Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Finasteride 5mg laten voorschrijven door huisarts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34165)

Henk1389 9 oktober 2014 17:52

Finasteride 5mg laten voorschrijven door huisarts
 
Omdat Propecia belachelijk duur is wil ik de 5mg versie hebben. Mijn huisarts doet echter moeilijk met het voorschrijven hiervan. Daarom een paar vraagjes.

1. Weet iemand een huisarts in Amsterdam die het wel voorschrijft
2. Zijn er apotheken in Amsterdam die de 1mg versie nog maken. Heb er 6 gebeld en allemaal geven ze een negatief antwoord (ivm zorgverzekeringsissues). In hoeverre is dit nog goedkoper?
2. In hoeverre zijn de middelen online net zo geschikt en met welke kosten moet ik rekening houden
3. Een apotheek wist te melden dat je het beter niet kon gana versnijden. Is dit echt waar?
4. Komt er op korte termijn een alternatief op de markt?
5. Zijn de bijwerkingen echt zo weinig voorkomend en kom je er weer vanaf als je ermee stopt?

M. Hayden 9 oktober 2014 18:37

Hier http://www.propecia-finasteride.nl valt de prijs mee en heb je geen voorschrift nodig. Je moet wel eens aan de leden hier vragen of het een betrouwbare web winkel is want ik heb er geen ervaring mee.

Limbo 9 oktober 2014 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk1389 (Bericht 359992)
Omdat Propecia belachelijk duur is wil ik de 5mg versie hebben. Mijn huisarts doet echter moeilijk met het voorschrijven hiervan. Daarom een paar vraagjes.

1. Weet iemand een huisarts in Amsterdam die het wel voorschrijft
2. Zijn er apotheken in Amsterdam die de 1mg versie nog maken. Heb er 6 gebeld en allemaal geven ze een negatief antwoord (ivm zorgverzekeringsissues). In hoeverre is dit nog goedkoper?
2. In hoeverre zijn de middelen online net zo geschikt en met welke kosten moet ik rekening houden
3. Een apotheek wist te melden dat je het beter niet kon gana versnijden. Is dit echt waar?
4. Komt er op korte termijn een alternatief op de markt?
5. Zijn de bijwerkingen echt zo weinig voorkomend en kom je er weer vanaf als je ermee stopt?

Sub 3: broodje aap
Sub 4: patent is verkopen of verloopt binnenkort. Het zal niet gratis worden
Sub 5: hier heeft iedereen een eigen mening over

sayyes 5 november 2014 16:43

Here you can buy propecia finasteride 1mg with free shipping.

Lolita14 15 januari 2015 16:33

Generic Propecia - erste effizientes und effektives Mittel gegen Haarausfall bei Männern. Der wichtigste Wirkstoff ist Finasterid.

tepelstreeltje 15 januari 2015 20:42

Of kijken bij de koopjeshoek. Kun je vrij goedkoop een jaar voorraad krijgen.

Pietjeee 15 januari 2015 22:20

Zou er graag mede-leden op die manier vanaf helpen alleen is het probleem dat wanneer ik aan iets dergelijks begin ik dit steeds met dezelfde pillen wil volhouden.

Limbo 16 januari 2015 06:47

Fina is fina.

st3f3n 25 maart 2015 10:34

Propecia is a really good med, it stops hair loss successfully. I can tell you the place where link verwijderdin dosages in 1mg and 5 mg.

AnthonieH 25 maart 2015 18:32

Is dit nou echt of een nieuwere slimmere spambot?

Limbo 25 maart 2015 20:35

Spam in kwadraat!

Karl 28 juli 2015 10:07

Ich empfehlen den propecia kaufen im Internet-Shop, sehr effektiv bekämpft Haarausfall.

Limbo 28 juli 2015 10:34

Wir verstehen die deutsche Sprache nicht.

bennie100 28 juli 2015 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk1389 (Bericht 359992)
Omdat Propecia belachelijk duur is wil ik de 5mg versie hebben. Mijn huisarts doet echter moeilijk met het voorschrijven hiervan. Daarom een paar vraagjes.

1. Weet iemand een huisarts in Amsterdam die het wel voorschrijft
2. Zijn er apotheken in Amsterdam die de 1mg versie nog maken. Heb er 6 gebeld en allemaal geven ze een negatief antwoord (ivm zorgverzekeringsissues). In hoeverre is dit nog goedkoper?
2. In hoeverre zijn de middelen online net zo geschikt en met welke kosten moet ik rekening houden
3. Een apotheek wist te melden dat je het beter niet kon gana versnijden. Is dit echt waar?
4. Komt er op korte termijn een alternatief op de markt?
5. Zijn de bijwerkingen echt zo weinig voorkomend en kom je er weer vanaf als je ermee stopt?


3. Vaak wordt de inhoud van een pil van te voren goed gemengd alvorens het tot een pil gemaakt wordt, derhalve is de werkzame stof vaak redelijk evenredig verdeeld over de pil, echter gebeurd dit niet altijd even goed.

4. Ik geloof dat een farmaceut uit India een goed alternatief heeft. Finpecia heet het geloof ik.

5. Bijwerkingen komen veel voor. Vaak zijn ze op het eerste gezicht redelijk beperkt. Echter kan het voorkomen dat bijwerkingen erger worden en heel af en toe blijvend van aard zijn.

Persoonlijk vind ik het gevaarlijk om een middel met een dergelijke werking en bijwerkingen voor een lange tijd te gebruiken, vooral voor mensen onder de 25.

Barmaley 9 oktober 2016 14:26

Natuurlijk is in de moderne wereld is nu erg ontwikkeld alle behandelingen voor haaruitval en haartransplantatie, maar Acheter Propecia en ligne is een zeer goede vraag en een heleboel goede beoordelingen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.