Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Overzicht Minoxodil kopen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36086)

A321 21 oktober 2016 13:45

Ik heb nog 3x 3 maanden Foligain 5% liggen, nog in het plastic. Bij interesse even een PM! :)

darioo 25 oktober 2016 01:46

Ik ben op zoek naar Rogaine (dit gebruik ik al jaren).

Nu zag ik dat minoxidil-bestellen.com weer rogaine aanbied. Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of dit klopt etc.

Biovea.net , las dat dat een betrouwbare website was en dat de minoxidil iig aan komt?

stores.ebay.co.uk/edinqueen (UK ebay seller) Verzend vanuit de UK, dus dat zou meer kans moeten hebben dan die USA sellers?

Ik hoor het graag..

Joyz 26 oktober 2016 20:54

Biovea
 
Ik heb vorige week Minoxidil besteld via Biovea en heb het binnen een week binnengekregen. Dichte en originele verpakking.

themen 26 oktober 2016 21:19

welke? Foam?

wat heb je betaald?

Kerrie 27 oktober 2016 15:47

Ik heb vanochtend mijn minoxidil ontvangen van minoxidil-bestellen.com. Het heeft er precies een weekje over gedaan.

Wie weet of ik de minoxidil samen met cortisone kan gebruiken?

zyzzalive 31 oktober 2016 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kerrie (Bericht 402156)
Ik heb vanochtend mijn minoxidil ontvangen van minoxidil-bestellen.com. Het heeft er precies een weekje over gedaan.

Wie weet of ik de minoxidil samen met cortisone kan gebruiken?

Dure club, kun je beter via ebay kopen of als je het via nederland wilt op marktplaats (via marktplaats betaal zo zon 80 euro voor een jaar)

Daisyvc 1 november 2016 12:16

Ik heb minoxidil enkele jaren geleden gebruikt en dat hielp niet. Bij mij ging het probleem over met saw palmetto. Maar had ook te maken met mijn anticonceptiemiddel die de balans tussen DHT en oestrogeen ging verstoren.

Joyz 1 november 2016 12:58

Ik heb de foam besteld, samen met saw palmetto. In totaal was ik 118,- kwijt, heb nu voorraad voor 6 maanden.
Via marktplaats heb ik de verkoper daar een bericht gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Daarna dus bij biovea besteld.

Ongeveer jaar geleden via minoxidilbestellen.com besteld op advies van dermatoloog maar toen was de levertijd iets van 3 weken. Via biovea dus veel sneller.

Hairdattie 2 november 2016 14:23

Hallo, ik heb Minoxidil 1 jaar tot en met juni 2016 gebruikt en ik ben er mee gestopt. Na mijn haartransplantatie werd mij aangeraden door haarkliniek Veldhoven om Rogaine Minoxidil 5% te gebruiken. Bij mij werkte het wel alleen werd mijn haar wat droog en vind ik het een te dure aangelegenheid want je moet het altijd blijven gebruiken. Nu heb ik nog Rogaine in de verpakking zitten voor 4 maanden. Dit heb ik destijds in Amerika gekocht voor ongeveer $ 50,00. Als iemand geïnteresseerd is dan kunnen ze het van mij overnemen. Ik gebruik het niet meer. Ook heb ik nog één gebruikte Foam busje die ik dan mee kan sturen. Het is een Foam en gemakkelijk aan te brengen. Desgewenst kan ik ook een foto opsturen.

Met vriendelijke groeten,
Hairdattie

kalekip 2 november 2016 20:38

Als iemand foam in een kleinere hoeveelheid heeft dan wil ik wel wat overkopen? Of als iemand een grotere order wilt delen? Ik wil het eerst zegmaar proberen voordat ik een voorraad insla en ik het niet kan gebruiken van de jeuk of vlokken die veroorzaakt.

zyzzalive 2 november 2016 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kalekip (Bericht 402343)
Als iemand foam in een kleinere hoeveelheid heeft dan wil ik wel wat overkopen? Of als iemand een grotere order wilt delen? Ik wil het eerst zegmaar proberen voordat ik een voorraad insla en ik het niet kan gebruiken van de jeuk of vlokken die veroorzaakt.

Foligain en Qgain foam bussen zijn voor 3 maanden en zijn gemakkelijk te krijgen. Of je moet persee kirkland foam willen?

Hairdattie 4 november 2016 08:23

Je kan mijn voorraadje Minoxidil van Rogaine overkopen als je dat niet te groot vindt. Ik heb dus vier busjes voor 4 maanden in de verpakking zitten. Voor € 45,00 zijn ze over te nemen.

Diny 5 november 2016 21:08

Wil eens Minoxidil proberen, nu zie ik op Biovea meerdere merken met nogal prijsverschillen:

MINOXIDIL 5% FOLIGAIN.P5 (6 Maandvoorraden)
Merk: Anagen Research
Prijs: 45,30 euro

ROGAINE FOAM (REGAINE) MEN 5% MINOXIDIL (4 Month Supply)
Merk: Rogaine
Prijs: 93 euro

Wat word er aangeraden en wat is het verschil ?

zyzzalive 6 november 2016 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diny (Bericht 402447)
Wil eens Minoxidil proberen, nu zie ik op Biovea meerdere merken met nogal prijsverschillen:

MINOXIDIL 5% FOLIGAIN.P5 (6 Maandvoorraden)
Merk: Anagen Research
Prijs: 45,30 euro

ROGAINE FOAM (REGAINE) MEN 5% MINOXIDIL (4 Month Supply)
Merk: Rogaine
Prijs: 93 euro

Wat word er aangeraden en wat is het verschil ?

Je moet foligain hebben :)
Rogaine is een ander merk wat naar wat ik weet een andere marketing heeft (meer gericht op luxe).
Rogaine en kirkland komen uit dezelfde fabriek, beide zijn hetzelfde maar kennen een andere marketing (zie het als cola zero en cola light).
Kirkland is ongeveer even duur als foligain, dus maak je geen zorgen om die prijsverschillen :)

Diny 6 november 2016 23:05

Thanks.

"FOLIGAIN is voor mensen die geen algemene dunner worden van haar op de top van de hoofdhuid (alleen vertex, zie hieronder). Niet bedoeld voor frontale kaalheid of een terugwijkende haarlijn. "

Laatste vraag, waarom is dat? Kan ik het gebruiken voor terugwijkende haarlijn voor? Zo niet, is er een ander minoxidil product daarvoor?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.