Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   7000 grafts in turkije (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32937)

hipman 17 november 2013 10:39

7000 grafts in turkije
 
Allen, ik heb besloten om een haartransplantatie te laten uitvoeren in turkije bij een bedrijf wiens naam ik niet zal noemen om reclame regels niet te schenden. Het is in ieder geval in istanbul.

Ze lijken me erg betrouwbaar en ze waren onlangs nog op tv op RTL4 onder het programma medical travel.

Ik ben dus in consultatie geweest in hun praktijk te Nederland en ben ontvangen door de (mede?)eigenaar. Hij raadde mij het maximum pakket aan waar ik 4500-6000 grafts zal krijgen voor 2500€. Spotgoedkoop vind ik!

Ze geven ook een garantie voor het aantal grafts dat ze zetten, met een fotoke vermoed ik van de grafts voor het inplanting.

Ik heb gelezen op hun site dat ze op één dag 7000 grafts kunnen zetten, wat ik zeker wel wil doen tegen extra betaling als het moet.

Ik ga nu ook een fotoke toevoegen van mijn hoofd, ik zou graag willen weten wat voor een effect 7000 grafts gaan hebben op mijn haar ?

http://i39.tinypic.com/2rurm.jpg

Haartransplant 17 november 2013 11:01

Wij doen geen 7000 grafts, maar je mag best een naam geven. Dat is geen reclame.

Wat is de reden die ze geven dat ze het dubbele aantal grafts kunnen doen dan andere klinieken? Hoe lang doen ze erover? Ik ben benieuwd.

Luna1979 17 november 2013 11:14

7000 grafts.....tuurlijk.

Hou je achter op het hoofd nog wel wat haar over, bij zulke dwaze aantallen???

hipman 17 november 2013 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartransplant (Bericht 338837)
Wij doen geen 7000 grafts, maar je mag best een naam geven. Dat is geen reclame.

Wat is de reden die ze geven dat ze het dubbele aantal grafts kunnen doen dan andere klinieken? Hoe lang doen ze erover? Ik ben benieuwd.

Het is hairworld istanbul.

Zou 7000 grafts een grote invloed hebben op mijn huidige situatie ?

AnthonieH 17 november 2013 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hipman (Bericht 338846)
Het is hairworld istanbul.

Zou 7000 grafts een grote invloed hebben op mijn huidige situatie ?

7000 grafts zouden een enorme invloed hebben op iedere situatie. Je donorgebied waar de haren uit geoogst moeten worden is pakweg 250 cm2 groot. Dat betekent dat er zo'n 25 á 30 gaatjes per cm2 moeten worden geprikt om de grafts te oogsten. Echt onvoorstelbaar veel. Iedere 2 mm een gaatje van bijna 1 mm ... 'Gatenkaas' is een understatement.

Ik vind 3500 grafts met FUE op 1 dag al ongelofelijk veel. 7000 grafts is ronduit verbijsterend. Zoals Haartransplant al aangeeft, zelfs klinieken met jarenlange ervaring komen met moeite aan de helft.

Als je voor die kliniek kiest, dan hoop ik zeer zeker dat je hier terug komt om je ervaringen te delen!

hipman 17 november 2013 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 338847)
7000 grafts zouden een enorme invloed hebben op iedere situatie. Je donorgebied waar de haren uit geoogst moeten worden is pakweg 250 cm2 groot. Dat betekent dat er zo'n 25 á 30 gaatjes per cm2 moeten worden geprikt om de grafts te oogsten. Echt onvoorstelbaar veel. Iedere 2 mm een gaatje van bijna 1 mm ... 'Gatenkaas' is een understatement.

Ik vind 3500 grafts met FUE op 1 dag al ongelofelijk veel. 7000 grafts is ronduit verbijsterend. Zoals Haartransplant al aangeeft, zelfs klinieken met jarenlange ervaring komen met moeite aan de helft.

Als je voor die kliniek kiest, dan hoop ik zeer zeker dat je hier terug komt om je ervaringen te delen!

Zal ik zeker doen. Ik heb al een afspraak op 24 december in istanbul. Ben zeer benieuwd! Ik zal zeker fotos en ervaring delen.

Ze vertelden me dat hun naalden waarme ze de grafts winnen 0,8 mm is. Dus dat is al goed vermoed ik ?

