Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Suggesties en feedback (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Discussie over Verwijzer v/h Jaar 2008 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12696)

Webmaster 3 februari 2008 15:18

Discussie over Verwijzer v/h Jaar 2008
 
In deze discussie kun je je vragen/opmerkingen/feedback enz kwijt over:

Verwijzer van het Jaar 2008

Webmaster 3 februari 2008 15:23

Zoals jullie kunnen zien in het overzicht hier is pindakaas Verwijzer van de maand Januari geworden.

Pindakaas, bedankt dat je via je verwijs-link lotgenoten op de hoogte brengt van het bestaan van HaarWeb!

Nog 11 maanden te gaan...

Webmaster 3 februari 2008 18:47

Iemand vroeg:

Citaat:

***************
Ik begrijp er niet veel van...


Verwijzingen zijn 'punten' die je kunt krijgen als je vrienden of bekenden zich laat registreren op het forum.
Je krijgt punten door mensen te verwijzen naar Haarweb Forum met je verwijzerslink erbij. De link die je daarvoor moet gebruiken is:
http://www.haarweb.nl/forum/index.php?referrerid=0


Moet je op een ander forum die hele link plaatsen inclusief het juiste IDnr?
***************

Het werkt inderdaad op die manier, zoals ook uitgelegd hier:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster (Bericht 151750)
  • [Optie 1]
    Als je ergens op internet een forum/discussie/bericht vind waarvan jij denkt dat de deelnemer(s) aan die discussie baat kunnen hebben bij HaarWeb, laat dan een verwijzing naar onze lotgenoten-site achter, gebruik makend van jouw persoonlijke verwijzerslink (zie hierboven).


Morehair 9 februari 2008 22:51

Discussie?


Welke discussie.......................:cool: ?

Webmaster 30 maart 2008 15:24

Stand maart 2008.
 
Okay, voor de maand maart 2008 een gedeelde 1e plaats voor 7 van onze leden... :cool:

---
Maart 2008-----| pindakaas : 1 , bverotti : 1 , Dekker : 1 , Monique1 : 1 , Haarmannetje : 1 , natas : 1 , Google : 1.
---

Het gaat goed zo! Als je ons kunt helpen met verwijzingen of als je aanvullingen hebt m.b.t. het overzicht van websites/forums waar je lotgenoten kunt treffen die kampen met haaraandoeningen, dan graag!

Zie : Verwijzer van het Jaar 2008

AnthonieH 30 maart 2008 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster (Bericht 161672)
Okay, voor de maand maart 2008 een gedeelde 1e plaats voor 7 van onze leden... :cool:

---
Maart 2008-----| pindakaas : 1 , bverotti : 1 , Dekker : 1 , Monique1 : 1 , Haarmannetje : 1 , natas : 1 , Google : 1.
---

Het gaat goed zo! Als je ons kunt helpen met verwijzingen of als je aanvullingen hebt m.b.t. het overzicht van websites/forums waar je lotgenoten kunt treffen die kampen met haaraandoeningen, dan graag!

Zie : Verwijzer van het Jaar 2008

Hoe kan dat nou? Haarmannetje is sinds 25 augustus 2006 nooit meer hier geweest. Hij kan dus niet eens weten dat er zoiets als een verwijsmogelijkheid bestaat!

Google is hier sinds 5 augustus 2007 niet geweest, Natas sinds 7 april 2005 en Monique1 sinds 5 april 2005 niet meer ....

Ik twijfel dus een klein tikkeltje aan de uitslag :cool:

Limbo 30 maart 2008 17:31

Scherp gezien, Anthonie!!:D

Hanna 30 maart 2008 17:43

Ik had in februari 2 verwijzingen gemaakt, maar in mijn profiel staan er nul...

Geldt dan alleen hoeveel maal iemand per maand een verwijzing heeft gemaakt?

Webmaster 1 april 2008 13:29

Werking van Verwijzers
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 161687)
Hoe kan dat nou? Haarmannetje is sinds 25 augustus 2006 nooit meer hier geweest. Hij kan dus niet eens weten dat er zoiets als een verwijsmogelijkheid bestaat!

Google is hier sinds 5 augustus 2007 niet geweest, Natas sinds 7 april 2005 en Monique1 sinds 5 april 2005 niet meer ....

Ik twijfel dus een klein tikkeltje aan de uitslag :cool:

Ik niet ;). Maar goed gezien inderdaad AnthonieH! Hierbij de uitleg:

In onze FAQ staat de werking van 'verwijzers' uitgelegd : zie hier.
Ongeacht of het verwijs-systeem in-of uitgeschakeld staat : de uitleg in de FAQ is altijd zichtbaar. Dat is de reden waarom onze 'oudere' leden ook op de hoogte konden zijn van het systeem.

Bovenstaande leden hebben hier gebruik van gemaakt indertijd. Hun verwijzingen (met hun eigen verwijs[ID]) naar HaarWeb staan dus ergens op internet en worden dus vanaf dit jaar opgeteld bij hun totaal aantal verwijzingen. Tenminste, als een nieuw lid zich via die links aanmeldt op HaarWeb.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 161699)
Ik had in februari 2 verwijzingen gemaakt, maar in mijn profiel staan er nul...

Geldt dan alleen hoeveel maal iemand per maand een verwijzing heeft gemaakt?

Nee, zoals staat uitgelegd in Verwijzer van het Jaar 2008 :

Citaat:

Wat zijn verwijzingen?

Verwijzingen zijn de 'punten' die je kunt verdienen als die andere lotgenoten/geïnteresseerden zich aanmelden als lid op HaarWeb n.a.v. jouw verwijzing naar onze lotgenoten-site.
Als jullie nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag! En hartelijk bedankt Hanna dat je je actief inzet om lotgenoten door te verwijzen naar HaarWeb.

Webmaster 13 mei 2008 10:44

De resultaten van april 2008 zijn bekend. Ons lid 'Google' staat bovenaan met 4 verwijzingen.

Jullie hebben nog 8 maanden om hem/haar in te halen! :cool:

Webmaster 14 juni 2008 11:38

De resultaten van mei 2008 (zelfde als april) zijn bekend. Ons lid 'Google' staat nog steeds bovenaan met 4 verwijzingen.

Jullie hebben nog 7 maanden om hem/haar in te halen! :cool:

AnthonieH 14 juni 2008 16:55

Is het alleen mogelijk om naar de hoofdpagina van Haarweb te verwijzen?

Ik heb op een ander forum een vraag uitstaan met daarin een link naar een discussie op Haarweb ... het zou mijn score enorm opvoeren als ik daar ook verwijzingspunten mee kon scoren :)

Webmaster 16 juni 2008 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 169460)
Is het alleen mogelijk om naar de hoofdpagina van Haarweb te verwijzen?

Ik heb op een ander forum een vraag uitstaan met daarin een link naar een discussie op Haarweb ... het zou mijn score enorm opvoeren als ik daar ook verwijzingspunten mee kon scoren :)

Goede vraag! Volgens mij kan dit niet, maar ik ga het uitzoeken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.