Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Beste middel haarverlies (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39104)

robbi 30 juli 2020 06:21

Beste middel haarverlies
 
Hoi, ik begin een kalende kruin te krijgen... En dst op mn 29e. Ik vroeg me af of minox nog steeds hrt beste middel hiertegen is? En dan ook gwn van de biovea site?
Of is er inmiddels een nieuwe leider op de markt?

Bvd

Negan 30 juli 2020 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbi (Bericht 447276)
Hoi, ik begin een kalende kruin te krijgen... En dst op mn 29e. Ik vroeg me af of minox nog steeds hrt beste middel hiertegen is? En dan ook gwn van de biovea site?
Of is er inmiddels een nieuwe leider op de markt?

Bvd

Minoxidil is indd prima voor de kruin. “De minste bijwerkingen ook” maar er zijn natuurlijk middelen die krachtiger zijn! Finastaride en dutasteride. Je moet weten dat je met minox niet het probleem bij de kern aanpakt. Maar voor een cosmetisch effect gaat(groei stimulator) volgens mij zijn rogaine en Kirkland de leiders op de markt.

robbi 30 juli 2020 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Negan (Bericht 447281)
Minoxidil is indd prima voor de kruin. “De minste bijwerkingen ook” maar er zijn natuurlijk middelen die krachtiger zijn! Finastaride en dutasteride. Je moet weten dat je met minox niet het probleem bij de kern aanpakt. Maar voor een cosmetisch effect gaat(groei stimulator) volgens mij zijn rogaine en Kirkland de leiders op de markt.

Is het dan ook mogelijk om tegelijkertijd van dat haarpoeder te gebruiken in de tussentijd om de kaalheid wat te maskeren? Of verstoort dat de werking van minox?

Negan 30 juli 2020 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbi (Bericht 447298)
Is het dan ook mogelijk om tegelijkertijd van dat haarpoeder te gebruiken in de tussentijd om de kaalheid wat te maskeren? Of verstoort dat de werking van minox?

Eerst minox aanbrengen! Zou voor de schuimvariant gaan(droogt sneller)Daarna poeder.. ik weet niet hoe uw kruin kaalheid gevorderd is?

Hopsaflopsa 4 augustus 2020 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas (Bericht 447551)
Of zou dat poeder zelfs in de hoofdhuid terecht kunnen komen als je doet dermarollen??

Hmm.. ik zou echt niet gaan dermarollen als de hoofdhuid niet super schoon is. Minox en haarvezels kan makkelijk. Overigens zijn die vezels meer bedoeld voor tussen je haren en niet op je hoofdhuid. Daar heb je concealers voor. Maar die zijn weer waterafstotend waardoor je die weer niet samen met Minox kunt gebruiken.

Negan 4 augustus 2020 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas (Bericht 447551)
Die vraag had ik dus ook laatst. Het poeder ligt toch met een dun laagje op de hoofdhuid. Zou dat niet ook opname van minoxidil of topical finasteride kunnen verslechteren? Of zou dat poeder zelfs in de hoofdhuid terecht kunnen komen als je doet dermarollen??

Eerst de medicatie in laten werken daarna pas cosmetisch!

DHTkiller 15 augustus 2020 12:26

Veel chips eten, vooral die van Croky.

Negan 15 augustus 2020 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 448054)
Veel chips eten, vooral die van Croky.

Wat een toevoeging bent u!

PJKG 16 augustus 2020 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller (Bericht 448054)
Veel chips eten, vooral die van Croky.

Waarom verneuk jij alle topics hier?

Negan 16 augustus 2020 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PJKG (Bericht 448112)
Waarom verneuk jij alle topics hier?

Zal een combinatie zijn van afgunst richting anderen. En Het verlies van zijn strijd tegen haar verlies. Zo lijkt het.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.