Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Qgain (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36355)

zyzzalive 3 januari 2017 15:18

Qgain
 
Hello haarwebbers,

Iemand ervaring of advies over qgain?
Ik heb er nu foam en liquid van via ebay, omdat dit het makkelijkst te verkrijgen was.
Ik twijfel alleen (weet niet waarom) of het wel een goed product is.

Iemand die hier wat meer over kan vertellen?

Justin69 3 januari 2017 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 404513)
Hello haarwebbers,

Iemand ervaring of advies over qgain?
Ik heb er nu foam en liquid van via ebay, omdat dit het makkelijkst te verkrijgen was.
Ik twijfel alleen (weet niet waarom) of het wel een goed product is.

Iemand die hier wat meer over kan vertellen?

Slechte website en wordt uitsluitend op Ebay verkocht als ik me niet vergis. Ik denk dat we hier te maken hebben met iemand die zijn Minoxidil laat produceren door een ander bedrijf.

Hoeft niet iets over de kwaliteit te zeggen natuurlijk maar ik hou het liever bij de grotere jongens.

wesley1982 3 januari 2017 18:31

ik heb Qgain omdat ik zonder minoxidil raakte

op kwaliteitverhouding zit deze in de buurt van kirkland minoxidil
wel merk ik op dat er wat meer schilfers tussen de haren zit een tijdje na het smeren , dit zegt toch dat er wat restjes op de huid overblijven , niks mis mee maar voor sommige mensen met heel gevoelige huid kan dit misschien wel irritatie geven , ze hebben ook een low alcohol formule , misschien is die milder op de huid

conclusie : je raakt er heel easy aan , het is heel cheap , het doet wat moet , maar het kan wel wat schilfers geven , dit had ik af en toe ook van kirkland , maar de minox deed wel zijn werk

je kan steeds eens setje bestellen en testen hoe goed jouw huid het opneemt , eventueel deze zelfs afwisselen met andere minox als je niet volledig wil switchen naar een ander merk

zyzzalive 3 januari 2017 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 (Bericht 404523)
ik heb Qgain omdat ik zonder minoxidil raakte

op kwaliteitverhouding zit deze in de buurt van kirkland minoxidil
wel merk ik op dat er wat meer schilfers tussen de haren zit een tijdje na het smeren , dit zegt toch dat er wat restjes op de huid overblijven , niks mis mee maar voor sommige mensen met heel gevoelige huid kan dit misschien wel irritatie geven , ze hebben ook een low alcohol formule , misschien is die milder op de huid

conclusie : je raakt er heel easy aan , het is heel cheap , het doet wat moet , maar het kan wel wat schilfers geven , dit had ik af en toe ook van kirkland , maar de minox deed wel zijn werk

je kan steeds eens setje bestellen en testen hoe goed jouw huid het opneemt , eventueel deze zelfs afwisselen met andere minox als je niet volledig wil switchen naar een ander merk


Bedankt voor je berichtje man!:)
Ik merk ook net wat meer irritatie dan met foligain. Maar zolang er maar minoxidil inzit is het voor mij goed.

Ik gebruik nu sinds juni minox, na een heftige shed relatief veel haar terug gekregen rond september, en nu merk ik dat het weer achteruit gaat dus vandaar dat ik even twijfelde.

wesley1982 3 januari 2017 20:55

Het kan een periodieke shedding zijn dat je hebt , normaal moet die zeker stoppen na een tijdje

Als je twijfels hebt aan de werking of de opname van de minoxidil kan je steeds kijken om het eventueel af te wisselen met een ander merk minoxidil

zyzzalive 3 januari 2017 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 (Bericht 404535)
Het kan een periodieke shedding zijn dat je hebt , normaal moet die zeker stoppen na een tijdje

Als je twijfels hebt aan de werking of de opname van de minoxidil kan je steeds kijken om het eventueel af te wisselen met een ander merk minoxidil

Bedankt voor je antwoorden :)
Er is zoveel (nep) informatie te vinden op internet, dat het fijn is dat je gewoon hier met je vragen terecht kan voor eerlijke berichten.

Nord 18 januari 2017 13:49

Voor mij werkt Qgain beter dan kirkland. Van kirkland kreeg it ontzettend veel jeuk aan mijn hoofd, heb daar met Qgain al maanden geen last meer van


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.