Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Hoe gebruik ik het Forum? (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   bijlage(n) (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14348)

Ryan R 9 november 2008 15:23

bijlage(n)
 
Hoe voeg ik bijlagen toe in een privé bericht?

Limbo 9 november 2008 18:28

Nu je het zegt. Volgens mij kan dat niet...

Ryan R 9 november 2008 19:55

Ik heb daar ook geen mogelijkheid voor kunnen ontdekken!

Limbo 9 november 2008 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 182249)
Ik heb daar ook geen mogelijkheid voor kunnen ontdekken!

Tsja, dan zul je de foto maar moeten mailen!!

Hanna 10 november 2008 03:14

De truuk: foto uploaden naar imageshack.us of photobucket.com en dan de direct-link plakken bij dat ikoontje van dat landschapje wat boven het bericht staat.

Limbo 10 november 2008 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 182288)
De truuk: foto uploaden naar imageshack.us of photobucket.com en dan de direct-link plakken bij dat ikoontje van dat landschapje wat boven het bericht staat.

Ja, een omweg!

Ryan R 10 november 2008 21:45

Kan dit niet even aangepast worden?

Lijkt me niet iets vreselijks ingewikkelds...(voor iemand die er verstand van heeft)

Limbo 10 november 2008 21:47

"Even" aanpassen?? Wanneer moet het klaar zijn? Morgen?? Vandaag??? Gisteren????:D

AnthonieH 10 november 2008 22:00

Ik zou niet weten hoe en de webmaster is druk met het voorbereiden van de overgang naar een nieuwe forumindeling en een overgang naar een nieuwe versie van de forumsoftware.

Overigens geloof ik niet dat die nieuwe versie een verbetering geeft op dit punt. We hebben een testomgeving en daar kreeg ik het ook niet voor elkaar.

Ik ben bang dat er voorlopig even niks anders op zit dan via de email bestanden uitwisselen. Het is wat omslachtig, maar als je anonimiteit je dwars zit, dan kun je vrij simpel een anonieme hotmail account aanmaken (altijd handig ook voor andere zaken :))

Ryan R 10 november 2008 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 182386)
Ik zou niet weten hoe en de webmaster is druk met het voorbereiden van de overgang naar een nieuwe forumindeling en een overgang naar een nieuwe versie van de forumsoftware.

Overigens geloof ik niet dat die nieuwe versie een verbetering geeft op dit punt. We hebben een testomgeving en daar kreeg ik het ook niet voor elkaar.

Ik ben bang dat er voorlopig even niks anders op zit dan via de email bestanden uitwisselen. Het is wat omslachtig, maar als je anonimiteit je dwars zit, dan kun je vrij simpel een anonieme hotmail account aanmaken (altijd handig ook voor andere zaken :))


Thx voor de moeite en de suggestie Anthonieh.

Limbo 11 november 2008 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 182387)
Thx voor de moeite en de suggestie Anthonieh.

Nou Ryanair. Kom eens op met die foto van jou!!

Webmaster 13 november 2008 10:38

Bijlagen in Privé Berichten
 
Beste Ryan R,

Het klopt wat Anthonie zegt : ook onze nieuwe software -waarnaar wij binnenkort zullen upgraden- biedt niet de mogelijkheid om bijlagen toe te voegen aan Privé Berichten.

Dit is ook niet iets wat ik als Webmaster makkelijk kan aanpassen : hiervoor zijn wij afhankelijk van de producent van onze software (vBulletin). Het toevoegen van bijlagen aan Privé Berichten is een wens die al sinds jaren bij de software ontwikkelaars is neergelegd. De kans ik groot dat deze mogelijkheid nu -eindelijk- beschikbaar komt in een toekomstige versie van onze software. Hoewel ik voorzichtig dien te zijn met het aangeven van data : ik verwacht deze versie begin 2010...

Groet,

Ryan R 13 november 2008 12:45

Ok,

Bedankt voor de moeite!

Groeten,

Ryan

Webmaster 13 november 2008 13:21

Graag gedaan, Ryan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.