Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   17 December 2016 Dr.Cinik Istanbul (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36322)

siro 11 december 2016 19:59

17 December 2016 Dr.Cinik Istanbul
 
1 Bijlage(n)
Hallo Allemaal,

Eindelijk heb ik besloten om mijn tweede haartransplantatie met Dr.Cinik te hebben. De bedeling is meer dichtheid te krijgen. Ze gaan ongever 3500 grafts implanteren. Ik zal voor en na photo's posten...

Groetjes.

Anonimoes 11 december 2016 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siro (Bericht 403852)
Hallo Allemaal,

Eindelijk heb ik besloten om mijn tweede haartransplantatie met Dr.Cinik te hebben. De bedeling is meer dichtheid te krijgen. Ze gaan ongever 3500 grafts implanteren. Ik zal voor en na photo's posten...

Groetjes.

Meer nep reviews over DR Cinik zijn natuurlijk meer dan welkom.....
:confused:

siro 11 december 2016 20:53

"slimme" Anonimoes, er is nog geen review. Lees maar goed. Als je wilt mee naar Istanbul gaan, je bent meer dan welkom. Ik vertkrek op 16 de vanuit Zaventem.

Henk 12 december 2016 12:58

Succes Siro. 3500 Grafts, dat zal een flink verschil worden. Hou ons op de hoogte.

siro 17 december 2016 21:45

1 Bijlage(n)
Ik heb 3600 grafts gehad.

siro 21 december 2016 21:05

5 Bijlage(n)
Hello allemaal,
Ik ben gisteren teruggekomen uit Istanbul. Ik heb nu de tijd om jullie meer details te geven over mijn ervaring. Ik heb veel geleerd van dit forum en wou wat teruggeven aan wie overweegt naar dit soort operatie.
Hotel: Het hotel ligt zeer dicht bij de luchthaven (10 minuten, afhankelijk van het verkeer) en bij het ziekenhuis. Mooie schone kamers, zeer goede Wifi, heerlijk ontbijt en de optimale ligging midden luchthaven en ziekenhuis. Sinds het hotel bevindt zich op een drukke straat, was het een beetje lawaaierig.
Transport: Alle vervoer wordt geregeld door de kliniek zelf. Ik werd opgehaald van de luchthaven door zeer luxe Mercedes minibusje. Het transport tussen ziekenhuis en hotel werden ook voorzien door de kliniek. Er waren geen extra kosten, alles was meegerekend in de initiële offerte.
Operatie: Ik heb er 3600 greften. 2000 greften werden genomen uit het hoofd, en 1600 greften van baard en borst. 2000 greften zijn geïmplanteerd op het gebied aan de voorkant, 1000 greften naar midden en 600 aan de kroon. De operatie werd uitgevoerd door de arts zelf en drie verpleegkundigen. Dr. Cinik was aanwezig bij de operatie en hij heeft de kanalen effectief zelf opengesteld.
Slapen is nog steeds een probleem. Ik heb geen pijn op de borst en baard maar een beetje achter mijn hoofd aan de donor gebied. Ik heb nog een kleine zwelling. Ik ben al vanuit huis gestaart te werken.

Wat vinden jullie van de dichtheid?
Alvast bedankt voor de reacties,

maaa17 23 december 2016 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siro (Bericht 404120)
Hello allemaal,
Ik ben gisteren teruggekomen uit Istanbul. Ik heb nu de tijd om jullie meer details te geven over mijn ervaring. Ik heb veel geleerd van dit forum en wou wat teruggeven aan wie overweegt naar dit soort operatie.
Hotel: Het hotel ligt zeer dicht bij de luchthaven (10 minuten, afhankelijk van het verkeer) en bij het ziekenhuis. Mooie schone kamers, zeer goede Wifi, heerlijk ontbijt en de optimale ligging midden luchthaven en ziekenhuis. Sinds het hotel bevindt zich op een drukke straat, was het een beetje lawaaierig.
Transport: Alle vervoer wordt geregeld door de kliniek zelf. Ik werd opgehaald van de luchthaven door zeer luxe Mercedes minibusje. Het transport tussen ziekenhuis en hotel werden ook voorzien door de kliniek. Er waren geen extra kosten, alles was meegerekend in de initiële offerte.
Operatie: Ik heb er 3600 greften. 2000 greften werden genomen uit het hoofd, en 1600 greften van baard en borst. 2000 greften zijn geïmplanteerd op het gebied aan de voorkant, 1000 greften naar midden en 600 aan de kroon. De operatie werd uitgevoerd door de arts zelf en drie verpleegkundigen. Dr. Cinik was aanwezig bij de operatie en hij heeft de kanalen effectief zelf opengesteld.
Slapen is nog steeds een probleem. Ik heb geen pijn op de borst en baard maar een beetje achter mijn hoofd aan de donor gebied. Ik heb nog een kleine zwelling. Ik ben al vanuit huis gestaart te werken.

