Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Dit (voor)jaar gaat het gebeuren! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37826)

KaleKiet 3 februari 2019 18:58

Dit (voor)jaar gaat het gebeuren!
 
2 Bijlage(n)
Beste lotgenoten, ;)

In het voorjaar van 2017 heb ik regelmatig dit forum bezocht, omdat ik 'toe was' aan een nieuwe HT. Ergens in juni 2017 de knoop doorgehakt voor een FUE van 3200 grafts in Veldhoven... maar daar bleef het even bij, want de HT bleef uit, om allerlei redenen.

Maar wat in het vat zit verzuurt niet, dus nu gaat het echt gebeuren. Morgen maak ik een nieuwe afspraak voor Veldhoven (zal wel even een nieuw consult moeten zijn denk ik) en dan hoop ik voor de zomer de HT te ondergaan.

Kort wat over mezelf: allebei mijn opa's en mijn vader waren al jong helemaal kaal, dus van de goede genen hoef ik het niet te hebben. Het viel mij rond mijn 21e al op dat de inhammen diep werden, zodat de continue lijn van mijn (toen nog lange) haar aan weerszijden een rare hap kreeg. Toen maar voor een lichte scheiding gegaan, niet teveel aan één kant, beetje in het midden, om de inham te bedekken. Kortom, begin 20 was ik al aan het kl*ten met mijn haar. Rond mijn 25e zei iemand voor het eerst tegen me: "Je wordt kaal!" Tot mijn ontsteltenis ging het toen niet om mijn inhammen, maar om mijn kruin... Au! Daar had ik nog nooit gekeken. Spiegeltje erbij... oei. Buikpijn kreeg ik ervan.

Aan de andere kant mag ik ook weer niet klagen. Als ik mezelf vergelijk met velen van jullie, dan mag ik denk ik nog van geluk spreken. Ondanks dat mijn kaalheid heel vroeg begon, ging het ook heel geleidelijk. Inmiddels ben ik 56, (ja ja, een van de oudste knarren hier op het forum) en ik krijg het nog steeds voor elkaar om er redelijk behaard uit te zien op mijn hoofd, zeker voor iemand van mijn leeftijd. Dat gebeurt wel met een steeds grotere dosis fibertjes-spray, waar ik onderhand ook mijn buik van vol heb. Ik sluit hieronder een foto bij. Nu was dit wel een goede dag, en ongetwijfeld het resultaat van 20 minuten gel, spray en lak... en ik daar een gloeiende hekel aan!

In 2004 heb ik een FUT ondergaan bij Transhair. Ik was toen dus 42. Ik sluit ook een foto bij van vlak voor die ingreep, waar je duidelijk de inhammen kunt zien. Die hebben ze toen echt netjes weggewerkt bij TransHair.

Ik kan jullie echter garanderen dat als ik na het douchen niet eerst een kwartier met fibertjes-spray loop te knoeien, ik er echt niet meer uit zie. Vooral ook omdat ik opzij nog heel erg veel haar heb, ook heel vol, dat dan opzij gaat uitsteken als een professor in een stripverhaal. Mijn kruin is inmiddels ook goed kaal, ik kan het nog net afdekken als ik het haar achterover kam, maar dat gaat niet lang meer duren. Ik ben verder hartstikke fit, en heb een lichaam als een vent van amper 35 (klink als snoeven, ik weet het, maar toch...). Ik heb daarom geen zin om met deze kop verder te gaan, tenminste, niet als ik er wat aan kan doen. Het hoort gewoon niet bij mij.

Ik keek net wat oude foto's door, en zag dat ik al 30 jaar loop te rommelen met mijn haar. Ik heb daar nu echt schoon genoeg van, en bel morgen Veldhoven weer op.

Ik houd jullie op de hoogte!

Advisor 3 februari 2019 19:05

Succes. Altijd interessant een FUE na een FUT. Laat je ook meteen het litteken wegwerken ?

KaleKiet 3 februari 2019 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Advisor (Bericht 428869)
Succes. Altijd interessant een FUE na een FUT. Laat je ook meteen het litteken wegwerken ?

Daar heb ik het nog niet over gehad. Zal ik eens vragen. Bedoel je door er grafts in te plaatsen?

Advisor 3 februari 2019 21:58

ja. dat bedoel ik.

majesteit 10 februari 2019 19:13

herkenbaar, je kunt er elke keer nog wat van maken maar vraag niet hoe haha. En dan de wind. Ben benieuwd naar je voortgang, succes

Mikeye 17 maart 2019 20:05

Ik ben wel nieuwsgierig, heb je de behandeling al in de agenda intussen?

KaleKiet 20 april 2019 10:48

17 juni is de Grote Dag.

nicolaasdk 21 april 2019 10:29

Aftellen kan beginnen! Gebruik je nog medicatie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.