Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Hairobservator (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12100)

mlsbutt 28 oktober 2007 14:37

Hallo Hairobservator,

Hoe breed is je litteken nu?(na hoeveel FUT'S?)

JIJ hebt toch ook een ''Trichophytic Closure''?

Morehair 28 oktober 2007 16:46

Je hoofd kaalgeschoren? Heb je een emotionele crisis gehad?;)

Wie scheert er nou zn hoofd kaal terwijl hij een litteken van 30 cm achter op zn hoofd heeft.:confused:

mlsbutt 28 oktober 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 145573)
Je hoofd kaalgeschoren? Heb je een emotionele crisis gehad?;)

Wie scheert er nou zn hoofd kaal terwijl hij een litteken van 30 cm achter op zn hoofd heeft.:confused:

Zat ik ook al aan te denken, en dan 7000+ g laten verplaatsen.
En daarna je hoofd kaal scheren? ''The Perry Factor'' ''The Scary Factor!"

Spiderman 28 oktober 2007 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 145573)
Wie scheert er nou zn hoofd kaal terwijl hij een litteken van 30 cm achter op zn hoofd heeft.:confused:

Vond het ook apart om te lezen. zelf zou ik er absoluut niet voor kiezen om mijn hoofd kaal te scheren.

test123 28 oktober 2007 19:13

ik was ook verbaasd, maar de Hairobservator zit vol verassingen :-)
Het is gelijk weer iets levendiger op Haarweb :)

test123 28 oktober 2007 19:14

ik was ook verbaasd, maar de Hairobservator zit vol verassingen
Het is gelijk weer iets levendiger op Haarweb :)
En inderdaad: hoe zit het met dat lidteken?

Limbo 28 oktober 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt (Bericht 145574)
''The Perry Factor''

Was Perry weer bij Idols te zien?? Ik heb er niet naar gekeken!!

hairobservator 30 oktober 2007 17:08

ruig uiterlijk & voetballen!
 
.hairobservator heeft nogal een ruige kop maar wel de juiste vorm voor een kortgeschoren koppie zoiets als die van Jerome le Banner!Haha lidteken valt natuurlijk wel op maar ik ben gek hoor en heb lef maar denk toch wel dat er ingeplant moet worden in de smiley voor meer haarcamouflage daarbij dan nog de juiste lengte(zo kort mogelijk!) en dit is voor mij dan weer een nieuw gevonden HT-haarmodel.

Was vroeger een begenadigd voetbaltalent tot B1jeugd daarna werden disco en meisjes belangrijker. Ben het voetbal wel altijd blijven volgen en zou zo in een kenniskwisje mee kunnen doen. Conditie en balgevoel moeten weer terugkomen het voetbalkapsel is al gevonden - lekker kort!

Haha de HAIROBSERVATOR goes soccer..

hairobservator 30 oktober 2007 17:29

trico helpt blijft echter zichtbaar..
 
..tricostrip heeft de lijn achter verbeterd maar hij blijft zichtbaar naar meerdere futjes of strips.

mlsbutt 30 oktober 2007 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator (Bericht 145721)
..tricostrip heeft de lijn achter verbeterd maar hij blijft zichtbaar naar meerdere futjes of strips.

Hoe breed is je lidteken nu?
Enig idee en is het verbeterd na die ''tricostrip''?

Kom maar op je foto's ''Jerome''

Henk 31 oktober 2007 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator (Bericht 145721)
..tricostrip heeft de lijn achter verbeterd maar hij blijft zichtbaar naar meerdere futjes of strips.

Ja, dit heb ik op hairlosshelp ook gehoord. Het is meestal wel een verbetering, maar hij blijft wel zichtbaar.
Het is niet dat je met een gummetje dat zogenaamde potloodstreepje kunt uitgummen..

odessa 1 november 2007 08:33

Pesroonlijk denk ik dat de Trich al een mega verbetering t.o.v. de traditionele hechtingstechniek. Heb zelf een Tricho sluiting en is naar mijn mening goed tot zeer goed uitgevoerd.

Een goed uitgevoerde Tricho is afhankelijk van een aantal factoren. Uiteraard zijn de vaardigheden van de behandelend arts een belangrijke factor in deze, echter huid / lichaamweefsel zo z'n karakteristieke eigenschappen en beperkingen!

Wellicht dat op termijn een huidlijm ontwikkeld wordt welke die stretchback e.d. kan voorkomen.

hairobservator 3 november 2007 12:56

bekijks!
 
.wordt wel heel veel bekeken met "horrorstreep" op mijn achterhoofd met kaal geschoren hoofd, deze lidtekenlijn loopt verder door hoeveelheid grafts(meer dan 4000 grafts met strip!) ook van "oor tor oor" of beter nog tot op de zijkant van het hoofd. Van fuegrafting(meer dan 2000 grafts uit nog maar kleine haarkrans!) is bijna niets te zien je moet het weten wil je iets kunnen vinden!

Wel raar is dat niet iedereen(zeker onbekenden) kan bedenken dat dit lidteken van een haartransplantatie gekomen is, zelfs naasten wisten niet dat er onder mijn haarkrans zo'n streep loopt! Bij velen is de verbazing in hun ogen te zien??

Eens kijken hoeveel fuegrafts er nodig zijn om deze lidtekenlijn nogmaals te verbeteren, een helemaal kort(glad) hoofdje is géén optie, nu maar eens kijken hoe kort geschoren het nieuwe haarkapsel überhaupt mogelijk is?

MVG Hairobservator

Morehair 3 november 2007 13:42

Hoeveel grafts er in je litteken nodig is, heeft alles te maken met hoeveel grafts er aanslaan.
daar kun je vantevoren niets over zeggen.

Of je litteken moet nog doorbloed zijn. (rood dus)

Limbo 3 november 2007 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator (Bericht 146129)
.Wel raar is dat niet iedereen(zeker onbekenden) kan bedenken dat dit lidteken van een haartransplantatie gekomen is, zelfs naasten wisten niet dat er onder mijn haarkrans zo'n streep loopt! Bij velen is de verbazing in hun ogen te zien??

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Als iemand niets weet van HT en HT-technieken en mss niet eens weet dat dat mogelijk is zal hij al snel denken dat die jaap het gevolg is van een operatie of van een aanslag door iemand met een bierglas of zo!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.