Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   dit vind ik niet geslaagd (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37560)

riftjeraftje 17 september 2018 21:29

dit vind ik niet geslaagd
 
4 Bijlage(n)
hoi,

Na lang treuzelen heb ik de stap gezet om hier mijn resultaat te tonen, voel me er niet zo goed bij , had mss een te hoge verwachting maar als ik sommige resultaten zie van andere mensen voel ik mij te kort gedaan .
Ik heb een transplantatie gedaan in mei 2017 in Istanbul.
ik heb alleen haar laten transplanteren vooraan op me hoofd, zoiezo moet ik nog een tweede keer gaan voor de kruin, maar door dit slechte resultaat weet ik niet of ik nog naar dezelfde kliniek zou gaan.
Als ik in mijn haar wrijf komt er iedere keer fijne haartjes los uit het getransplanteerde deel.
Mss dat ik hier mensen tegenkom met het zelfde probleem.

foto 1 ( mijn haar voor transplantatie)
foto 2 ( getransplanteerde deel)
foto 3 en 4 ( hoe het nu is )

Graag had ik eens geweten wat jullie ervan vinden
mvg

kowala 17 september 2018 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riftjeraftje (Bericht 424442)
hoi,

Na lang treuzelen heb ik de stap gezet om hier mijn resultaat te tonen, voel me er niet zo goed bij , had mss een te hoge verwachting maar als ik sommige resultaten zie van andere mensen voel ik mij te kort gedaan .
Ik heb een transplantatie gedaan in mei 2017 in Istanbul.
ik heb alleen haar laten transplanteren vooraan op me hoofd, zoiezo moet ik nog een tweede keer gaan voor de kruin, maar door dit slechte resultaat weet ik niet of ik nog naar dezelfde kliniek zou gaan.
Als ik in mijn haar wrijf komt er iedere keer fijne haartjes los uit het getransplanteerde deel.
Mss dat ik hier mensen tegenkom met het zelfde probleem.

foto 1 ( mijn haar voor transplantatie)
foto 2 ( getransplanteerde deel)
foto 3 en 4 ( hoe het nu is )

Graag had ik eens geweten wat jullie ervan vinden
mvg

Zeker gedaan door Esteworld inderdaad een niet al te beste resultaat dit.

MSweb 17 september 2018 22:46

Jeetje.. Dit is inderdaad niet het resultaat wat je verwacht en al helemaal niet na 1.5 jaar... heb je al bij de kliniek aangeklopt? Snap dat je het misschien niet wil delen, maar mag ik vragen welke kliniek? Ben zelf ook oriënterende vandaar de vraag.

riftjeraftje 17 september 2018 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MSweb (Bericht 424444)
Jeetje.. Dit is inderdaad niet het resultaat wat je verwacht en al helemaal niet na 1.5 jaar... heb je al bij de kliniek aangeklopt? Snap dat je het misschien niet wil delen, maar mag ik vragen welke kliniek? Ben zelf ook oriënterende vandaar de vraag.

Esteworld is de kliniek:( ,
Hij kwam af , dat de foto getrokken is met een te felle spot, of dat mijn haar te zwak is, wat ik betwijfel en een cheap antwoord vind omdat mijn donor haar echt wel dik is, ik gebruik ook de producten van hen en het helpt voor geen beetje , ik heb gisteren mail gestuurd om een afspraak te maken om het er over te hebben maar nog geen reactie gehad,
Ben wel blij dat ik mijn gevoel kan rechttrekken door jullie reactie, nl. dat het niet goed is:(

Dymoman 18 september 2018 16:20

Deze kliniek heeft inderdaad geen al te beste reputatie.
Dat bewijst ook het antwoord dat je gekregen hebt.

Gewoon een top kliniek zoeken (ja kost wel meer) maar dat krijg je soms met goedkoop = duurkoop.

riftjeraftje 18 september 2018 17:59

geef dan een keer vb van top kliniek in turkije, meeste draaien rond deze prijs, heb nog nie echt duurdere tegen gekomen.

zyzzalive 18 september 2018 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riftjeraftje (Bericht 424464)
geef dan een keer vb van top kliniek in turkije, meeste draaien rond deze prijs, heb nog nie echt duurdere tegen gekomen.

Gewoon naar een kliniek in Nederland/Belgie gaan ;)

Je ziet het, goedkoop is duurkoop, donor is al voor een deel leeggerooft en dat ben je dus kwijt. Trap er niet nog een keer in en ga niet meer naar Turkije

Molrat 18 september 2018 21:36

Zonder goede foto van de donor lijkt het mij lastig te zeggen of ze iets fout hebben gedaan.

Het zou wellicht kunnen dat het kaalheidsproces is doorgezet na de HT?

Snap dat je er niet blij mee bent. Zou eens naar een gerenomeerde BE of NL kliniek gaan voor een goed consult.

HairCoach 19 september 2018 16:16

De foto's zijn moeilijk met elkaar te vergelijken....

Heb je een soortgelijk voor-situatie foto ?

Dat je niet tevreden bent, begrijp ik.

Op de foto net na de behandeling, zie ik de aftekening van de kalende plekken ook terug, of ligt dat aan mij ?

riftjeraftje 19 september 2018 18:17

bedoel je op het getransplanteerde deel of op de kruin?

HairCoach 20 september 2018 11:45

getransplanteerde deel.....

kowala 21 september 2018 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door riftjeraftje (Bericht 424445)
Esteworld is de kliniek:( ,
Hij kwam af , dat de foto getrokken is met een te felle spot, of dat mijn haar te zwak is, wat ik betwijfel en een cheap antwoord vind omdat mijn donor haar echt wel dik is, ik gebruik ook de producten van hen en het helpt voor geen beetje , ik heb gisteren mail gestuurd om een afspraak te maken om het er over te hebben maar nog geen reactie gehad,
Ben wel blij dat ik mijn gevoel kan rechttrekken door jullie reactie, nl. dat het niet goed is:(

Heb je al wat gehoord van Esteworld (Hidde)over hoe ze dit gaan oplossen?

hey69 22 september 2018 22:43

Hoeveel grafts zijn er overgezet?

Heb je geen goede voor foto?

riftjeraftje 23 september 2018 15:04

3 Bijlage(n)
heb komende woensdag een afspraak bij hidde terug, zullen zien wat er geregeld en gezegd zal worden.

hierbij ook fotos hoe mijn haar voor transplantatie was.

dZinee 30 september 2018 16:35

Welk resultaat had je verwacht? En waarom valt het nu tegen?
Hoeveel grafts zijn er overgezet?

Zonder die info is er weinig over te zeggen.. Er is nog een dunne plek te zien maar je moet ook realistisch zijn over een HT.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.