Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   FUT vs FUE (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11475)

Limbo 25 maart 2008 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 160987)
Oh ja, dat aangevallen voelen gaat op voor bverotti en diens kliniek. Hij praat alleen maar pro FUE en pro PH en dat staat mij niet aan in dit verhaal. Bovendien denkt hij, gezien zijn posting, dat wij hier PH aanvallen. Dit is onterecht: Ik stip alleen de nadelen van een FUE aan, meer niet.

Klopt. Hij ziet spoken! Iemand die per se een FUE wil moet dat vooral niet nalaten!!

Dundee 25 maart 2008 21:31

Ik vraag me wel af ,als je bv 7000 grafts wil ..of ze dan nog allemaal voor Fue gaan kiezen....hmm twijfel... al eens het prijskaartje gezien.. .zal even slikken zijn :P

Limbo 25 maart 2008 21:32

[quote=mlsbutt;160983]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman (Bericht 160946)

Hallo Spiderman,

Ik voel me totaal niet ''persoonlijk aangevallen''(via een forum?:o) ofzo.
Ik benadruk nogmaals dat ik er niet dramatisch over doe.(SCAR:mad:)

Maar het gaat mij er om, wie wil er nu een litteken zoals bij een FUT.
Ook als ''tie'' maar 2mm is ofzo.
Thats All, ''niks gelijk willen hebben in dit of dat''....

''Automatisch bij FUE uitkomen'' hoe bedoel je dat?

Direct voor FUE gaan, of na uit ''gefut'' te zijn?(like me)

Als ik direct de keuze voor FUE had gehad, had ik dat zeker gedaan.
En niet op die ''$$'' gekeken maar dan wat langer gespaart.

D#mn...SCAR:confused::mad:&#*@Terror-Hair:eek::(:mad:!!

Dus het gaat me puur om het litteken!
Niet wat beter is, of niet beter is etc etc want ik ben geen expert:P

He Mustafa, ex TH-kloot, leef jij ook nog?:D

Limbo 25 maart 2008 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 160992)
Ik vraag me wel af ,als je bv 7000 grafts wil ..of ze dan nog allemaal voor Fue gaan kiezen....hmm twijfel... al eens het prijskaartje gezien.. .zal even slikken zijn :P

Nee, denk het toch van niet. Tenzij hij zwemt in het geld!:o

Dundee 25 maart 2008 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 160995)
Nee, denk het toch van niet. Tenzij hij zwemt in het geld!:o

Ik ga eind van het jaar nog eens terug denk ik (heb het in men hoofd) ..een herhaling/afwerking 3 + 3 = 6 :P ..als je dat in fue wil....moet je dikke portemonè hebben ;)

mlsbutt 25 maart 2008 22:20

[quote=Limbo;160993]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mlsbutt (Bericht 160983)

He Mustafa, ex TH-kloot, leef jij ook nog?:D

Hehehehe.. ''TH-kl:crybaby::Pt! Limb:D and Mustafa maakten TH-kl:confused:ten~~!!''

AnthonieH 25 maart 2008 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dundee (Bericht 160992)
Ik vraag me wel af ,als je bv 7000 grafts wil ..of ze dan nog allemaal voor Fue gaan kiezen....hmm twijfel... al eens het prijskaartje gezien.. .zal even slikken zijn :P

7000 grafts ... dan is het met FUT ook flink in de buidel tasten! Twee megasessies van 3500 grafts; 15.000 euro ...

Ikzelf zou nog steeds voor FUE gaan. Als je toch al zo met geld smijt, doe het dan goed. We praten uiteindelijk over maar een paar duizend euro meer.

Maar als je in die mate kalend bent dan vraag ik me eerlijk af of je überhaupt nog wel voor een volledige HT moet kiezen. En als geld dan toch het belangrijkst is voor de keuze, kies dan voor een nieuwe haarlijn met daarachter een perfect haarwerk!

Dundee 26 maart 2008 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 161024)
7000 grafts ... dan is het met FUT ook flink in de buidel tasten! Twee megasessies van 3500 grafts; 15.000 euro ...

Ikzelf zou nog steeds voor FUE gaan. Als je toch al zo met geld smijt, doe het dan goed. We praten uiteindelijk over maar een paar duizend euro meer.

Maar als je in die mate kalend bent dan vraag ik me eerlijk af of je überhaupt nog wel voor een volledige HT moet kiezen. En als geld dan toch het belangrijkst is voor de keuze, kies dan voor een nieuwe haarlijn met daarachter een perfect haarwerk!

