Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Aan 6 bap / Innovate gebruikers (ex)gebruikers (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3037)

Henk21 12 april 2004 11:00

Aan 6 bap / Innovate gebruikers (ex)gebruikers
 
Aangezien de andere thread een beetje verpest is een nieuwe thread. Om het overzichtelijk te maken een nieuwe thread

De vraag is;
Wie gebruiken en nog Innovate en wat zijn jullie resultaten?
Wie heeft er Innovate gebruikt en waarom ben je ermee gestop?

Jaapie 12 april 2004 11:40

Ik gebruik het nog. Ik boekte er al resultaten mee, maar sinds ik er ook xandrox bij gebruik lijkt het alsof donsharen steeds donkerder kleuren en langer worden. Wel jammer is dat de donsharen maar tot ongeveer de helft van mijn inhammen reiken. Ik hoop dat het bij de andere helft ook nog gaat groeien.

kabouterplop 12 april 2004 12:28

gefeliciteerd je bent een van de weinige met goede 6-bap resultaten op deze aardkloot.

Henk21 12 april 2004 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kabouterplop
gefeliciteerd je bent een van de weinige met goede 6-bap resultaten op deze aardkloot.

Kabouterplop, Moeite met lezen? Aan 6 bap/ innovate (ex) gebruikers
Het is NIET de bedoeling dat je opnieuw een thread verpest!! .

Webmaster,
Deze post, samen met die van kabouterplop mag u verwijderen

Biljartbal 12 april 2004 12:42

Ik gebruik het nu twee maanden. Maar weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Sommige dagen heb ik geen uitval en andere dagen weer wel.

Wel is mijn haar dikker en voller geworden, althans het oogt zo.

Ik blijf het 6 maanden gebruiken daarna trek ik mijn conclusies

kabouterplop 12 april 2004 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henk21
Kabouterplop, Moeite met lezen? Aan 6 bap/ innovate (ex) gebruikers
Het is NIET de bedoeling dat je opnieuw een thread verpest!! .

Webmaster,
Deze post, samen met die van kabouterplop mag u verwijderen


Wat is jou probleem , ik feliciteer hem toch , of mag dat ook al niet meer , ik zeg alleen dat hij wel een van de weinige is , of worden de positieve 6-bap posts op andere fora (hairsite b.v.) meteen gedelete zodat niemand ze kan lezen? (want ik vindt ze niet, behalve een paar op dit forum dan).

Jaapie 12 april 2004 13:50

Here we go again.
Deze thread is bedoeld voor innovate gebruikers, die hun positieve of negatieve ervaringen kunnen uiten.

dizzy 12 april 2004 14:18

Hoi
ik gebruik het vanaf begin januari en haaruitval is vermindert (nog niet helemaal gestopt) en het lijkt of mijn haar wat voller is geworden.
Blijf doorgaan tot ongeveer 6 tot 8 maanden en dan zien we wel weer verder.







innovate
essential organics (all sports)
2 ht tjes (1 bij laser)

Kristof 13 april 2004 09:20

Same here, haaruitval is quasi gestopt, op de inhammen nog steeds dons (wel steeds dikker). Ben nu aan maand 3,5 maar blijf er zeker met doorgaan. Op een algemene hergroei hoop ik niet maar dit is voor mij wel het middel om de uitval te stoppen en zelf deels terug te dringen.

Wie weet komt er op een dag HET middel... en tegen dan wil ik niet compleet kaal zijn!

Lolbroek 15 april 2004 00:03

Na 2 maanden gestopt ivm trugtrekkende haargrens (echt spijt). Bovendien werd mijn kruin steeds dunner en in diameter groter. Ik gebruikte alleen innovate icm t-flav.

Momenteel SP + minox 5% en 5 mm haar

pizzacat 15 april 2004 11:45

Ik gebruik inno en ik zie kleine donshaartjes overal tussendoor verschijnen. (vanaf begin februari begonnen) T-flav heb ik laten vallen..daar werd mn haar ontzettend droog van

lotsahair 15 april 2004 13:14

ik gebruik het sinds december vorig ,
gister pas mijn eerste flesje leeg !!!
Op de inhammen heb ik donshaar groei en
ook enkele kleine normale haren die er eerst
niet zaten , haar lijkt dikker te worden ,
op de kruin zie ik nog 'zero response' .
Ik ga er zeker nog een tijdje mee door ,
je kan geloof ik echt pas zeggen na een half jaar ofzo .

Gijsjee12 16 september 2012 20:09

waar kan ik dat 6 bap innovatie kopen??

dZinee 16 september 2012 23:12

bericht ervoor was uit 2004...denk niet dat er nog veel reactie op gaat komen helaas. Uitgaande dat dit 8 jaar geleden is lijkt het ook niet erg effectief, anders zouden we het wel kennen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.