Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Boekenwijzer (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=16621)

agatha 11 augustus 2009 11:37

Boekenwijzer
 
Ik ben een lezer. Omdat ik vaak moe ben is dat een van de weinige hobbies dieik altijd kan uitoefenen en ik lees alles (schijnt een vrouwen ding te zijn). Maar ik ben een beetje op zoek naar tips dus wie weet een paar aanraders? Mijn favorieten zijn: Coelho, Mendoza, Goddard en Agatha Christie. Ik hou het meest van absurde boeken. Oh, ik ben geen liefhebber van Nederlandse schrijvers dus Mulisch is niet mijn ding (behalve de ontdekking van de hemel)

Martijn 11 augustus 2009 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 215996)
Agatha Christie

Ah, vandaar... :cool:

Als je de boeken van Stephen King net te veel op elkaar vindt lijken, kun je Dean Koontz proberen. Als ik jouw rijtje zie, zul je dat alleen niet zo geweldig vinden?

agatha 11 augustus 2009 21:45

Als het maar niet te bloederig is. Heb ooit het boek gelezen van aaaaaaaaah hoe heet dat ook alweer, dat meisje was door de duivel bezeten en kon haar hoofd roteren, nachten niet van geslapen:eek:

Fractie van het geheel was ook een topboek terwijl ik Het spel van de engel vond tegevallen maar De schaduw van de wind vond ik weer geweldig. Leest hier niemand(behalve dan het geleuter hier:D)

Limbo 11 augustus 2009 22:35

Een beetje zwaar mss maar Baudolino van Umberto Eco?
Yasmina Khadra (een hij by the way), maar dat heb ik al eens verteld.
En, het bloed kruipt als jurist waar het niet gaan kan, Grisham.
Oriana Fallaci, Inshallah, over de burgeroorlog in Beirut.

Maar niets absurds eigenlijk. Tsja, ben niet voor niets een Limbo!:crybaby:

Martijn 11 augustus 2009 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 216124)
Heb ooit het boek gelezen van aaaaaaaaah hoe heet dat ook alweer, dat meisje was door de duivel bezeten en kon haar hoofd roteren, nachten niet van geslapen:eek:

Carrie?

Lezen? Wat is dat? Ik heb hier een ikea-kast (geen billy) vol staan met o.a. David Baldacci, Tom Clancy, Thomas Harris, Stephen King, Dean Koontz en Wilbur Smith. Lang leve de uitverkoop van de bieb. Ik heb ze bijna allemaal een keer gelezen.

agatha 12 augustus 2009 10:49

Top, ik ga voor Khadra.

Nee, niet Carrie, maar nu weet ik het weer, het wasThe Exorcist:eek::eek::eek: Van Stephen King ken ik voornamelijk de films en dan vond ik die met de clowns in het putje de engste omdat ik clowns nu eenmaal doodenge types vind. Ikheb ook een Ikeaboekenkast en ook geen Billy en ik ga graag naar de bieb maar die heeft nu echt helemaal niks nu iedereen 6 weken zijn boeken leent:crybaby:Vandaar mijn oproepie:D

Limbo 12 augustus 2009 11:27

Carrie Slee?:D

agatha 12 augustus 2009 12:55

Carrie On!

Limbo 12 augustus 2009 13:09

Dream on!:D

Henk 12 augustus 2009 21:03

Ik lees elke avond een stukje voor. En Carry Slee is wel één van mijn favorieten. :P

Nog tips: Joy Fielding - De huurster http://www.vrouwenthrillers.nl/index...=9789026983160

Michael Robotham - De verdenking.
http://spannings.blogspot.com/2007/0...king-2004.html

inham 12 augustus 2009 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 216166)
Top, ik ga voor Khadra.

Nee, niet Carrie, maar nu weet ik het weer, het wasThe Exorcist:eek::eek::eek: Van Stephen King ken ik voornamelijk de films en dan vond ik die met de clowns in het putje de engste omdat ik clowns nu eenmaal doodenge types vind. Ikheb ook een Ikeaboekenkast en ook geen Billy en ik ga graag naar de bieb maar die heeft nu echt helemaal niks nu iedereen 6 weken zijn boeken leent:crybaby:Vandaar mijn oproepie:D

Ik vind clowns ook maar raar

Henk 12 augustus 2009 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door inham (Bericht 216254)
Ik vind clowns ook maar raar

Er zijn er meer die dat vinden. Link

muizje 12 augustus 2009 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 216166)
Top, ik ga voor Khadra.

Nee, niet Carrie, maar nu weet ik het weer, het wasThe Exorcist:eek::eek::eek: Van Stephen King ken ik voornamelijk de films en dan vond ik die met de clowns in het putje de engste omdat ik clowns nu eenmaal doodenge types vind. Ikheb ook een Ikeaboekenkast en ook geen Billy en ik ga graag naar de bieb maar die heeft nu echt helemaal niks nu iedereen 6 weken zijn boeken leent:crybaby:Vandaar mijn oproepie:D

The exorcist is niet van Stephen King.
Stephen King heeft ook een paar minder enge boeken zoals the shawshank redemption en the green mile.
Ik lees eigenlijk bijna nooit alleen de harry potter boeken :o

Limbo 13 augustus 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muizje (Bericht 216260)
Ik lees eigenlijk bijna nooit alleen de harry potter boeken :o

Daar begin ik niet aan...;)

agatha 13 augustus 2009 09:49

Gode zij dank, ik dacht dat ik de enige was. Worden wel graag thrillers gelezen hier.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.