Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Esteworld haarbehandeling 3200 grafts + Acell 9 maanden (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39367)

Rayray4 7 november 2020 11:13

Esteworld haarbehandeling 3200 grafts + Acell 9 maanden
 
3 Bijlage(n)
Nu 9 maanden verder met mijn ht bij esteworld. Het verloop gaat precies zoals geschetst werd door de medewerkers van esteworld. Mijn haar is sinds 2 maanden aanzienlijk dikker geworden en terwijl het in volume steeds beter wordt gaan de hoekjes, die het het zwaarst te verduren hebben ook heel geleidelijk beter doordat ze steeds meer dicht groeien. 9 maanden verder en ontzettend blij dat ik het besluit heb genomen om mijn behandeling bij esteworld te laten doorgaan. De service, het gehele verloop en de beloftes maken esteworld voor mij een heel betrouwbaar bedrijf waarin ik mij geen moment alleen heb gevoeld...

Haartjes2020 7 november 2020 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rayray4 (Bericht 452272)
Nu 9 maanden verder met mijn ht bij esteworld. Het verloop gaat precies zoals geschetst werd door de medewerkers van esteworld. Mijn haar is sinds 2 maanden aanzienlijk dikker geworden en terwijl het in volume steeds beter wordt gaan de hoekjes, die het het zwaarst te verduren hebben ook heel geleidelijk beter doordat ze steeds meer dicht groeien. 9 maanden verder en ontzettend blij dat ik het besluit heb genomen om mijn behandeling bij esteworld te laten doorgaan. De service, het gehele verloop en de beloftes maken esteworld voor mij een heel betrouwbaar bedrijf waarin ik mij geen moment alleen heb gevoeld...

Ziet er goed uit. Heb je ook before foto’s?

e-79 10 november 2020 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rayray4 (Bericht 452272)
Nu 9 maanden verder met mijn ht bij esteworld. Het verloop gaat precies zoals geschetst werd door de medewerkers van esteworld. Mijn haar is sinds 2 maanden aanzienlijk dikker geworden en terwijl het in volume steeds beter wordt gaan de hoekjes, die het het zwaarst te verduren hebben ook heel geleidelijk beter doordat ze steeds meer dicht groeien. 9 maanden verder en ontzettend blij dat ik het besluit heb genomen om mijn behandeling bij esteworld te laten doorgaan. De service, het gehele verloop en de beloftes maken esteworld voor mij een heel betrouwbaar bedrijf waarin ik mij geen moment alleen heb gevoeld...

Slik je ook nog medicijnen en/of andere spullen die je eerder niet gebruikte?

Rayray4 24 november 2020 21:09

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 452273)
Ziet er goed uit. Heb je ook before foto’s?

Before foto

Blauwbaard 25 november 2020 07:42

Wat een verschil zeg. Super!

Nieuwhaar2020 26 november 2020 21:39

Super resultaat!!! Wie was de behandelend arts?

kenc81 1 december 2020 00:42

Wauw prachtig resultaat! Ik ben 1 maand na mijn HT bij esteworld en ik merk dat de getransplanteerde haren volop aan het uitvallen zijn. Niet leuk vind ik,maar je foto’s geven moed. Ik moet geduld hebben. :)
Edit: je lijkt gewoon 10 jaar jonger met je haardos. Ongelofelijk wat dat doet bij iemand. En het is overal zo vol! Hebben ze enkel je inhammen gedaan of ook je kruin?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.