Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Keuze kliniek en vraag over Dr. Serkan Aygin (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39280)

JW040 24 september 2020 16:42

Keuze kliniek en vraag over Dr. Serkan Aygin
 
Hallo iedereen,

Ik sta op het punt om de stap te nemen om HT te ondergaan en heb meerdere offertes/consulten via WhatsApp en email gedaan. Ook afgelopen week een consult bij Esteworld op kantoor gedaan.

Esteworld advies:
FUE Saffier + PRP + ACELL stamcelbehandeling
Tussen de 2100 en 2400 grafts
Prijs €2400 + €1250
3 nachten

Ik ben heel tevreden over de manier waarop ik ben voorzien in informatie door Esteworld alleen heb ik mijn vraagtekens bij de ACELL behandeling, 5 vrienden van me al een HT gaan doen waarvan 3 in Istanbul en 2 in Veldhoven. 2 vrienden van me hebben gekozen voor de ACELL behandeling alleen zijn ze beide niet tevreden hier over en adviseren ze mij dit niet te doen.
Ook adviseerde Esteworld mij om direct te starten met Procapil spray, Neofollics Tablets en Vitamine pillen.

Dr. Serkan Aygin advies:
Dr. Serkan Aygin heeft in 2019 prijs gewonnen voor European Awards in Medicine 2019 Hair Transplant Surgery:
http://www.theeuropeanawards.eu/prem...plant-suergery
Dit geeft mij al veel vertrouwen, maar ik heb via email contact gehad en foto's van mijn situatie toegezonden. Hier heeft de Dokter naar gekeken en DHI methode geadviseerd.


Prijs is €2700 voor DHI methode en Lazer behandeling

Ik heb aangegeven dat ik bij Esteworld het advies kreeg voor FUE saffier +PRP + ACELL stamcel behandeling.
Daarop was het antwoord dat als ik bij Dr. Serkan Aygin op consult komt dit ook nog het advies kan worden wan ze doen het beide.

Prijs voor FUE Saffier is €2200 en met Lazer behandeling.
Zij vertelde mij dat PRP na operatie geen effect heeft en dat ACELL behandeling nog niet is "approved".




Ook heb ik het online advies ontvangen van:


Doctor Zen:
Saffier FUE + PRP 4000 tot 4300 grafts
€1850

Promed:
DHI methode +/- 4500 grafts
€1600

Dr Cinik:
FUE Methode 3500t ot 3600 grafts
€2090

Natural Hair:
DHI Methode 2000 tot 2500 grafts
$800

MCAN Hair:
FUE + PRP +/- 4000 grafts
€1650

Hierop ga ik mijn afweging maken omdat het veel verschillende adviezen zijn. Wel heb ik al een goed gevoel bij Esteworld (twijfels bij de ACELL) en Dr. Serkan Aygin. Alleen zie ik over Dr. Serkan Aygin weinig terug hier op het forum.

Nu is mijn vraag is er wel iets hier over Dr. Serkan Aygin terug te vinden?

En kan iemand mij nog een advies meegeven?

Alvast bedankt.

Aver 24 september 2020 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JW040 (Bericht 449972)
Dr. Serkan Aygin heeft in 2019 prijs gewonnen voor European Awards in Medicine 2019 Hair Transplant Surgery:
http://www.theeuropeanawards.eu/prem...plant-suergery

Je snapt toch wel dat dit nepverkiezingen zijn. Bedrijf betaalt geld voor een prijs in zijn/haar aangeleverde categorie en mag op komen draven voor een filmpje.

Verder is een HT in Turkije best te doen, maar weet dat ze daar enkel productie draaien. In Nederland krijg je het superpositieve salesverhaal en zijn ze erg aardig, maar eenmaal daar krijg je een ongeïnteresseerde tolk. Daar komt nog bij dat ik verhalen heb gelezen dat je in Turkije minder grafts kan krijgen als de chirurg dat beter lijkt, maar je betaalt nog wel steeds hetzelfde vaste bedrag.

Haartjes2020 24 september 2020 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aver (Bericht 449974)
Verder is een HT in Turkije best te doen, maar weet dat ze daar enkel productie draaien. In Nederland krijg je het superpositieve salesverhaal en zijn ze erg aardig, maar eenmaal daar krijg je een ongeïnteresseerde tolk. Daar komt nog bij dat ik verhalen heb gelezen dat je in Turkije minder grafts kan krijgen als de chirurg dat beter lijkt, maar je betaalt nog wel steeds hetzelfde vaste bedrag.

O.b.v. wat zeg jij dit?

Dit is totaal niet de ervaring die ik ken en zelf ervaren heb, met mij nog vele andere. (En uiteraard vele andere misschien juist weer wel)

sernea 24 september 2020 20:20

Ook bij globalhair waren er twee ongelukken gebeurt eentje had een vette litteken opgelopen. Was ook met die neppe award verkiezingen om mensen te misleiden.

Aver 24 september 2020 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 449978)
O.b.v. wat zeg jij dit?

Dit is totaal niet de ervaring die ik ken en zelf ervaren heb, met mij nog vele andere. (En uiteraard vele andere misschien juist weer wel)

Het zal vast in x gevallen goed gaan, maar wat ik zeg lees ik toch vaak. Ik ben geen fan van die Turkse klinieken die hier in NL dan een vertegenwoordiger hebben.

