Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Boeken en artikelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Eindwerk Trichotillomanie (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12562)

evenien 5 januari 2008 17:00

Eindwerk Trichotillomanie
 
Hallo,
Ik zit in mijn laatste jaar middelbare school en dit jaar moet ik voor school een eindwerk maken. Ik heb besloten om trichotillomanie als onderwerp te nemen omdat dit voor vele mensen een onbekend thema is. Ik heb al vele sites geraadpleegd en heb ook het boek van Daniëla gelezen maar als iemand van jullie nog informatie zou hebben dan is dit altijd welkom.
Ik ga waarschijnlijk ook een korte enquête maken maar voordat ik deze maak zou ik eerst graag willen weten of er iemand bereid is deze dan in te vullen voor mij. (Ik heb ongeveer 10 personen nodig). Deze enquête zal volledig anoniem zijn en de resultaten zullen enkel gebruikt worden in mijn eindwerk.
Ik hoop dat jullie mij hiermee een beetje kunnen verder helpen en alvast bedankt.

Lila 5 januari 2008 18:29

Hoi Evenien,
Wat leuk dat je je eindwerk over TTM gaat doen. Heb je het zelf eigenlijk?
Ik zou je graag meer info willen geven, maar dat is een beetje lastig omdat ik niet weet wat jij allemaal al weet. Misschien kun je dat hier een beetje vertellen. Ik wil sowieso wel je enquete invullen.

Stefke 5 januari 2008 18:49

Count me in :cool:

Pinkiedinkie 5 januari 2008 19:26

Hoi Evenien,

Ook ik wil je enquete invullen, laat maar weten.
Succes!

maayke 5 januari 2008 21:46

Leuk bedacht,zelfs zit ik ook in me laatste jaar van de middelbare school.
Ook ik wil je enquete invullen.

Groetjes Maayke ;)

merryl 8 januari 2008 13:06

Hey,

Ik wil je ook wel helpen met je enquête.

evenien 20 januari 2008 15:23

Hoi allemaal,

Ik ben heel blij dat jullie mijn enquête willen invullen, maar ik heb nog wel enkele personen nodig voor het invullen van mijn enquête. Het zal maar enkele minuten van jullie tijd vragen. Ik hoop dus nog op een paar reacties. :)
Om op de vraag van Lila terug te komen: Zelf heb ik geen trichotillomanie en in mijn directe omgeving ken ik niemand met TTM. Daarom vind ik het niet zo gemakkelijk om hierover te schrijven omdat ik alleen weet wat het is wat ik op het internet vind. Daarom besloot ik om een enquête te maken.

Groetjes, Evelien

Anouk8 20 januari 2008 18:55

ey je mag de enquete ook wel naar mij sturen.
Groetjes Anouk

Kellietje 21 januari 2008 00:39

Stuur maar op :)

Patricia85 21 januari 2008 23:41

enquete
 
Hoi,

Stuur mij de enquete ook maar hoor. Geen probleem! Vul ik voor je in. Vind het super dat je dit onderwerp gekozen heb.

Groetjes,
Patricia85.

Issor_girl 23 januari 2008 21:30

Stuur mij de enquete ook maar. Ik help je graag!

Misschien is het leuk om je eindwerk als het af is hier te plaatsen?

ragazza 25 januari 2008 17:13

Kom maar op met die enquete:P

ilse47 29 januari 2008 13:11

hey,

ik wil ook wel helpen met die enquete.

Groetjes, Ilse

Stefke 7 februari 2008 21:33

We zijn nu een maandje verder en ik vraag me af hoe het met je eindwerk staat.

Kun je ons een update geven?

Liefs,
Stef

evenien 4 maart 2008 19:07

enquête
 
Hoi allemaal,

De enquête is eindelijk af. Als alles goed is staat hij hier in de bijlage. Ik zou willen vragen deze enquête zo vlug mogelijk beantwoord terug te sturen, dan kan ik beginnen de resultaten te verwerken.

Met de rest van mijn eindwerk gaat het momenteel vlot. Ik zal jullie op de hoogte houden over de vorderingen van mijn eindwerk.

Groetjes, Evelien


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.