Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Dean Saunders bekent dat HASCI OPLICHTERIJ is.(video) (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37044)

Iliasilias 16 november 2017 03:12

Dean Saunders bekent dat HASCI OPLICHTERIJ is.(video)
 
Dean Saunder die reclame maakte voor HASCI en DE grote uithangbord was van deze techniek klapt uit de school en geeft eindelijk toe in de onderstaand video dat zijn donorgebied na 5 behandelingen zo goed als leeg is en hij nu zijn achterhoofd vol heeft getatoeëerd om de boel te camoufleren.
De Haarstamcel Transplantatie is wederom ontmaskerd als een Fabel of beter gezegd pure OPLICHTERIJ van de bovenste plank!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU&t=30s

HET BLIJFT VREEMD DAT COEN GHO NOG STEEDS MENSEN DAGELIJKS VOOR TIENTALLEN DUIZENDEN EURO'S MAG OPLICHTEN ZONDER DAT HIJ HIERVOOR VERANTWOORDING HOEFT AF TE LEGGEN!!

Ben benieuwd naar hoe jullie nog denken over HASCI?

Boldhead 8 januari 2018 01:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias (Bericht 416104)
Dean Saunder die reclame maakte voor HASCI en DE grote uithangbord was van deze techniek klapt uit de school en geeft eindelijk toe in de onderstaand video dat zijn donorgebied na 5 behandelingen zo goed als leeg is en hij nu zijn achterhoofd vol heeft getatoeëerd om de boel te camoufleren.
De Haarstamcel Transplantatie is wederom ontmaskerd als een Fabel of beter gezegd pure OPLICHTERIJ van de bovenste plank!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU&t=30s

HET BLIJFT VREEMD DAT COEN GHO NOG STEEDS MENSEN DAGELIJKS VOOR TIENTALLEN DUIZENDEN EURO'S MAG OPLICHTEN ZONDER DAT HIJ HIERVOOR VERANTWOORDING HOEFT AF TE LEGGEN!!

Ben benieuwd naar hoe jullie nog denken over HASCI?

HASCI is de allergrootste oplichter in Nederland en de allerduurste ook nog! Coen Gho lacht zich helemaal rot en het geld blijft maar binnenstromen en niemand die hem ter verantwoording roept en zo blijft hij dagelijks van andermans leed profiteren en maakt hij mensen nog meer kapot............

Haarbelangrijk1 8 januari 2018 02:26

Grappig hoe men Turkije weert terwijl er ook slechte chirurgen in Nederland zijn.

Boldhead 8 januari 2018 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarbelangrijk1 (Bericht 417543)
Grappig hoe men Turkije weert terwijl er ook slechte chirurgen in Nederland zijn.

Mocht HASCI wel willen om met Turkse klinieken vergeleken te worden!!! HASCI is niet alleen slecht qua resultaat aangezien zij alleen maar singles transplanteren maar lichten mensen ook nog eens op door te zeggen dat ze haren kunnen verminderen waar ze meer dan het dubbele marktprijs voor vragen........In Turkije krijgt men tenminste volle grafts en wordt je niet voorgelogen met hergroei fabels en de prijzen zijn betaalbaar!!

Expertt 20 januari 2018 14:53

Iedereen die nu nog naar HASCI gaat of die Oplichter van Coen Gho nog serieus neemt is gek! NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND PRAAT POSITIEF OVER DEZE KLINIEK EN VOORAL HOE ONBESCHOFT COEN GHO MET MENSEN OMGAAT ALS ZE EEN KLACHT HEBBEN!

zyzzalive 20 januari 2018 19:25

Aan de andere kant,
Dean is natuurlijk beloond met een dikke deal door HWI om andere klinieken af te zeiken.
Net zoals Dean er voor uit kwam bij HASCI behandeld te zijn, alles voor het geld.

zyzzalive 20 januari 2018 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Expertt (Bericht 417896)
Als je naar het donorgebied van Dean Saunders kijkt dan is deze volledig kaal en hij scheert nu ook zijn hele donorgebied kaal en heeft hij MHP laten doen om dat de kale plekken te camoufleren. Als HASCI zo goed was geweest en haren kon vermeerderen dan was dit echt niet nodig geweest en nu zijn donorgebied kaal is geplukt door HASCI heeft hij zijn lichaamsharen laten transplanteren! Dat HASCI er een puinhoop van gemaakt heeft is een keiharde feit.

dat ontken ik ook niet vent.

