Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Suggesties en feedback (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Mensen uit België (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4840)

koppiekoppie 9 november 2004 12:22

Mensen uit België
 
Ik vind deze site ENORM handig, maar het enige dat mij stoort is dat bijna iedereen hier uit Nederland komt en bv als er een product is zegt men waar men dat kan krijgen in Nederland, maar ja daar zijn wij, Belgen, niet zo veel mee... Weet iemand hier een oplossing voor of zouden mensen uit België kunnen duidelijk maken dat ze wel degelijk uit België komen en dat we er zo samen over kunnen praten...

Cloud 9 november 2004 19:17

Hoi koppiekoppie,

Ben zelf ook een Belgje, maar heb nog niet zo'n last gehad van alle Nederlanders op deze site :)
Hier zitten ook best veel Vlamingen hoor: ikzelf, Zwarflai, Axel, Newt0n, Andastra, Heidiken, ... to name a few, en er zullen er vast nog meer bijkomen. Dus als je gewoon in een thread de vraag stelt waar je een bepaald product kan krijgen in België zal er vast wel iemand antwoorden.

Groetjes
Cloud

koppiekoppie 9 november 2004 21:12

ooh wist ik helemaal niet dat er zoveel waren!Dju, had me weer maar eens beter moeten informeren :)

japiejaap 10 november 2004 18:33

het is toch ook haarweb.NL :P :D

malchik 17 november 2004 12:23

Misschien zouden Nederlandse forumgangers de Vlamingen kunnen helpen door hen de producten die niet in Belgie verkrijgbaar zijn toe te sturen en vice versa natuurlijk. Interne EU betalingsverkeer via de bank is tegenwoordig gratis.

stefanie s 2 januari 2005 12:31

Hey Hey Hey Ben Ook Uit Belgie Zenne :d ;)

En Nen Dikke Merci - Chapeau - ... Voor De Oprichters Van Dit Forum
Nu Merken We Maar Eens Dat We Niet Alleen Zijn Met Onze Harige Probleemkes !!!!!

arjan 14 januari 2005 22:45

Goh een belg die zich zich stoort aan een nederlander,whats new.

koppiekoppie 14 januari 2005 23:41

dat bedoelde ik helemaal niet arjan... integendeel, ik heb veel vrienden van Nederland! Het ging er gewoon over dat er meer Nederlanders zijn die hun producten dus kopen in Nederland en ik woon in België, en dus is dat niet zo makkelijk om even over en tweer te rijden... ik dacht dat je het wel zou begrijpen...

arjan 15 januari 2005 00:40

Ik heb steeds minder vrienden in Belgie.
Ik woon vlak aan de grens,in zeeuwsch vlaanderen,een soort reserve belg zeg maar,in de supermarkt en de coffeeshop ben ik vaak in de minderheid.:D
Ik sprak laatsts een vrouwtje uit antwerpen die in nl werkte en woont nu,en die vond de sfeer niet meer te harden daar,dat gezeik over die nederlanders,zij rijdt met nl platen en ze maakt het mee dat uit een rijtje fout geparkeerde autos,. de nederlander de bon krijgt.Als zij dat al zegt!
Sorry dat ik het zeg maar jullie hebben een hang naar xenofobie.
Toevallig de laatste Expeditie Robinson gekeken afgelopen seizoen?Daar kwam dat heel duidelijk naar voren.

Grt

p.s. ik ben dol op de Belgische cultuur

koppiekoppie 15 januari 2005 09:53

:D alleee dan als gij het zegt. maar kijk, veralgemeen dat gewoon niet zo, echt niet iedereen hier is zo hoor. Ik woon zelf in Antwerpen en ik vind de mensen hier echt balen (wow ik begin al hollands te klappe) maar ik ken ook veel mensen van bv limburg en west-vlaanderen en die zijn echt helemaal anders, in de positieve zin dan...

berre 23 januari 2005 16:41

Voor diegene die het beu zijn om gepluimd € te worden eens een kijkje nemen op

www.hairlacer.nl/home

Webmaster 7 mei 2005 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koppiekoppie
Ik vind deze site ENORM handig, maar het enige dat mij stoort is dat bijna iedereen hier uit Nederland komt en bv als er een product is zegt men waar men dat kan krijgen in Nederland, maar ja daar zijn wij, Belgen, niet zo veel mee... Weet iemand hier een oplossing voor of zouden mensen uit België kunnen duidelijk maken dat ze wel degelijk uit België komen en dat we er zo samen over kunnen praten...

Beste koppiekoppie,

Deze suggestie van jou nemen wij mee in de aankomende nieuwe update van ons forum. Wat ik wil, is dat een aantal velden uit het profiel van onze leden verplicht gaat worden om in te vullen. Op het moment dat je deze verplichte niet hebt ingevuld in je profiel, zul je géén toegang verkrijgen tot HaarWeb.

Om aan jouw wens te voldoen, wil ik dus graag het veld 'Land' verplicht gaan maken, zodat wij straks van elk lid duidelijk kunnen zien waar hij of zij woont : België of Nederland.

Wat dacht je ervan?

Webmaster 30 december 2013 18:49

In het licht van het opschonen van de discussies in 'Suggesties en feedback', haal ik even een héle oude suggestie van stal :).

Recentelijk hebben wij een suggestie geïmplementeerd die onze leden in staat stelt hun geslacht in te vullen in hun profiel. Dit heeft duidelijk zijn waarde, maar ik vraag me -nu- af of het vermelden van je land waar je leeft (Nederland of België in 9 van de 10 gevallen) van toegevoegde waarde is?

HaarWeb heeft de 8 jaren (!... ;)) volgend op deze suggestie prima gedraaid zonder de vermelding van het land en er zijn geen verdere suggesties/verzoeken op gekomen, dus ik vraag me af of we hiermee nog iets moeten doen?

Het antwoord lijkt mij: nee :).

Astrid26 30 december 2013 19:11

Bij Overige gegevens / tabblad 'over mij' bij locatie kan je toch invullen waar je woont (België of Nederland ?

Webmaster 30 december 2013 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 (Bericht 341627)
Bij Overige gegevens / tabblad 'over mij' bij locatie kan je toch invullen waar je woont (België of Nederland ?

Klopt, ook dat. Ik zat zelf meer te denken aan een apart veld voor 'Land', maar het nut daarvan is er nauwelijks lijkt me.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.