Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Kaalscheren / Millimeteren (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3841)

opzichgoed 28 juli 2004 11:25

Kaalscheren / Millimeteren
 
Zijn er mensen die na veel proberen en bedrogen uit zijn gekomen toch besloten hebben het af te scheren? Hoe reageren mensen? Hoe ervaar je het?

Verder gaat het op dit moment met mij redelijk vooral aan de achterkant alleen haarlijn en inhammen willen niet vlotten.

Tiuri 28 juli 2004 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door opzichgoed
Verder gaat het op dit moment met mij redelijk vooral aan de achterkant alleen haarlijn en inhammen willen niet vlotten.

misschien een idee om spironolactone toe te voegen aan je regimen voor je frontale gebied.

over dat afscheren: ik weet t niet. ik denk dat ik gewoon 2/3 jaar nog met medicatie ga proberen, en als dat niet bevredigend werkt haal ik de boel eraf. volgens mij zullen de reacties alleen maar positief zijn.

The Dude 29 juli 2004 09:31

Als de inhammen erger worden!Hopelijk komt die dag nooit dat ik het moet afscheren.

Haarmannetje 29 juli 2004 09:45

Ik ga mijn hoofd echt nooit kaal scheren.

Bob 29 juli 2004 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik ga mijn hoofd echt nooit kaal scheren.

Ach het valt wel mee, je went er snel aan, en de reactie`s vallen wel mee, vaak positief.

En je kunt je haar ook milimeteren (3mm), dan ben je niet echt kaal, je ziet je haar dan nog een beetje.

Allen is het jammer dat je haar zo snel groeit.

kevin 8 augustus 2004 20:40

Ik had zelf ook een behoorlijke haardos op men kop van bijna wel 10cm lengte per haar, erg lang dus. Was ook al 6 maanden niet naar de kapper geweest. Maar op een gegeven moment ben ik het ook zat geworden en heb ik alles era gejanked met het tondeuse tot 9mm en het beviel me erg goed. Ook vele positieve opmerkingen gehad van veel mensen en geen negatieve. Ik zit er nu aan te denken om steeds een stapje kleiner te gaan dus van 9mm naar 3mm bijvoorbeeld. Ik heb redelijke inhammen die ik veeel meer zag met lang haar, nu zie ik ze ook maar vallen ze minder op. Ik heb ook before and after foto's voor het verschil.

Jaapie 8 augustus 2004 20:56

Als het mij stond had ik het allang gedaan. Maar helaas heb ik er geen kop voor.

Haarzoeker 8 augustus 2004 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Als het mij stond had ik het allang gedaan. Maar helaas heb ik er geen kop voor.

Waarom staat het je dan niet? Waarom heb jij er geen kop voor???

michael 9 augustus 2004 13:01

zou je die foto's willen plaatsen, ik zit er nl ook over te denken om het af te scheren

kevin 9 augustus 2004 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael
zou je die foto's willen plaatsen, ik zit er nl ook over te denken om het af te scheren

die before after van mij bedoel je?

michael 9 augustus 2004 16:10

ja idd, als dat zal kunnen?

kevin 10 augustus 2004 00:49

ja tuurlijk hier zijn er wat en ik kan je zeggen dat ik er alleen maar positieve reacties hebt op nagehouden, meestal kwam het woord verzorgder aan bod.

Before
After

MxK 10 augustus 2004 01:04

Staat je zeer zeker goed! Ik zou het zelf nog niet aandurven...

kevin 10 augustus 2004 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MxK
Staat je zeer zeker goed! Ik zou het zelf nog niet aandurven...

bedankt, maar je moet het ook niet ineenkeer tot 3mm doen of lager, probeer eers met het tondeuse 1.3mm en ga dan steeds lager als je wilt. 1.3mm is nog aardig wat haar op je hoofd :P

michael 10 augustus 2004 12:25

Ziet er idd een stuk beter uit. Heb je ook foto;s die wat meer van boven zijn genomen zodat je inhammen beter zichtbaar zijn?

maar iig mijn complimenten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.