Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   [Haarweb topical] inkoopactie #5 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32322)

kevin 26 mei 2013 23:24

[Haarweb topical] inkoopactie #5
 
Tijd voor een nieuwe inkoopactie :cool:.

Waarom de Haarweb topical?

Het plan voor deze inkoopactie is om de topical te bestellen die het fijnst en effectiefst bevonden is door de gebruikers. Het gaat om de volgende topical:

EGCG;
L-Carnitine-L-tartrate;
Blood of the dragon;
Biotine;
Raspberry ketone;
Corosolic acid;
Red ginseng extract.

Plaatje hier.

De kosten van de topical zijn nog niet bekend, maar ik hoop dat het ongeveer hetzelfde is als de vorige keer, zo'n 78 euro.

Huidige deelnemers
Kevin: 2

Als je mee wilt doen, bovenstaande tekst kopiëren en je naam met het aantal topicals erbij zetten.

Tips:
1) Eerst je hoofdhuid nat maken en dan wat van het product opbrengen. Water zorgt ervoor dat het product verspreid wordt.
2) Millimeter je haar. Zo gaat de topical langer mee, komt er minder spul op je haren en is het aanbrengen stukken makkelijker.
3) Als het bijna op is, kun je er zelf een beetje water bij doen en er nog ~1 week mee doen, misschien wat langer als je het in de koelkast bewaard.

Vorige Haarweb topical topics.

kevin 26 mei 2013 23:25

Trouwens, het hoofdingredient in Keratene Retard, Nettle Root, zou er ook bij kunnen denk ik. Wat denken jullie?

Strider 27 mei 2013 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 327525)
Trouwens, het hoofdingredient in Keratene Retard, Nettle Root, zou er ook bij kunnen denk ik. Wat denken jullie?

Jij dacht hetzelfde als ik! Goed plan als dat mogelijk is :)

Ik heb overigens ook nog een suggestie. Elsom heeft 2 type spuitmondjes, zwarte, die kregen we de laatste keer, en witte spuitmondjes. Die witte heeft een groter buisje waardoor de topical er makkelijker uitkomt, en niet zo snel verstopt raakt. Met die zwarte was de laatste x echt niet te werken.


Huidige deelnemers
Kevin: 2
Strider: 2

Strider 10 juni 2013 18:01

Kick, waar blijven de deelnemers :)

vincent 16 juni 2013 21:02

Ik doe mee!

Huidige deelnemers
Kevin: 2
Strider: 2
Vincent: 2

Guoy 19 juni 2013 11:35

Ik doe ook mee!

Huidige deelnemers
Kevin: 2
Strider: 2
Vincent: 2
Guoy: 2

Hairpilot 21 juni 2013 09:42

Sorry, off-topic, maar Guoy, klopt dat regime van jou nog? Ik gebruikte vroeger ook die Schwarzkopf Activ M productlijn, maar volgens mij wordt die nu al tijden niet meer geproduceerd..?

Guoy 21 juni 2013 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot (Bericht 328916)
Sorry, off-topic, maar Guoy, klopt dat regime van jou nog? Ik gebruikte vroeger ook die Schwarzkopf Activ M productlijn, maar volgens mij wordt die nu al tijden niet meer geproduceerd..?

Nee, van dat hele regime klopt niets meer. De laatste keer dat ik die bijwerkte was in 2008... :D

Hairpilot 21 juni 2013 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guoy (Bericht 328930)
Nee, van dat hele regime klopt niets meer. De laatste keer dat ik die bijwerkte was in 2008... :D

Haha, dacht al zoiets :cool: Enkel nog maar de HW topical nu? Met alle respect voor deze topical, maar met dit alleen kan je toch geen stabilisatie bewerkstelligen? Ik dacht dat die vooral goed werkte tegen jeuk/inflammation?

Strider 1 juli 2013 18:32

Kick! :D

kevin 3 juli 2013 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot (Bericht 328933)
Haha, dacht al zoiets :cool: Enkel nog maar de HW topical nu? Met alle respect voor deze topical, maar met dit alleen kan je toch geen stabilisatie bewerkstelligen? Ik dacht dat die vooral goed werkte tegen jeuk/inflammation?

Waarom niet?

Strider 17 juli 2013 23:56

En nog een kleine kick :)

Strider 28 juli 2013 13:20

Kevin zullen we vragen hoe duur het is om de topicals te laten maken? Ondanks de minimale hoeveelheid :)

kevin 11 augustus 2013 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 331840)
Kevin zullen we vragen hoe duur het is om de topicals te laten maken? Ondanks de minimale hoeveelheid :)

Goed plan. :)

Hairpilot 11 augustus 2013 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevin (Bericht 329982)
Waarom niet?

Omdat er geen van de drie bewezen middelen inzitten ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.