Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   FUE 4200 grafts Dr. Cinik (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36266)

stef82 20 november 2016 20:18

FUE 4200 grafts Dr. Cinik
 
5 Bijlage(n)
Eerst heb ik mijn foto's naar Dr. Cinik doorgestuurd. Hij heeft ongeveer 4000-4500 graften voorgesteld. Op de dag van de operatie hebben ze bloed genomen voor aantal bloedtesten en voor prp.
Tijdens de operatie heb ik in de eerste 5 a` 10 minuten pijn gehad maar daarna is het snel verdwenen. Er waren vertalers in verschillende talen. Dus was er geen probleem met de communicatie. Na de operatie hebben ze me naar mijn hotel teruggebracht. De dag daarna keerde ik terug naar het ziekenhuis voor de laatste controles. Gelukkig alles was OK.

Van de foto's kunnen jullie zien dat ik geen klassieke ovale HT heb gehad. Ik heb het speciaal gevraagd, want mijn natuurlijke haarlijn was ook ongeveer zoals die in de foto.
Mijn overal indruk is dat ze heel veel ervaringen hebben voor gelijkaardige operaties. Ze weten wat ze doen, en dat geeft een totale geruststelling.

peetersj76 22 november 2016 15:09

idd het is een heel goed idee.

Sanchez123 22 november 2016 21:59

Hoe oud ben je eigenlijk?

bass885 23 november 2016 18:12

Wat me opvalt is dat je een behoorlijke dichtheid lijkt te hebben in het middengebied (zone 2 en 3) maar dat daar, zo lijkt het, behoorlijk veel grafts zijn geplaatst.
Waarom is hiervoor gekozen?

stef82 24 november 2016 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 (Bericht 403058)
Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben momenteel 34.

stef82 24 november 2016 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bass885 (Bericht 403091)
Wat me opvalt is dat je een behoorlijke dichtheid lijkt te hebben in het middengebied (zone 2 en 3) maar dat daar, zo lijkt het, behoorlijk veel grafts zijn geplaatst.
Waarom is hiervoor gekozen?

Het meest van de graften zijn op voorkant geplaatst. Maar ik wou ook wat meer haar in het middengebied. Bovendien heb ik tot nu toe geen problemen gehad.

stef82 2 december 2016 20:59

2 Bijlage(n)
Hierbij stuur ik de foto’s van mij een week na de operatie. Ik heb nog wat korstjes en ik hoop dat het snel voorbij gaat. Wat zijn jullie ervaringen en tips? Hoelang duurt het tot het helemaal weg is?

mihai 2 december 2016 21:14

Korstjes moeten weg zijn binnen twee weken.

stef82 26 december 2016 00:15

3 Bijlage(n)
Hallo allemaal,
Hierbij mijn foto's ongeveer na een maand. idd na dikke twee weken had ik zelfs geen rode plekken niet meer.

Henkus 26 december 2016 06:38

Ziet er goed uit. Ben ook net terug uit Istanbul (9 dagen). Heb wel nu dat er af en toe losse getransplanteerde haartjes uitvallen, heel weinig hoor 1 of 2, het lijkt een korstje maar als je dan goed kijkt zie je dat het een haartje is.
Had jij daar ook last van?

Slaap nu zonder nekkussen maar ik ben er achter dat als ik het voel prikken snachts het geen korstje is maar een haartje, gaat dan irriteren en daar word ik wakker van.
Smeer sinds 2 dagen bepante zalf (huidherstellend) op mijn hoofd, misschien dat het daardoor komt?
Als ik van de week tijd heb zal ik een topic openen van mijn transplantatie.

stef82 27 december 2016 16:39

Bij mij ook aantal uitgevallen. Maar dat is heel normaal zo. Bedoeleing is dat alle haren zullen ooit uitvallen en van de wortels terugkomen.

tijdens genezing jeukt ook veel bij mij. Als je twijfels hebt, je zou best contact op kunnen nemen met de dokter. Of misschien ook paar foto's doorsturen om zeker te zijn.
Heb je alleen zalf, of gebruik je ook andere produkten?

stef82 4 januari 2017 11:10

2 Bijlage(n)
Ik stuur mijn foto's na zes weken nu. Deels uitgevallen maar al een mooie haarlijn, denk ik.

stef82 17 april 2017 20:01

4 Bijlage(n)
Hallo allemaal,

Hier is een update van mij na een lange tijd. Kan ik nog meer dichtheid verwachten na 5 maanden tijd?

M. Hayden 17 april 2017 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef82 (Bericht 408712)
Hallo allemaal,

Hier is een update van mij na een lange tijd. Kan ik nog meer dichtheid verwachten na 5 maanden tijd?

Het begint nog maar na 5 maanden!

Krisdue 18 april 2017 10:45

Je lijkt wel sterk getroffen door de shock loss God.

Ik hoop ook voor jouw dat de hergroei snel mag opstarten, ik zou nog wat afwachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.