Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Biologisch HaargroeiSerum Man, minoxidil of ru58841 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35938)

D. Droe 5 juli 2016 23:33

Biologisch HaargroeiSerum Man, minoxidil of ru58841
 
Hallo,

Wie heeft er ervaring met het Biologisch HaargroeiSerum Man van Dr. Plinck van de haarkliniek uit Rotterdam?

Ik zou heel graag willen weten of dit nu echt helpt.
Ik zit namelijk te twijfelen tussen minoxidil, ru58841 of dit biologische spul waar ik dan toch liever voor ga.
Maar moet natuurlijk wel een beetje zekerheid hebben aangezien je het een half jaar de tijd moet geven..
Ik vind het ook apart dat hier nog zo weinig over te vinden is op dit forum..

Hier een link naar het filmpje ervan:
https://www.youtube.com/watch?v=jQ4Rdv0OMeM

Wie heeft er ervaring met deze kant en klare RU58841?
http://www.thekaneshop.com/solutions...308fd9f2a7baf3

En wat raden jullie aan als beste minoxidil.
Waar kan je dit het beste halen?


Tot slot mijn verhaal:

Ben een jongen van 25..
Ik denk dat me haarlijn nu ong. 4 jaar al rustig naar achter trekt en de inhammen worden groter
Alleen het laatste jaar is het erg snel gegaan.
Me haar aan de voorkant wordt al dunner en de haarlijn trekt zichtbaar terug en inhammen worden dieper en groter.
Met douche al haal ik me handen door het haar zitten er 10 haren aan.
Al doe ik dat 4 keer zijn het er zo 30/40.
Dat heb ik nooit eerder gehad.

Ik weet bijna zeker dat ik geen erfelijke aandoening heb omdat mijn vader en ooms allemaal nog geen echte last van haaruitval hebben.
Mijn opa's kregen het pas op veel latere leeftijd.

Ik denk dat het komt omdat ik te veel testerron (DHT) in het hoofd heb
Mede door jaren over kracht training van het lichaam bij de fitness.
Dus overbelasting van het lichaam en een lange periode met te kort slaap.
En in de weekend redelijk veel alcohol waar me lichaam eigenlijk heel slecht tegen kan.

Ik ben er het laatste 1.5 jaar elke dag mee bezig.
En wil er nu echt wat aan doen voordat het te laat is.
Nu heb ik nog een redelijke bos.
Dat wil ik graag zo houden en hoop eigenlijk op nog wat terug groei in de inhammen.

Tot nu toe gebruikte ik: shampoo regenepure, 6 koppen groene thee per dag, handje pompoen pitten, elke dag slok silicium (kiezelzuur)

Ik hoor graag jullie adviezen en ben vooral benieuwd naar het Biologisch HaargroeiSerum.

Met vriendelijke groet,,

wboy 6 juli 2016 21:31

Wat betreft zn haargroeiserum,daar kan ik niet over oordelen.

Ik heb alleen altijd zijn werkwijze wat vreemd gevonden.
Ben jaren geleden ook bij hem geweest en ook toen moest je al eerst een haarwortelonderzoek laten uitvoeren.

Hield in dat ik 2 maanden met kale plekken op mijn hoofd heb rondgelopen.

Nu was ik laatst ook nieuwsgierig naar zijn producten,en geinformeerd. Bleek dat ik WEER een haarwortelonderzoek moest laten uitvoeren om ergens voor in aanmerking te komen.
Toen maar laten schieten.

Heb destijds wel finasteride en minoxidil(magistrale vloeistof noemde men het daar) gekregen.

D. Droe 6 juli 2016 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wboy (Bericht 397755)
Wat betreft zn haargroeiserum,daar kan ik niet over oordelen.

Ik heb alleen altijd zijn werkwijze wat vreemd gevonden.
Ben jaren geleden ook bij hem geweest en ook toen moest je al eerst een haarwortelonderzoek laten uitvoeren.

