Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   UFO 's (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11648)

DHTkiller 11 augustus 2007 18:49

UFO 's
 
Echt of fake? :P

http://www.youtube.com/watch?v=up5jmbSjWkw

wampie 11 augustus 2007 18:58

echte ufo's :D

DHTkiller 11 augustus 2007 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wampie (Bericht 137792)
echte ufo's :D

Eindelijk komen ze ons eens bezoeken, van dichterbij dan. De volgende stap is dan dat ze landen en uitstappen en ons begroeten (hoop ik dan :D ).

flappie 13 augustus 2007 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 137788)

Super nette fake. Beetje jammer dat die bomen een beetje op elkaar lijken :P

ray 13 augustus 2007 18:12

een kennis van mij en zijn zoontje hebben vorige maand wel een ufo gespot.
zou een soort van vierkante bak zijn met een fel licht die haakse manouvres maakte en totaal geen aerodynamische vormgeving had.

volgens die man was het niet zo'n japanse kaarsvlieger of whatever maar echt iets.
die kennis is wel werkzaam in de high-tech, erg breed ontwikkeld en kan zeker vliegtuigen, weerballonnen en dergelijke onderscheiden.

heb zelf al 1x iets waargenomen wat niet wereld was en 1x kon ik een voorwerp niet thuis brengen maar dat zou ook een losgeslagen weerballon op grote hoogte kunnen zijn geweest.

onderscheid kan ik wel maken tussen wat vliegt, maar denk dat heel veel mensen zaken als weerbalonnen en overijverig technisch lego creaties door elkaar halen.

DHTkiller 13 augustus 2007 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 137949)
een kennis van mij en zijn zoontje hebben vorige maand wel een ufo gespot.
zou een soort van vierkante bak zijn met een fel licht die haakse manouvres maakte en totaal geen aerodynamische vormgeving had.

volgens die man was het niet zo'n japanse kaarsvlieger of whatever maar echt iets.
die kennis is wel werkzaam in de high-tech, erg breed ontwikkeld en kan zeker vliegtuigen, weerballonnen en dergelijke onderscheiden.

heb zelf al 1x iets waargenomen wat niet wereld was en 1x kon ik een voorwerp niet thuis brengen maar dat zou ook een losgeslagen weerballon op grote hoogte kunnen zijn geweest.

onderscheid kan ik wel maken tussen wat vliegt, maar denk dat heel veel mensen zaken als weerbalonnen en overijverig technisch lego creaties door elkaar halen.

Op youtube vindt de ene helft het filmpje echt en de andere fake. Ik moet wel eerlijk zeggen dat als het fake is, wel verdomd goed gedaan is :P, al lijken die twee palmbomen identiek te zijn.

Er zou software gebruikt zijn die zulke beelden mogelijk maakt, maar dat betwijfel ik.

Hier de link: http://www.e-onsoftware.com/

Hanna 13 augustus 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 137964)
Er zou software gebruikt zijn die zulke beelden mogelijk maakt, maar dat betwijfel ik.

Hoezo betwijfel jij dat? Filmmakers maken toch aan de lopende band dergelijke films op de computer?
Zoals b.v. in Lord of the Ring... vliegen toch ook allerlei prehistorische vogels rond? Of denk jij dat die beesten ècht ergens op de wereld rondvliegen?

DHTkiller 13 augustus 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 137965)
Hoezo betwijfel jij dat? Filmmakers maken toch aan de lopende band dergelijke films op de computer?
Zoals b.v. in Lord of the Ring... vliegen toch ook allerlei prehistorische vogels rond? Of denk jij dat die beesten ècht ergens op de wereld rondvliegen?

Die beelden zijn gemaakt met een gewone camera. De beelden van onsoftware zijn wel heel goed, maar je ziet dat het niet echt is. En wat betreft die UFO 's, zou het niet weten. Hoe dan ook, als het fake is, dan is het wel heel goed gedaan. :) En ja, ik geloof in rondvliegende prehistorische vogels :P.

ray 13 augustus 2007 23:26

je hoort een soort straalaandrijving als die dingen voorbij komen, soort van turbinemotor, lijkt me fake aangezien ufo's betere technologie mogen hebben om van zover te komen

Hanna 13 augustus 2007 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 137968)
Die beelden zijn gemaakt met een gewone camera. .

Beelden van een gewone camera kun je eveneens bewerken op de computer.

DHTkiller 13 augustus 2007 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 137987)
je hoort een soort straalaandrijving als die dingen voorbij komen, soort van turbinemotor, lijkt me fake aangezien ufo's betere technologie mogen hebben om van zover te komen

In de aardatmosfeer staat hun warpdrive uit natuurlijk :D. Nu hebben zij hiervoor een aandrijving dat op onze technologie lijkt, alleen een stiller motor en hoogstwaarschijnlijk ook milieuvriendelijker :P.

DHTkiller 13 augustus 2007 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 137991)
Beelden van een gewone camera kun je eveneens bewerken op de computer.

Tja, ik weet het niet. Het ziet er allemaal echt uit. De discussie is wel hevig op youtube. :P

Hanna 13 augustus 2007 23:49

-Die 2 palmen zijn volslagen identiek.
-Die UFO komt recht op de camera af.
-Ik vind die UFO's er eigenlijk bepaald niet high tech uitzien.

Toch leuk gedaan door een hobbyist die misschien op deze manier hoopt werk te vinden in de filmindustrie.

DHTkiller 14 augustus 2007 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 137997)
-Die 2 palmen zijn volslagen identiek.
-Die UFO komt recht op de camera af.
-Ik vind die UFO's er eigenlijk bepaald niet high tech uitzien.

Toch leuk gedaan door een hobbyist die misschien op deze manier hoopt werk te vinden in de filmindustrie.

Die bomen maken het inderdaad fake :P, kleine details kunnen al genoeg zijn om het fake te verklaren. Ondanks dat, is het wel heel goed gemaakt. :)

Henk 14 augustus 2007 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 138006)
Die bomen maken het inderdaad fake :P, kleine details kunnen al genoeg zijn om het fake te verklaren. Ondanks dat, is het wel heel goed gemaakt. :)

Ja, het is heel goed gemaakt.. Een regelrechte sollicatie naar Hollywood.
Maar het is nep. Niet dat ik het direct zag, maar als het geen nep was geweest was het wereldnieuws geweest.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.