Wat vinden jullie van de dichtheid?
Alvast bedankt voor de reacties,

Ik ben benieuwd, volgensmij ben je een van de enige waarbij ook grafts uit de borst zijn gehaald :)

Henkus 23 december 2016 12:06

Ben ook in dezelfde periode geweest bij esteworld, 2800 grafts :)
Ik herken de symptomen, donor gebied is nog pijnlijk en slapen is lastig. Zwelling is zo goed als weg.
Vanaf wanneer kan je zonder nekkussen slapen en mag je gewoon op je kussen slapen? Ben daar nog een beetje angstig voor.
Smeer jij nog iets op het behandelde gebied? Ik zat te denken aan bepantene om het herstel te bevorderen en ook om de korstjes wat sneller kwijt te raken. Succes verder met het herstel :cool:

siro 23 december 2016 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkus (Bericht 404147)
Ben ook in dezelfde periode geweest bij esteworld, 2800 grafts :)
Ik herken de symptomen, donor gebied is nog pijnlijk en slapen is lastig. Zwelling is zo goed als weg.
Vanaf wanneer kan je zonder nekkussen slapen en mag je gewoon op je kussen slapen? Ben daar nog een beetje angstig voor.
Smeer jij nog iets op het behandelde gebied? Ik zat te denken aan bepantene om het herstel te bevorderen en ook om de korstjes wat sneller kwijt te raken. Succes verder met het herstel :cool:

Bendankt, Henkus. Voor u ook.
Ik moet tot maandag met nekkussen slapen. Ik smeer niks. Ik gebruik Aksef(antibiotica),Prednol (tegen oedema) en coraspin.

siro 27 december 2016 21:46

3 Bijlage(n)
10 dagen zijn al voorbij.. Ik kan beter slapen zonder nekkussen. Geen pijn en zwelling niet meer. Dus gaat het heel goed met de herstelling.:D Alle korsjes zijn bijna weg. Ik ben vandaag begonnen met vitamines, biotin en finasterid.

siro 4 januari 2017 00:35

2 Bijlage(n)
17 dagen !! Hoe ziet het eruit? Ik ben een beetje bezorgd over de dichtheid.

Henk 9 januari 2017 23:58

Ik begrijp je bezorgdheid over de dichtheid, maar ik zou het nog even afwachten, tot het uiteindelijke resultaat.

siro 20 februari 2017 01:16

4 Bijlage(n)
Hallo iedereen,

Hier is een update van mij na twee maanden. Wat denken jullie? Is er iets mis?

AnthonieH 20 februari 2017 08:03

Met 2 maanden valt er weinig te zeggen. De meesten zijn op dat moment terug bij af. Als het goed is gaan de komende maanden de getransplanteerde haren teruggroeien. Meestal krijg je tegen 6 maanden wel een aardig beeld van welke kant het op gaat. Al gaat dat bij sommigen wat sneller, bij sommigen trager.

Probeer je er niet te veel op te focussen, dan gaat de tijd sneller :)

siro 27 april 2017 23:19

4 Bijlage(n)
Beste Forum Leden/Lezers,

Meer dan 4 maanden zijn voorbij sinds de operatie. Ik nem nog vitamines, biotin, en Finasterid. Intussen ben ik begonnen met fitnessen en gebruik whey protein.

Ik kijk uit om wat haargroei na de 5de maand te zien. Laat me weten uw meningen over mijn huidige situatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.