Haartjes2020 24 september 2020 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aver (Bericht 449988)
Het zal vast in x gevallen goed gaan, maar je wil toch niks te maken hebben met een kliniek die meedoet met van die neppe, betaalde nepverkiezingen?

Ik vind het allemaal erg smerig.

Doen alle Turkse klinieken hier aan mee dan? Dat suggereer je namelijk..

Aver 24 september 2020 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 449989)
Doen alle Turkse klinieken hier aan mee dan? Dat suggereer je namelijk..

Nee, ik las de OP verkeerd en dacht dat die Dr. Serkan Aygin bij Esteworld werkte. Had m'n post al aangepast. Verder lees ik wel ervaringen van mensen die in Turkije toch een minder aantal grafts krijgen dan waar ze voor betaald hebben. Ook gedoe met tolken.

Haartjes2020 25 september 2020 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aver (Bericht 449992)
Nee, ik las de OP verkeerd en dacht dat die Dr. Serkan Aygin bij Esteworld werkte. Had m'n post al aangepast. Verder lees ik wel ervaringen van mensen die in Turkije toch een minder aantal grafts krijgen dan waar ze voor betaald hebben. Ook gedoe met tolken.

Kom ik op haarweb zelf tot nu toe niet tegen, tolk issues inderdaad wel.

JW040 25 september 2020 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aver (Bericht 449974)
Je snapt toch wel dat dit nepverkiezingen zijn. Bedrijf betaalt geld voor een prijs in zijn/haar aangeleverde categorie en mag op komen draven voor een filmpje.

Dat was ook wat mij bij Esteworld werd verteld, dat in Turkije op de hoek vande straat (bij wijze van spreken) een award kan kopen/verzinnen. Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.
Mijn moeder is doktersassistente en gaat maandag even in haar "netwerk" op onderzoek uit om dit uit te dokteren :o..

KidMinchia 25 september 2020 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JW040 (Bericht 449999)
Dat was ook wat mij bij Esteworld werd verteld, dat in Turkije op de hoek vande straat (bij wijze van spreken) een award kan kopen/verzinnen. Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.
Mijn moeder is doktersassistente en gaat maandag even in haar "netwerk" op onderzoek uit om dit uit te dokteren :o..

https://www.theeuropeanawards.eu/about-us

https://youtu.be/kBvRqx8PPuo

Komt op mij meer over als een Spaanse happening dan een grote Europese Award. Het bestaat ook pas sinds 2019.

Aver 25 september 2020 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JW040 (Bericht 449999)
Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.

Ja daarom heet het ook zo. :P

JW040 25 september 2020 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia (Bericht 450001)
https://www.theeuropeanawards.eu/about-us

https://youtu.be/kBvRqx8PPuo

Komt op mij meer over als een Spaanse happening dan een grote Europese Award. Het bestaat ook pas sinds 2019.

Ja het is ook een spaans bedrijf die het is gestart. En het klopt dat het bestaat sinds 2019 maar omdat het een Europese en geen Turkse uitreiking heb ik er meer vertrouwen in.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aver (Bericht 450003)
Ja daarom heet het ook zo. :P

Haha ja dat is een goede tactiek dan.


Ik ben zojuist gebeld door een kliniek uit Belgie Pro Hair Clinic en zij geven weer juist het advies om eerst "Haar Boost Therapie" te doen. Hun en nog een andere kliniek in Italie zijn de enige 2 in Europa die dit doen. De reden voor deze "Therapie" is omdat de haren die nu zwak en dun zijn en door een operatie een shock zullen krijgen en na de operatie zullen uitvallen. De "Haar Boost Therapie bestaat uit 3 onderdelen: PRP + PRF + Finasteride en Minoxidil in vloeibare vorm.
https://www.prohairclinic.com/prp-behandeling

Het verhaal klinkt wel logisch maar Dr. Serkan Aygin en Esteworld hebben natuurlijk hun eigen methode en bevindingen.

Maar wat is nu wijsheid? Kiezen voor eerst het opbouwen van de cellen of eerst de behandeling ondergaan.

Iemand ooit eerder hier de overweging voor gemaakt?

PJKG 25 september 2020 17:46

Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je kaal bent, maar finasteride en minoxidil is altijd wel aan te raden. Vooral voor jongere personen.

Wat betreft PRP/PRF ben ik niet overtuigd dat het de prijs waard is.

Haartjes2020 25 september 2020 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PJKG (Bericht 450018)
Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je kaal bent, maar finasteride en minoxidil is altijd wel aan te raden. Vooral voor jongere personen.

Wat betreft PRP/PRF ben ik niet overtuigd dat het de prijs waard is.

Aanraden, maar dan wel meteen verwijzen naar eventuele bijwerkingen. Deze dus zelf goed doorlezen en over na denken!

Is niet ‘zomaar’ een goede keuze.

PJKG 25 september 2020 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 450020)
Aanraden, maar dan wel meteen verwijzen naar eventuele bijwerkingen. Deze dus zelf goed doorlezen en over na denken!

Is niet ‘zomaar’ een goede keuze.

Ligt aan de leeftijd en agressiviteit. Als je jong bent is het een no brainer. Zonder medicatie moet je een HT al helemaal uit je hoofd zetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.