Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   [Haarweb topical] inkoopactie #5 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32322)

ryan82 4 juli 2016 09:45

Een tip voor een nieuwe topical ?

https://www.hairlosstalk.com/interac...topical.99796/

kevin 7 september 2016 11:41

Ik heb weer contact weten te krijgen met Elsom! :). En ik zou graag willen weten wie er allemaal mee willen doen met de inkoopactie. Meer info in de eerste post van dit topic.

Oase 7 september 2016 16:02

Is het ook iets voor vrouwen? En doet de lotion ook iets meer dan alleen zorgen voor een mooi cosmetisch effect?

kevin 14 september 2016 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oase (Bericht 400654)
Is het ook iets voor vrouwen? En doet de lotion ook iets meer dan alleen zorgen voor een mooi cosmetisch effect?

Volgens mij is er nog nooit een vrouw geweest die het getest heeft :). Maar het gaat wel ontstekingen tegen en zorgt voor een gezondere hoofdhuid. Welke vorm van haaruitval heb je?

Oase 15 september 2016 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 400851)
Volgens mij is er nog nooit een vrouw geweest die het getest heeft :). Maar het gaat wel ontstekingen tegen en zorgt voor een gezondere hoofdhuid. Welke vorm van haaruitval heb je?

Ik heb de erfelijke vorm van haaruitval. Het heerst in mijn familie. Maar zorgt de topical ook voor enige hergroei?
Want sinds ik regenepure dr gebruik is mijn hoofdhuid rustig en zonder ontstekingen. Dus daar heb ik de topical niet voor nodig.

Strider 26 september 2016 20:50

Ik ben natuurlijk ook in.

2/3 flesjes voor mij.

kevin 28 september 2016 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oase (Bericht 400879)
Ik heb de erfelijke vorm van haaruitval. Het heerst in mijn familie. Maar zorgt de topical ook voor enige hergroei?
Want sinds ik regenepure dr gebruik is mijn hoofdhuid rustig en zonder ontstekingen. Dus daar heb ik de topical niet voor nodig.

Of het zorgt voor hergroei kan ik echt niet zeggen. Ik heb nog nooit iemand gehoord die alleen de topical gebruikte en die zijn haren terugkreeg. Misschien in combinatie met bijvoorbeeld Finasteride wel.

kevin 28 september 2016 13:30

Naam: aantal
Strider: 2/3
Kevin: 2

Strider 16 oktober 2016 20:03

Kickje :)

Strider 3 november 2016 20:13

Kevin zo te zien is er weinig interesse meer, zullen wij dan samen maar wat gaan bestellen? Ik gebruik het nog dagelijks.

testo 5 november 2016 08:35

Zou je kunnen aangeven wat de prijs per potje is en hoe lang en potje meegaat.

kevin 15 november 2016 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 402371)
Kevin zo te zien is er weinig interesse meer, zullen wij dan samen maar wat gaan bestellen? Ik gebruik het nog dagelijks.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door testo (Bericht 402425)
Zou je kunnen aangeven wat de prijs per potje is en hoe lang en potje meegaat.

Testo, zo'n 2-3 maanden. Het ligt eraan hoe kaal je aan het worden bent of al bent. De prijs is met 10 man zo rond de 75 euro dacht ik. Hoe meer er meedoen, des te minder betaal je.

Strider, het wordt wel erg duur met zijn tweeën, zo rond de 120 euro minimaal en dan nog verzendkosten. Misschien moeten we ergens anders vragen of er interesse is? Of ken je nog vrienden/familie? Ik ga zelf ook wel rondvragen.

Strider 20 november 2016 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 402766)
Testo, zo'n 2-3 maanden. Het ligt eraan hoe kaal je aan het worden bent of al bent. De prijs is met 10 man zo rond de 75 euro dacht ik. Hoe meer er meedoen, des te minder betaal je.

Strider, het wordt wel erg duur met zijn tweeën, zo rond de 120 euro minimaal en dan nog verzendkosten. Misschien moeten we ergens anders vragen of er interesse is? Of ken je nog vrienden/familie? Ik ga zelf ook wel rondvragen.

Hmm dat is wel duur maar ik kan er wel altijd erg lang mee doen. Ik ben nog steeds aan mijn tweede flesje bezig :)

Strider 7 december 2016 05:47

Wil er nog iemand mee doen? :)

BadHairDay 7 december 2016 19:44

Wat zijn de resultaten van de gebruikers?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.