Hairgroww 13 juni 2019 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 417897)
dat ontken ik ook niet vent.

Als ik jouw berichten teruglees dan lijk jij mij een typisch kaal zielig gefrustreerd mannetje!

zyzzalive 14 juni 2019 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww (Bericht 432815)
Als ik jouw berichten teruglees dan lijk jij mij een typisch kaal zielig gefrustreerd mannetje!

Dat is toch iedereen hier?

Advisor 14 juni 2019 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww (Bericht 432815)
Als ik jouw berichten teruglees dan lijk jij mij een typisch kaal zielig gefrustreerd mannetje!

Waarom val jij deze beste man aan ? Hij plaatst in mijn ogen niks verkeerds.

Hairforlife 14 juni 2019 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 432828)
Dat is toch iedereen hier?


Haha :D dat is een goeie! Humor zo'n opmerking.

michael1606 15 juni 2019 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife (Bericht 432856)
Haha :D dat is een goeie! Humor zo'n opmerking.

Ik vind er geen humor aan. Heb niks met de beste man te maken en laat hem lekker voor zichzelf spreken.
Ben sowieso niet meer kaal, zeker niet zielig en al helemaal niet gefrustreerd.
Kom hier voor informatie en kennis van iets dat ik belangrijk vind, zelf mee te maken heb.
Helaas zijn er hier ook een paar internethelden die alleen maar op ruzie uitzijn.

Slaat helemaal nergens op!

zyzzalive 15 juni 2019 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 (Bericht 432857)
Ik vind er geen humor aan. Heb niks met de beste man te maken en laat hem lekker voor zichzelf spreken.
Ben sowieso niet meer kaal, zeker niet zielig en al helemaal niet gefrustreerd.
Kom hier voor informatie en kennis van iets dat ik belangrijk vind, zelf mee te maken heb.
Helaas zijn er hier ook een paar internethelden die alleen maar op ruzie uitzijn.

Slaat helemaal nergens op!

Ik ben ook zeker niet uit op ruzie, integendeel.

TS poste een video van Dean Saunders bij HWI die vertelde over de slechte zaken van HASCI. Buitenom het feit of hij wel of geen gelijk heeft doet Dean dit voor het geld.
Hij heeft zich ook laten behandelen bij HASCI voor het geld. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.

Dat ik daarna word aangevallen kan ik verder niks aan doen, en dan ben ik maar de verstandigste die maar reageert met een flauwe humor opmerking.

Hairforlife 15 juni 2019 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 (Bericht 432857)
Ik vind er geen humor aan. Heb niks met de beste man te maken en laat hem lekker voor zichzelf spreken.
Ben sowieso niet meer kaal, zeker niet zielig en al helemaal niet gefrustreerd.
Kom hier voor informatie en kennis van iets dat ik belangrijk vind, zelf mee te maken heb.
Helaas zijn er hier ook een paar internethelden die alleen maar op ruzie uitzijn.

Slaat helemaal nergens op!




Michael neem de opmerkingen hier niet altijd zo serieus, maar met een korreltje zout. Niemand wil je hier persoonlijk aanvallen.

Groet

Hairforlife 15 juni 2019 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 432878)
Ik ben ook zeker niet uit op ruzie, integendeel.

TS poste een video van Dean Saunders bij HWI die vertelde over de slechte zaken van HASCI. Buitenom het feit of hij wel of geen gelijk heeft doet Dean dit voor het geld.
Hij heeft zich ook laten behandelen bij HASCI voor het geld. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.

Dat ik daarna word aangevallen kan ik verder niks aan doen, en dan ben ik maar de verstandigste die maar reageert met een flauwe humor opmerking.


Wiens brood je eet diens woord je spreekt!

Dean hopt van de ene geldschieter naar de andere.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.