Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   HT prohairclinic 3000 grafts 04/06/2015 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35717)

(H)appy 31 maart 2016 11:21

HT prohairclinic 3000 grafts 04/06/2015
 
Beste,

Bij deze wil ook ik eens mijn resultaten tonen. ik heb er bewust voor gekozen om pas mijn resultaat te posten nadat ik ongeveer op mijn eindresultaat zit.

Kort voorgesteld: ik onderging een HT bij prohairclinic toen ik 28 was, begin juni 2015.

Ongeveer 5 jaar geleden merkte ik bij mezelf en kreeg ik reacties dat mijn kruin dunner werd en werden mijn inhammen groter. daarop nam ik minoxidil. dit deed de situatie lichtjes verbeteren en gaf mij ook wel een goed gevoel omtrent stabilisatie.
Omdat ik na ongeveer anderhalfjaar het gevoel had dat dit niet voldoende was ( ook doordat ik nog heel vaak last had van inflammation, vooral 's nachts ) nam ik er keratene retard bij.

Sinds mijn HT neem ik nanoxidil en keratene retard. Vaststelling is dat alles redelijk stabiel was, zeker mijn kruin. vooral geen last meer van inflammation.

Voor ik medicatie nam had ik ooit wel het gevoel dat er ooit een HT zou nodig zijn voor mij. mijn vader was kaal rond zijn 25e. doordat de rest van mijn familie donker haar heeft en niet kalend is, bleef ik stiekem hopen dat ik hun geven had geërft. later bleek dit niet zo te zijn door mijn dunner wordende kruin en haar. daarop bezocht ik haarweb.

De resultaten van prohair en het feit dat het niet ver is, ik woon immers ook in België. Overtuigden mij reeds geruime tijd voor deze haartransplantatiekliniek.
Ook het duidelijke verhaal en mooie resultaten van MarkR trokken mij effectief over de streep. hij gaf mij het idee dat een HT meer laagdrempelig was dan ik dacht.

bij mij zijn zone 1 en 2 behandeld.

Limbo 31 maart 2016 11:27

Foto's? Fotoboek? Ik zie zo snel niks!

(H)appy 31 maart 2016 11:28

foto's staan nu in mijn album

vslop 31 maart 2016 11:46

Hi Happy,

Je zit nu op 9 maanden... en je hebt al een stuk meer haar. Over 3 maanden benader je je eindresultaat.

Persoonlijk vind ik dit niet echt een goed resultaat,althans tot nu toe voor 3000 grafts.

Maar goed laten we positief blijven het haar zal waarschijnlijk nog enigszins dikker worden.:)

(H)appy 31 maart 2016 11:48

bedankt voor je reactie, toch ben ikzelf heel tevreden over mijn resultaat. de 3000 grafts zijn over een redelijk groot deel verspreid. het haar ziet er wel dikker uit dan op foto.

ulti 31 maart 2016 11:49

Niet goed? als je kijkt hoe het was en nu is zou ik er echt mega blij mee zijn man!

vslop 31 maart 2016 12:06

Haha ieder zijn eigen verwachtingen. Je bent er blij (happy!;)) mee en dat is het belangrijkste.

Je hebt het laten verspreiden over een groot gebied? Ik dacht eerst enkel de haarlijn en inhammen.

Limbo 31 maart 2016 12:25

Ja. Je kunt kritisch zijn maar je weet dat je het nooit krijgt zoals het was. Het is idd een hele vooruitgang. Je mag er trots op zijn!

Serge1974 31 maart 2016 13:42

Alweer een prachtig resultaat van Prohair. Proficiat aan jouw en aan de medewerkers van de kliniek.



Wat me telkens opvalt is dat Prohair bijzonder natuurlijke resulaten afleveren, keer op keer.

HairCoach 31 maart 2016 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 393847)
Ja. Je kunt kritisch zijn maar je weet dat je het nooit krijgt zoals het was.

Dat is niet waar...
Je kunt met wat geduld (en geld naturlijk) een natuurgetrouwe situatie krijgen.
Ik heb 3 transplantaties gehad op alleen de voorkant met in totaal een kleine 3500 grafts op een strook van 3cm.

totaal ongeveer 70 grafts/cm als eindresultaat.

Maar, met 1 behandeling is dit niet haalbaar.

Limbo 31 maart 2016 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach (Bericht 393853)
Dat is niet waar...
Je kunt met wat geduld (en geld naturlijk) een natuurgetrouwe situatie krijgen.
Ik heb 3 transplantaties gehad op alleen de voorkant met in totaal een kleine 3500 grafts op een strook van 3cm.

totaal ongeveer 70 grafts/cm als eindresultaat.

Maar, met 1 behandeling is dit niet haalbaar.

Ik ga geen ruzie zoeken maar de dichtheid die je had krijg je echt nooit meer, wat je ook doet. Overtuig me maar van mijn ongelijk!

themen 31 maart 2016 14:56

3500 grafts op 3cm?

(H)appy 31 maart 2016 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vslop (Bericht 393846)
Haha ieder zijn eigen verwachtingen. Je bent er blij (happy!;)) mee en dat is het belangrijkste.

Je hebt het laten verspreiden over een groot gebied? Ik dacht eerst enkel de haarlijn en inhammen.

ja, het is niet enkel de haarlijn en de inhammen. ook het gebied erachter werd behandeld. op de foto aan 2 maanden zie dit duidelijk. het dunne gedeelte en de inhammen werden behandeld. oorspronkelijk was mijn haar iets dikker dan op de foto. dit is vooral zo dun door de HT.

porte 31 maart 2016 16:56

Ik zou hier al heel blij mee zijn, ziet er goed uit

HairCoach 31 maart 2016 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 393854)
Ik ga geen ruzie zoeken maar de dichtheid die je had krijg je echt nooit meer, wat je ook doet. Overtuig me maar van mijn ongelijk!

Wij krijgen geen ruzie...zeker niet hierom.

Het is ook niet de oorspronkelijke dichtheid, maar wel de optische dichtheid.

Ik zou zeggen, kijk er een keer live naar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.