnen met een busje van 12 gram en kijken hoe dat bevalt. Je moet er beetje handig in worden, maar het resultaat kan wel indrukwekkend zijn.

karelenfleur 7 september 2014 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moker (Bericht 358211)
Ik heb kort zwart haar en ben op zoek naar een goede goedkope camouflage spray of poeder. Welke raden jullie mij aan?

Toppik geeft goede resultaten en ook wat volume. Kruidvat heeft een kleurspray goedkoop maar met minder resultaat. Gewoon uitproberen wat je het prettigst vind.

Moker 7 september 2014 11:32

Bedankt. Ik heb gister via EBay een flesje toppik besteld.

hajo1992 4 augustus 2015 17:57

Toppik is de meest bekendste en werkt meestal wel erg goed.
Er zijn natuurlijk alternatieven. Zo heb ik gelezen over Nanogen Hairfibers maar zelf maak ik gebruik ik Axcion hair fibers. Toevallig zag ik daar net ook een post over ;)

karelenfleur 5 augustus 2015 07:41

Toppik is inderdaad een van de bekendste , echter wij merken dat onze klanten de nanogen fijner vinden, we verkopen ze beide, en minder allergische reacties geven. Gewoon uitproberen.

theo sluis 1 april 2017 15:04

Houtskool
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moker (Bericht 358211)
Ik heb kort zwart haar en ben op zoek naar een goede goedkope camouflage spray of poeder. Welke raden jullie mij aan?

Je kunt een kurk zwart maken in een kaarsvlam. Daarmee kun je je huid zwart maken. Laat de kurk eerst goed afkoelen voor je ermee over je huid smeert. En zorg dat de haarspray op je huid niet in brand vliegt.

Eventueel daaronder een laagje haarspray op je huid als lijmlaag. Smeer het verbrande kurk in de hairspray zolang het nog vloeibaar is. Dus telkens een klein stukje tegelijk spuiten.

Eventueel kun je ook gemalen houtskool gebruiken. Dat kun je zelf maken in een tuin door een klein stukje hout te verbranden. Pas daarbij op dat je kleding of droge bladeren niet in brand vliegen.

CarlaBosman 3 april 2017 18:11

LOL :D Theo, daar had je me. Ik zat dit vol ongeloof, verontwaardigd te lezen, en toen zag ik de datum :D:D:D

Wat mij betreft de 1 aprilgrap van het jaar! Theo, bedankt!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis (Bericht 408028)
Je kunt een kurk zwart maken in een kaarsvlam. Daarmee kun je je huid zwart maken. Laat de kurk eerst goed afkoelen voor je ermee over je huid smeert. En zorg dat de haarspray op je huid niet in brand vliegt.

Eventueel daaronder een laagje haarspray op je huid als lijmlaag. Smeer het verbrande kurk in de hairspray zolang het nog vloeibaar is. Dus telkens een klein stukje tegelijk spuiten.

Eventueel kun je ook gemalen houtskool gebruiken. Dat kun je zelf maken in een tuin door een klein stukje hout te verbranden. Pas daarbij op dat je kleding of droge bladeren niet in brand vliegen.


theo sluis 3 april 2017 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CarlaBosman (Bericht 408131)
Ik zat dit vol ongeloof, verontwaardigd te lezen, en toen zag ik de datum :D:D:D Wat mij betreft de 1 aprilgrap van het jaar!

Het was geen 1 april-grap, maar een serieus voorstel voor een experiment. Vanwaar je verbazing?

CarlaBosman 4 april 2017 11:05

Maar als je je hoofd gewoon zwart wilt verven kun je toch van die pietenverf nemen? Dan hoef je toch niet te gaan kliederen met houtskool en haarlak? Sorry, Theo, maar ik kan dit advies van je toch echt niet serieus nemen. Heb je dit zelf uitgeprobeerd?

theo sluis 4 april 2017 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CarlaBosman (Bericht 408151)
Maar als je je hoofd gewoon zwart wilt verven kun je toch van die pietenverf nemen? Dan hoef je toch niet te gaan kliederen met houtskool en haarlak? Sorry, Theo, maar ik kan dit advies van je toch echt niet serieus nemen. Heb je dit zelf uitgeprobeerd?

Je bedoelt zwarte schmink? Maar die heeft niet iedereen altijd bij de hand. En schmink kan er makkelijk afvegen, als iemand door je haar strijkt, of als je gaat liggen, of als je met je hoofd tegen een kussen leunt, enz. En als de schmink op waterbasis is, kan het er denk ik makkelijk afspoelen door zweet of regen.

Vandaar mijn suggesties om eens andere methoden uit te proberen. Ik heb ze niet zelf uitgeprobeerd, en ik weet dus ook niet of ze bruikbaar zijn. Dat had ik er wel bij moeten zetten. Moker vroeg om een goedkoop middel, en dat is het in elk geval wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.