Men haarlijn is er ,derest ook ,ik wil enkel nog eens 'extra' verdichting ,als je onder een spot of de zon staat ,dat je er ook niet zo gaat doorkijken.Daarom denk ik nog eens aan hetzelfde aantal grs ,dat moet volgens mij een perfect resultaat geven, aangezien er nu geen 'redelijke inhammen' meer moeten gevuld worden en geen haarlijn meer moet gemaakt worden..is enkel extra verdichten.
Ik ben tevreden met het resultaat ,maar niet 100% van de 'vorm' haarlijn ,ik vind ze iets te rond ,eerder geschikt als haarlijn voor een 50tiger ,en ik ben amper 43 ,daarom toont ze nogal diep aan de inhammen, en dat zie ik niet graag ,en wil ik ze daar aan beide zijden iets rechter laten maken.Ik kan eigenlijk nu al weinig zeggen over de dichtheid ,zit natuurlijk op 5 maand volgende week ,maar ik ben ondertussen wel een pak haar verloren door 2 operaties kort na elkaar (lange haren) ,waarvan eentje onder volledige narcose :mad: . Verloor bijna geen haartje meer ,en na die 2de ingreep onder full narcose ,de maand nadien is het begonnen , waarschijnlijk 'Telogeen Effluvium' :confused: ...groeit terug normaal ..maarja ..je zit er toch weer een paar maanden mee pfff.
Ik ga terug voor een FUT, waarom niet ? , ik heb nu een bijna onzichbaar litteken ,waarom zou het de volgende keer zo niet zijn ?. Bovendien moet ik het heel alleen rooien ,want ben al 2j gescheiden.. dus kost me wel al genoeg zeker dan ;)

odessa 26 maart 2008 08:57

Hey Dundee,

Je ben "pas" 5 maanden onderweg, je zal zien dat pas nu echt zal aanslaan. Laat de 3000 grafst de komende maanden hun werk doen en overweeg ergens in sept. / okt. een 2e sessie.

Omdat je kennelijk een mooi en dus praktsch onzichtbaar litteken heb zou ik er voor kiezen deze te koesteren!!

Mocht je echt een 2e ht willen dan zou ik een FUE ernstig overwegen.

Morehair 26 maart 2008 12:41

Je moet ook niet vergeten dan een litteken na een 2de fut bijna altijd breder is dan na de eerste.

Dundee 26 maart 2008 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door odessa (Bericht 161052)
Hey Dundee,

Je ben "pas" 5 maanden onderweg, je zal zien dat pas nu echt zal aanslaan. Laat de 3000 grafst de komende maanden hun werk doen en overweeg ergens in sept. / okt. een 2e sessie.

Omdat je kennelijk een mooi en dus praktsch onzichtbaar litteken heb zou ik er voor kiezen deze te koesteren!!

Mocht je echt een 2e ht willen dan zou ik een FUE ernstig overwegen.

Ja klopt ,maar ik wil sowiezo redelijk wat dichtheid....en na 1HT ??? ,heb er nog maar weinig gezien hoor ,waar je niet zo door kijkt, na eentje ,je moet zeggen hoe het is vind ik ,wat dat is nu eenmaal zo. En ik wil men haarlijn trouwens ook iets aangepast hebben. Ik ben niet snel tevreden wat dat betreft. Voor Fue ga ik niet ,ik heb geen zin om nog eens 12000€ op tafel te gooien ,als het nog niet meer is ..met die aangekondigde prijsverhogingen.

Dundee 26 maart 2008 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 161067)
Je moet ook niet vergeten dan een litteken na een 2de fut bijna altijd breder is dan na de eerste.

Waarom zou dat ,als het eerste er mee uitgesneden word ? .Kijk naar Blizzard ,die heeft geloof ik zen 3de HT gehad nu ,en heeft ook een bijna onzichbaar litteken. Het scheelt gewoon van pers tot pers volgens mij ,en ook een beetje aan de richtlijnen die je moet volgen na je HT. Ik heb mij maar liefst 4 maand rustig gehouden....geen sport ..niks tillen ..etc etc.heb zelfs 3weken lang met het nekkussen geslapen....misschien daarmee dat het zo fijn is..

Morehair 26 maart 2008 14:28

Je hoeft me niet te geloven, maar het is nu eenmaal zo.
Ik zal niet zeggen dat het altijd zo is, maar de meeste keren wel.

Limbo 26 maart 2008 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morehair (Bericht 161079)
Je hoeft me niet te geloven, maar het is nu eenmaal zo.
Ik zal niet zeggen dat het altijd zo is, maar de meeste keren wel.

Lijkt mij eerlijk gezegd ook logisch. Maar ik praat hier (nog) niet uit ervaring!

Dundee 26 maart 2008 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 161122)
Lijkt mij eerlijk gezegd ook logisch. Maar ik praat hier (nog) niet uit ervaring!

Dan moeten Spiderman en Blizzard nu ook een breder litteken hebben dan ...ben benieuwd wat ze zeggen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.