Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haartransplantatie Eberson Hairclinic (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=32199)

Andre Heemskerk 21 april 2013 19:45

Haartransplantatie Eberson Hairclinic
 
2 Bijlage(n)
Na twee eerdere gesprekken bij andere klinieken ben ik terecht gekomen bij Eberson Hairclinic. Daar heb ik begin april een haartransplantatie ondergaan. Mijn kruin en inhammen werden opgevuld. Uiteindelijk spreken we over 2200 grafts. Ik moet zeggen dat dit een bijzonder goede kliniek is mede door de vriendelijke en ervaren assistentes en in het bijzonder dr. Harold Eberson. Een vriendelijke, vakkundige en ervaren haarchirurg! Als je een haartransplantatie overweegt dan kan ik deze kliniek zeker aanbevelen. Helaas moet ik nog wel even wachten op het uiteindelijke eindresultaat.

iHaar 18 maart 2014 15:10

Eberson
 
hoi

hoe heb je je nu ervaren na een jaar haarimplentatie bij DR Eberson ? ben je tevreden mee? en kan je mij ook adviseren?

alvast bedankt

Interest3d 18 maart 2014 20:11

Deed die stempel op je hoofd met het aantal grafts geen pijn? (zie foto) :D:D:D:D

Even serieus nu, van die kliniek heb ik denk ik nog niet gehoord. Kga je progressie zeker opvolgen. Succes

Henk 18 maart 2014 22:46

Dit is een posting van vorig jaar. Het zou mij niet verbazen als de tekst is opgesteld door de kliniek zelf.

"Ik moet zeggen dat dit een bijzonder goede kliniek is mede door de vriendelijke en ervaren assistentes en in het bijzonder dr. Harold Eberson."

Inderdaad, je zou bijna denken "moet zeggen".

mahsun23 5 mei 2014 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andre Heemskerk (Bericht 325790)
Na twee eerdere gesprekken bij andere klinieken ben ik terecht gekomen bij Eberson Hairclinic. Daar heb ik begin april een haartransplantatie ondergaan. Mijn kruin en inhammen werden opgevuld. Uiteindelijk spreken we over 2200 grafts. Ik moet zeggen dat dit een bijzonder goede kliniek is mede door de vriendelijke en ervaren assistentes en in het bijzonder dr. Harold Eberson. Een vriendelijke, vakkundige en ervaren haarchirurg! Als je een haartransplantatie overweegt dan kan ik deze kliniek zeker aanbevelen. Helaas moet ik nog wel even wachten op het uiteindelijke eindresultaat.

Hey, kan je al iets zeggen over het eindresultaat? bestaat eberson kliniek nog wel?

Limbo 5 mei 2014 17:05

Ik heb er nooit over gehoord en het feit dat er sprake is van een hit and run-post geeft genoeg te denken!

Webmaster 5 mei 2014 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 351209)
...dat er sprake is van een hit and run-post geeft genoeg te denken!

Als er zoiets bestond als Quote van het Jaar op HaarWeb, dan zou ik deze willen nomineren! :cool: 'Een hit and run-post...'! Fantastisch.

Limbo 6 mei 2014 06:57

Dank je. Wellicht een heel goed idee!:P

Elser 6 mei 2014 21:05

Dat halloweenmasker was leuk gevonden maar inderdaad: ook weer gemist.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.