Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Word je kaal van gel? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3203)

Mcsnip 1 mei 2004 17:14

Word je kaal van gel?
 
Weet er hier iemand of je haar kan uitvallen door een bepaalde gel/lac die je gebruikt?? Zou dat graag willen weten, want een afspraak bij een dermatoloog duurt tegenwoordig ook twee maanden!

Tiuri 1 mei 2004 17:51

nee kan volgens mij niet.

Retteketet 2 mei 2004 00:14

naar mijn idee is dat verhaal ook onzin.

Mcsnip 2 mei 2004 10:57

Ok bedankt voor de reacties!

Dark_Neve 11 augustus 2004 19:31

Inhammen en Wax
 
Hallo,

Ik heb al beetje inhammen, maar verder heel dik haar. Het enige wat ik kan gebruiken om mijn haar in model te brengen is dan ook wax. Werkt dit nog extra ongunstig op inhammen of valt dat wel mee? Maakt het ook nog uit of je die wax er lang in laat zitten. Ik gebruik overigens al Proscar.

Greetz

MxK 12 augustus 2004 13:14

Stylingsmiddelen hebben geen invloed op haaruitval (of je moet er allergisch voor zijn).

britain 2 november 2004 08:50

FRUCTIS gel word je kaal!!??
 
Ik heb ooit is gehoord dat als je veel gel gebruikt je kaal kan worden! Ik gebruik fructis surfgel....en vrienden van mij zeggen dt je door fructis kaal kan worden? Het eerste wat ik denk is onzin...maarja toch....deze gel is zo relaxed! Het maakt je haar echt dikker! dus nu zit ik toch te twijvelen....

graag ff advies!

Skybax 2 november 2004 13:48

heb ik ook al gehoord,maar ik geloof er niet veel van,enkel dat je door die gel mss je haar kan meetrekken als het loszit...

pizzacat 2 november 2004 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door britain
Ik heb ooit is gehoord dat als je veel gel gebruikt je kaal kan worden! Ik gebruik fructis surfgel....en vrienden van mij zeggen dt je door fructis kaal kan worden? Het eerste wat ik denk is onzin...maarja toch....deze gel is zo relaxed! Het maakt je haar echt dikker! dus nu zit ik toch te twijvelen....

graag ff advies!


Van gel word je niet kaal.

drumstick 3 november 2004 15:20

Iemand ervaring met gel van META?



Dat is gele gel uit potten. Kosten 4,50
Vind hem wel fijn, maar vraag me af of't wel zo verstandig is voor m'n haar,...


Welke gel is aan te raden, en welke ZEKER af te raden?:eek:

pizzacat 3 november 2004 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drumstick
Iemand ervaring met gel van META?



Dat is gele gel uit potten. Kosten 4,50
Vind hem wel fijn, maar vraag me af of't wel zo verstandig is voor m'n haar,...


Welke gel is aan te raden, en welke ZEKER af te raden?:eek:

Zolang je niet overmatig veel gel in je haar doet kan geen enkele gel kwaad. Smeer het vooral in je haar en niet op je hoofdhuid.

zucht 3 november 2004 22:10

Je wordt er niet kaal van... daartoe moet je aanleg hebben. Al is daarmee niet gezegd dat gel gezond is voor je haar.

Mcsnip 5 november 2004 16:14

Idd je moet wel uitkijken dat het niet op je hoofdhuid komt, daardoor zou het wel kunnen gaan uitvallen doordat je haren verstikken!

Tiuri 5 november 2004 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mcsnip
Idd je moet wel uitkijken dat het niet op je hoofdhuid komt, daardoor zou het wel kunnen gaan uitvallen doordat je haren verstikken!

verstikken? halen haren adem dan? :confused:

Nilo 5 november 2004 19:35

Citaat:

Idd je moet wel uitkijken dat het niet op je hoofdhuid komt, daardoor zou het wel kunnen gaan uitvallen doordat je haren verstikken!
Groeien ze daarna wel terug dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.