Marc 17 november 2013 13:52

Ik zou het nooit op deze manier doen (7000 grafts ineens).
Mocht het resultaat niet naar wens zijn, dan is je hele donorgebied wel uitgeput en is er niks meer mogelijk in de toekomst.
Je kunt beter eerst een kleinere behandeling doen en daarvan het resultaat afwachten.

Beest 17 november 2013 15:36

Exotische spannende verhalen........

hipman 17 november 2013 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc (Bericht 338852)
Ik zou het nooit op deze manier doen (7000 grafts ineens).
Mocht het resultaat niet naar wens zijn, dan is je hele donorgebied wel uitgeput en is er niks meer mogelijk in de toekomst.
Je kunt beter eerst een kleinere behandeling doen en daarvan het resultaat afwachten.

Lijkt me logisch... maar ik heb een (slechte?) eigenschap van me dat ik het nu wil en niet later. Door die eigenschap van me ben ik wel goed vooruit geraakt in het leven...maar ja, misschien niet even handig op andere gebieden.

Ik ben van nature echt een optimist, en hoop ook voor het allerbeste in Turkije!

Crazy9 18 november 2013 03:09

Hey Hipman,

Volgens mij gebruiken ze de 0,6 mm

Toevallig ben ik er 7,5 maanden geleden behandeld.

Goede keus dat je daar heen gaat, is een prima bedrijf, aardige mensen
ook save en clean.

Ik heb in 1 dag 4960 grafts geimplanteerd gekregen, was een lange
lig van 13 uur maarja je weet waar je het voor doet.

Enige wat je kan voelen zijn die verdovingsspuiten, thats al

Het doet nu wat het moet doen en dat is groeien :eek:







Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hipman (Bericht 338828)
Allen, ik heb besloten om een haartransplantatie te laten uitvoeren in turkije bij een bedrijf wiens naam ik niet zal noemen om reclame regels niet te schenden. Het is in ieder geval in istanbul.

Ze lijken me erg betrouwbaar en ze waren onlangs nog op tv op RTL4 onder het programma medical travel.

Ik ben dus in consultatie geweest in hun praktijk te Nederland en ben ontvangen door de (mede?)eigenaar. Hij raadde mij het maximum pakket aan waar ik 4500-6000 grafts zal krijgen voor 2500€. Spotgoedkoop vind ik!

Ze geven ook een garantie voor het aantal grafts dat ze zetten, met een fotoke vermoed ik van de grafts voor het inplanting.

Ik heb gelezen op hun site dat ze op één dag 7000 grafts kunnen zetten, wat ik zeker wel wil doen tegen extra betaling als het moet.

Ik ga nu ook een fotoke toevoegen van mijn hoofd, ik zou graag willen weten wat voor een effect 7000 grafts gaan hebben op mijn haar ?

http://i39.tinypic.com/2rurm.jpg


Limbo 18 november 2013 10:00

7.000, da's veel, vooral ook omdat je toch niet echt zo kaal bent.

Succes ermee, zal wel goed komen!

koekenbakker 18 november 2013 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 (Bericht 338889)
Hey Hipman,

Volgens mij gebruiken ze de 0,6 mm

Toevallig ben ik er 7,5 maanden geleden behandeld.

Goede keus dat je daar heen gaat, is een prima bedrijf, aardige mensen
ook save en clean.

Ik heb in 1 dag 4960 grafts geimplanteerd gekregen, was een lange
lig van 13 uur maarja je weet waar je het voor doet.

Enige wat je kan voelen zijn die verdovingsspuiten, thats al

Het doet nu wat het moet doen en dat is groeien :eek:

13u 5000
Dan zou je op 1 dag 18u in de stoel liggen voor 7000 grafts.

Dream on zou ik zeggen.....

ikzelf 18 november 2013 10:13

7.000 grafts vind ik teveel voor in een keer.
Zou eerst beginnen met fina en minoxidil, je hebt nog aardig wat bestaande haren. En het aantal haren in fases laten transplanteren. Je hebt btw donker haar dan heeft scalp pigmentatie goed effect.

Crazy9 18 november 2013 10:19

Dream on?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker (Bericht 338898)
13u 5000
Dan zou je op 1 dag 18u in de stoel liggen voor 7000 grafts.

Dream on zou ik zeggen.....


ferdi05 19 november 2013 00:36

Idd dream on (droom maar lekker verder)
7000 is echt onmogelijk op 1 dag. Nog nooi gehoord of gelezen op een forum en een behandeling van 18 uren is echt niet realistisch...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.