Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Van alles en nog wat... (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Ik heb er zin an! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14616)

agatha 6 januari 2009 14:28

Heb zelf ook heerlijk met de hond lekker 1.5 uur door het bos gewandeld. Zalig met zonnetje op bol. Daarna een echte warme chocomelk met tosti's en soep gemaakt.:D

Ryan R 6 januari 2009 19:20

Ja hopelijk wordt het morgen weer zulk mooi weer...

Limbo 6 januari 2009 19:21

-10 alweer. Maar in het zonnetje is het best wel lekker eigenlijk. Het waaide vandaag ook nauwelijks!

Henk 6 januari 2009 19:43

Morgenmiddag de schaatsen maar eens uit het vet halen. En nog een extra verzekering afsluiten. :D
IJspret is leuk. Mits (wat een antiek woord) goed ingepakt.

agatha 6 januari 2009 19:56

Mooi woord "mits" maar "goed ingepakt" klinkt nog veel ouderwetser. Kijk maar uit Henk, zometeen ga ik naar je leeftijd RADEN:P

Limbo 6 januari 2009 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 187699)
Mooi woord "mits" maar "goed ingepakt" klinkt nog veel ouderwetser. Kijk maar uit Henk, zometeen ga ik naar je leeftijd RADEN:P

Henk is 23!:D

Henk 6 januari 2009 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 187705)
Henk is 23!:D

Limbo, je bent een echte vriend. :D

Limbo 6 januari 2009 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 187706)
Limbo, je bent een echte vriend. :D

:P

Henk 6 januari 2009 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door agatha (Bericht 187699)
RADEN:P

Ga je gang. Ik word niet gauw boos, zolang je maar onder de 40 blijft met je raden. :P

AnthonieH 6 januari 2009 21:55

Rijkelijk laat hoor, Henk, is sta al sinds vorige week maandag iedere dag wel een paar uur op het ijs (behalve gisteren, toen was het wel erg nat op het ijs). Vandaag gespijbeld van werk en morgen ga ik mijn eerste tochtje doen van dit jaar, de molenviergangtoertocht. Nu maar hopen dat ook de echte tochten snel mogelijk worden!

Henk 6 januari 2009 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 187726)
Rijkelijk laat hoor, Henk, is sta al sinds vorige week maandag iedere dag wel een paar uur op het ijs (behalve gisteren, toen was het wel erg nat op het ijs). Vandaag gespijbeld van werk en morgen ga ik mijn eerste tochtje doen van dit jaar, de molenviergangtoertocht. Nu maar hopen dat ook de echte tochten snel mogelijk worden!

Ik heb er ook al op gestaan. Maar dan zonder schaatsen. :D
Een tochtje? Knap hoor, ik ben al blij als ik de vijver heelhuids rond kom.

ray 6 januari 2009 22:31

een opdracht voor een mastervak doen, je slecht concentreren, belabberde essay schrijven.
jezelf uitloten om te presenteren.
2 uur slapen snachts, 5 uur eruit presentatie leren.
half 9 begin presentaties, fouten ontdekken, in lange middagpauze verslag en presentatie omgooien.
begin je presentatie goed, dan knudde met een gigantisch droge bek niet meer kunnen praten.

en dan van een vooraanstaand wetenschapper horen dat hij het goed vond hoe je essentiele punten kon vinden in een zeer complex onderwerp en dan een 7 krijgen :P

jihaa, heb alleen spierpijn van de zenuwen :rolleyes:

agatha 7 januari 2009 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray (Bericht 187741)
een opdracht voor een mastervak doen, je slecht concentreren, belabberde essay schrijven.
jezelf uitloten om te presenteren.
2 uur slapen snachts, 5 uur eruit presentatie leren.
half 9 begin presentaties, fouten ontdekken, in lange middagpauze verslag en presentatie omgooien.
begin je presentatie goed, dan knudde met een gigantisch droge bek niet meer kunnen praten.

en dan van een vooraanstaand wetenschapper horen dat hij het goed vond hoe je essentiele punten kon vinden in een zeer complex onderwerp en dan een 7 krijgen :P

jihaa, heb alleen spierpijn van de zenuwen :rolleyes:

Gratuliere:D

agatha 7 januari 2009 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk (Bericht 187710)
Ga je gang. Ik word niet gauw boos, zolang je maar onder de 40 blijft met je raden. :P

Da's jammer. Ik ben van mening dat mensen tussen hun 40ste en 50ste op hun mooist zijn!

Maar goed eeeeeeeeeeehhhhh 16 jaar?:P

agatha 7 januari 2009 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 187705)
Henk is 23!:D

SLIJMBAL:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.