Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Dr Lee houdt er (tijdelijk?) mee op (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27925)

Arendsoog 27 februari 2011 14:15

Dr Lee houdt er (tijdelijk?) mee op
 
We're very sorry to inform you that Regrowth LLC has to suspend all operations at this time. In an ongoing audit, the U.S. FDA has deemed our medications to be 'unapproved illegal drugs'. The exorbitant cost of new drug development precludes our pursuing New Drug Applications (NDAs).

Requests for new consultations and orders for medications cannot be processed.

Thank you for your cooperation and understanding.

Richard Lee, M.D.

punani 27 februari 2011 15:28

Hopelijk heeft dat geen effect op de andere minox leveranciers.

Lokje64 28 februari 2011 11:02

Dit zou voor mij een groot drama zijn.....:eek:
Door minoxidil heb ik weer (bijna) m'n oude haar teruggekregen. Daar was bijna niks van over gebleven.
Maar ik ben allergisch voor PPG en voor het sterke parfum in Rogaine Foam, dus er bleef niks over dan de PPG-vrije minox van dr. Lee:crybaby:
Ik dacht dat minox 5% alleen in Nederland verboden was, wist niet dat het ook in Amerika niet vrij verhandelbaar is.

Ik hoop dat het toch nog goed komt........maar het klinkt niet best:(

Hanna 28 februari 2011 18:01

In andere EU-landen is minoxidil 5% zonder recept verkrijgbaar.
Ook is een apotheker in staat zelf minox zonder ppg te vervaardigen.

NOOT 28 februari 2011 18:05

Hmm oke zou er dan toch wat mis zijn met minoxidil? Wel een teken aan de wand als de Amerikaanse autoriteiten het gaan verbieden.

Hanna 28 februari 2011 18:10

Ach, in USA mag je wapens in huis hebben....daar is niks mee aan de hand. :o

NOOT 28 februari 2011 18:20

Ja maar daarmee geef je juist aan dat veel mag in Amerika dus als minoxidil zelfs niet meer mag dan moet het echt slecht zijn voor je.

Hanna 28 februari 2011 18:30

Sneller rijden dan 70 miles per uur vinden zij ook heel erg slecht.
En één sigaretje roken in een plantsoen, mag daar nog niet eens.
Etc.
Nee hoor, minoxidil is niet gevaarlijker dan alle andere medicijnen die je allemaal altijd uit de buurt van kinderen moet houden.
Indien wel gevaarlijk, dan dienen ze exact te vertellen wat er aan de hand is, maar volgens wij willen ze alleen maar alle internetverkopers de nek omdraaien.

Balende 28 februari 2011 20:11

Wellicht dat er nu bij onderstaand adres besteld kan worden:
http://www.perfectimagesolutions.com

Ik wil ook weer graag minox 15% met azelaic acid gaan bestellen.

www.minoxidilmax.com kan ook, maar ik vind de eerste website er betrouwbaarder uit zien. Maar dit zegt niet altijd alles..

Iemand ervaring met één van deze sites?

Ryan R 28 februari 2011 20:42

Is dat neit gewoon overkill, minox 15 procent met dat zuur erin??

Denk dat je dan beter spectral met liposomes kunt gaan gebruiken.

DS Labs heeft de formule trouwens geupdate, er zit nu 4,5 procent minox in en een paar andere ingredienten, ook leggen ze uit hoe eerst sommige producten niet helemaal goed in de huid terecht kwamen en daar hebben ze nu iets aan gedaan, tis dus echt een inhoudelijke verandering en niet een aanpassing van kleur zoals ze eerst een paar hebben gedaan.

AnthonieH 28 februari 2011 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOOT (Bericht 275486)
Hmm oke zou er dan toch wat mis zijn met minoxidil? Wel een teken aan de wand als de Amerikaanse autoriteiten het gaan verbieden.

Het gaat niet om minoxidil an sich, daar is de FDA duidelijk over. Het gaat om de verschillende 'brouwsels' van Dr. Lee. Dáár heeft de FDA nooit een goedkeuring voor gegeven.

Balende 28 februari 2011 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 275511)
Is dat neit gewoon overkill, minox 15 procent met dat zuur erin??

Denk dat je dan beter spectral met liposomes kunt gaan gebruiken.

DS Labs heeft de formule trouwens geupdate, er zit nu 4,5 procent minox in en een paar andere ingredienten, ook leggen ze uit hoe eerst sommige producten niet helemaal goed in de huid terecht kwamen en daar hebben ze nu iets aan gedaan, tis dus echt een inhoudelijke verandering en niet een aanpassing van kleur zoals ze eerst een paar hebben gedaan.

Ik heb spectral dnc gebruikt, maar die gele vieze kleur vond ik maar niets
Is het nog geel? En waar staat dat ze de formule hebben aangepast?
Thnx

Ryan R 28 februari 2011 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Balende (Bericht 275517)
Ik heb spectral dnc gebruikt, maar die gele vieze kleur vond ik maar niets
Is het nog geel? En waar staat dat ze de formule hebben aangepast?
Thnx


Gele kleur is stukken minder.

De verandering staat op het bijgeleverde doosje, ik heb op internet gekeken, op hun website maar daar stond niks.

Ik vind het wel mooi dat ze niet bang zijn om de formule te tweaken, om het product te verbeteren!

Btw het is weer een week of twee geleden dat ik op de site heb gekeken, misschien staat de geupdate versie er nu op.

Ze hebben wel een mooi filmpje over hun conditioner erop staan, maar de dnc hebben ze nog niet geupdate, vreemd.

Balou 1 maart 2011 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 275522)

Ze hebben wel een mooi filmpje over hun conditioner erop staan, maar de dnc hebben ze nog niet geupdate, vreemd.

Hmm, als een commercieel bedrijf in een filmpje zo veel moeilijke woorden gebruikt, vraag ik me altijd af wat er van waar is... Daarnaast, een conditioner breng je aan op de haren, hoe krijg je dit spul in hemelsnaam op de plek waar het moet zijn, de hoofdhuid?!

Ryan R 1 maart 2011 10:16

Klopt, tis een èrg gelikt filmpje.

Wat het aanbrengen betreft, gaat gewoon hetzelfde als met die shampoo, revita.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.