Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Loser van de dag (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35319)

Lasagna 28 juli 2019 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 434109)
Otten of FvD allebei. Time will tell

Baudet.

Is een narcist en eigenlijk nog een klein kind. Verslaafd aan aandacht.

Ik stem alsnog op FVD (goed programma) maar begin me steeds meer te ergeren aan baudet.

Limbo 28 juli 2019 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435779)
Baudet.

Is een narcist en eigenlijk nog een klein kind. Verslaafd aan aandacht.

Ik stem alsnog op FVD (goed programma) maar begin me steeds meer te ergeren aan baudet.

Die graven hun eigen graf. Je kon er op wachten. Baudet is een schaap in wolfskleren.

Lasagna 28 juli 2019 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 435782)
Die graven hun eigen graf. Je kon er op wachten. Baudet is een schaap in wolfskleren.

Ja LPF-achtige toestanden. Maar ik denk graag positief :D

Limbo 28 juli 2019 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435784)
Ja LPF-achtige toestanden. Maar ik denk graag positief :D

LPF. PVV. Nu FvD. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen! Voor ons meer links-georiënteerden is dat ook wel zekerheid. Knetterrechts draait zichzelf de nek om.

Lasagna 28 juli 2019 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 435786)
LPF. PVV. Nu FvD. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen! Voor ons meer links-georiënteerden is dat ook wel zekerheid. Knetterrechts draait zichzelf de nek om.

Helaas ik ben rechts. Zeker wat betreft (kansloze) migratie.

Limbo 28 juli 2019 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435817)
Helaas ik ben rechts. Zeker wat betreft (kansloze) migratie.

Wat heet kansloos? Je zou maar in Syrië wonen. Wij zijn zo rijk, we kunnen best wat delen.

Lasagna 28 juli 2019 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 435820)
Wat heet kansloos? Je zou maar in Syrië wonen. Wij zijn zo rijk, we kunnen best wat delen.

Voor de rest van je leven in de bijstand. Niet nederlands willen leren. Niet willen integreren. Heel de zorgstaat word afgebroken. Het is niet houdbaar zo.

Henk 28 juli 2019 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435821)
Voor de rest van je leven in de bijstand. Niet nederlands willen leren. Niet willen integreren. Heel de zorgstaat word afgebroken. Het is niet houdbaar zo.

Klopt, maar ik ken ook genoeg Nederlanders die wij mede onderhouden.

Limbo 29 juli 2019 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435821)
Voor de rest van je leven in de bijstand. Niet nederlands willen leren. Niet willen integreren. Heel de zorgstaat word afgebroken. Het is niet houdbaar zo.

Dat is weer zo populistisch. Omdat er mensen zijn die er misbruik van maken moet het maar afgeschaft worden . En dan zijn dat vaakbook nog zogenaamde christenen die vooraan in de kerk zitten.

Lasagna 29 juli 2019 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 435829)
Klopt, maar ik ken ook genoeg Nederlanders die wij mede onderhouden.

Klopt en als dat stelselmatig is moet ook daar wat aan gedaan worden. Uitkeringen zijn voor mensen die door ziekte niet kunnen werken.

Limbo 29 juli 2019 17:31

Pereiro

Henk 29 juli 2019 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lasagna (Bericht 435865)
Klopt en als dat stelselmatig is moet ook daar wat aan gedaan worden. Uitkeringen zijn voor mensen die door ziekte niet kunnen werken.

Je houdt altijd mensen die er misbruik van maken. Dat is een bijkomstigheid van een verzorgingsstaat. En natuurlijk moet je die zo goed mogelijk aanpakken. Ik heb hier in elk geval nog niets te klagen. Minstens één keer per jaar op vakantie. Genoeg te eten, medische zorg is goed geregeld, een dak boven mijn hoofd, een leuke baan. Ik ben een gelukkig mens. ;)
Ik heb weinig te wensen, behalve dat het Nederlands elftal wereldkampioen wordt en dat Doutzen Kroes morgen bij me aanbelt.

Limbo 30 juli 2019 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 435881)
Je houdt altijd mensen die er misbruik van maken. Dat is een bijkomstigheid van een verzorgingsstaat. En natuurlijk moet je die zo goed mogelijk aanpakken. Ik heb hier in elk geval nog niets te klagen. Minstens één keer per jaar op vakantie. Genoeg te eten, medische zorg is goed geregeld, een dak boven mijn hoofd, een leuke baan. Ik ben een gelukkig mens. ;)
Ik heb weinig te wensen, behalve dat het Nederlands elftal wereldkampioen wordt en dat Doutzen Kroes morgen bij me aanbelt.

De slagingskansen van beide wensen tenderen naar nul!:D

Henk 30 juli 2019 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 435885)
De slagingskansen van beide wensen tenderen naar nul!:D

:D Mocht het gebeuren, dan gaan we het vieren.

Limbo 31 juli 2019 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 435898)
:D Mocht het gebeuren, dan gaan we het vieren.

Wie weet over 3 jaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.