Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Globalhair 02/08/2019 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38496)

Hair-trans 9 augustus 2019 18:05

Globalhair 02/08/2019
 
5 Bijlage(n)
Na jaren van twijfel heb ik de stap genomen om een harttransplantatie te laten uitvoeren. Dit met veel onzekerheid. Na zoeken kwam ik bij ‘Globalhair’ terecht. Had niet veel overtuiging nodig of mijn ticket naar Istanbul was vastgelegd. De 1ste augustus 2019 stapte ik met een klein hartje de vlieger op, maar werd met open armen ontvangen. De chauffeur die voor mij geregeld werd, reed me rechtstreeks naar het ziekenhuis waar mijn bloedtest werd afgenomen, en werd er besproken over hoe de operatie de volgende dag eruit zal zien. Daarna werd ik naar een super chique hotel gebracht, waar ik mijn eerste nacht vertoefde.

Volgende dag was het zover ! alles verliep zoals een machine. Een team dat zo nauw op elkaar is afgewerkt en waar een glimlach niet weg te denken was. Als ik iets nodig had, werd het praktisch op een zilver bordje gepresenteerd. Na een 7 uur operatie zat het erop en mocht ik weder keren naar het hotel. Waar ik mijn laatste nacht spendeerde. S’morgens kwam de dokter langs voor mijn verband, en legde mij precies uit, hoe ik de volgende dagen mijn haar moest wassen.
Vanaf dan was het enkel richting huis.


De eerste 3 foto’s zijn genomen vlak na de operatie.
De laatste 2 zie je, hoe mijn haarlijn was daarvoor.

Hair-trans 9 augustus 2019 18:11

Globalhair
 
2 Bijlage(n)
06/08/2019

Hair-trans 9 augustus 2019 18:11

Globalhair
 
09/08/2019

PJKG 9 augustus 2019 18:25

Ziet er wel goed uit volgens mij!
Je haarlijn en type haar lijkt erg op die van mij. Hoe oud ben je?

michael1606 9 augustus 2019 20:19

Ziet er goed uit.
Maar het heeft nu toch ook geen zin om je haar niet af te scheren? Alsof men nu de wondjes en zo de stoppels niet zien. Lijkt mij juist dat het veel minder opvalt wanneer alles gemillimeterd is

Beshi90 9 augustus 2019 23:49

Mag ik weten hoe in welke kliniek in instanbul je bent geweest want ik heb ook gesprek gehad bij Global hair maar twijfel, ik ben nu ook in contact gekomen met Hair deluxe Clinic zij vragen voor DHI methode 1900 euro en Global hair vraagt 3200 euro

Inesmoll 10 augustus 2019 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beshi90 (Bericht 436231)
Mag ik weten hoe in welke kliniek in instanbul je bent geweest want ik heb ook gesprek gehad bij Global hair maar twijfel, ik ben nu ook in contact gekomen met Hair deluxe Clinic zij vragen voor DHI methode 1900 euro en Global hair vraagt 3200 euro

als het maar een naam heeft " Hair de Luxe "...…………….

MBerghuis 10 augustus 2019 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beshi90 (Bericht 436231)
Mag ik weten hoe in welke kliniek in instanbul je bent geweest want ik heb ook gesprek gehad bij Global hair maar twijfel, ik ben nu ook in contact gekomen met Hair deluxe Clinic zij vragen voor DHI methode 1900 euro en Global hair vraagt 3200 euro

Ik heb het toen der tijd helemaal uitgezocht. Het is zo goed als nergens te vinden waar global hair mee samen werkt. Mijn zoektocht kwam uit bij een middelmatig algemeen ziekenhuis waar een kamer werd afgehuurd en de behandelingen werden uitgevoerd door een algemeen plastisch chirurg . Ik heb ze direct benaderd en kreeg een 500euro lagere prijs. Vielen voor mij gelijk af, ik hou van transparantie, precies weten door wie en waar je behandeld wordt. Ben heel benieuwd of er antwoord wordt gegeven op de vraag over welke “hoogaangescheven” kliniek dit gaat. Hoogstwaarschijnlijk niet. Vandaar dat ik naar Esteworld ben gegaan, na onderzoek 1 van de weinige echte plastisch chirurgische klinieken.

Normaal ben ik niet zo een basher maar zulke reclame praat trek ik nooit zo goed. Topics lijken ook wel door 1 persoon geschreven.

Reiziger010 17 augustus 2019 17:04

Jammer
 
Af en toe kom ik, na mijn eigen transplantatie, op dit forum. Onmiddellijk valt dan weer de scepsis en de haat-en-nijd-toon op.
Dit kan niet waar zijn, dit is te veel, Turkije deugt niet, noem maar op.

Ik ben (zie mijn posts) tot volle tevredenheid geholpen door Global Hair. Dat wil ik graag delen. En mij daartoe beperken, tot de positiviteit. Vindt het lastig te begrijpen waarom de negativiteit zo moet overheersen. We zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje en zijn op zoek naar goede ervaringen.

Waar het als enige om gaat, naar mijn idee: resultaten tellen. Lijkt mij althans. Dus ik zou zeggen aan al die mensen die zo graag kritisch zijn: wacht even af en oordeel aan de hand van de foto's en verhalen die een langere termijn bestrijken. Niet onmiddellijk in de aanval dus. Zorgt voor een prettigere sfeer op dit forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.