Hield in dat ik 2 maanden met kale plekken op mijn hoofd heb rondgelopen.

Nu was ik laatst ook nieuwsgierig naar zijn producten,en geinformeerd. Bleek dat ik WEER een haarwortelonderzoek moest laten uitvoeren om ergens voor in aanmerking te komen.
Toen maar laten schieten.

Heb destijds wel finasteride en minoxidil(magistrale vloeistof noemde men het daar) gekregen.



Hee,

Wboy thanks voor je reactie.
Heb jij nog bijwerkingen gehad van de minoxidil en de fina?
En wat heeft hebben de mino en fina met je haar gedaan?

Voor mijn kunnen ze niks betekenen in de kliniek
Ik denk dat ik wel wat producten bij ze ga bestellen.
Twijfel alleen nog over wat ik op me hoofd ga smeren..

Hier de reactie:

Het kan goed zijn dat uw haarverlies nu te maken heeft met overtraining en uw enigszins onregelmatige levensstijl en alcohol gebruik.

Ik verwacht van een behandeling in de kliniek geen toegevoegde waarde wel kan ik u advies geven over thuisbehandeling om uw haar weer in optimale conditie te krijgen , haaruitval te helpen voorkomen en hergroei van haar te stimuleren



Na overleg met drs Plinck,arts/tricholoog, adviseer ik u het volgende te gebruiken:



Natuurlijke Multivitaminen

Natuurlijke Multivitaminen

Deze Natuurlijke Multi vitaminen zijn speciaal ontwikkeld als aanvulling op de voeding, om schadelijke invloeden te beperken en de gezonde celprocessen te stimuleren. Voedt de haarwortels van binnenuit.

Let op ! Inname van te veel vitaminen kan bijwerkingen hebben. Gebruik de Natuurlijke Multivitaminen niet samen met andere vitamine preparaten. Bij twijfel : overleg eerst met uw arts.

· Gebruik 1 maal per dag 1 tablet , liefst bij het ontbijt

· U mag het tablet fijnmalen of met melkproducten innemen

· U mag het tablet fijnmalen of met melkproducten innemen

Natuurlijke Vitamine C1000 haarplus

Vitamine C is een sterke antioxidant (weefselbeschermer) en is van belang in diverse stofwisselingsprocessen en bij het afvoeren van gifstoffen uit het lichaam. Extra bescherming voor de haarwortel

· Gebruik 1 maal per dag 1 tablet , liefst bij het ontbijt

· U mag het tablet fijnmalen of met melkproducten innemen

Aloë Vera HaarWasgel (te gebruiken als shampoo)

De Aloe Vera Haar WasGel is zonder enige synthetische toevoeging en bestaat uit volledig natuurlijke ingrediënten. Beste bescherming voor de haarstructuur. Meest mild en verzorgend voor de hoofdhuid

· 3 á 4 maal per week



Biologisch HaarGroeiserum Man Zink (haargroeimiddel)

Het Biologisch HaarGroeiserum versterkt de doorbloeding waardoor het haarverlies helpt te voorkomen en nieuwe haargroei stimuleert

· Gebruik 1 ampul per dag

Nieuw ! Natuur Haarwax en Natuur Haargel.



gebruikt u al een haarwax of een haargel ? Onze haarwax en haargel zijn volledig natuurlijk, zonder chemische toevoegingen en daardoor het meest veilig voor uw haar



U kunt uw producten bestellen via https://haarkliniekshop.com/producten/mannen/



U kunt resultaat van de shampoo verwachten na 3-4 weken. Resultaat van de Natuurlijke Multivitaminen en Biologisch HaarGroeiserum in de loop van 6-9 maanden.

Gemiddeld is de kans op succes 90-95%



Indien u onverhoopt geen resultaat merkt na 9 maanden , vrees ik dat ik helaas niets verders voor u kan betekenen.



Heeft in het vervolg nog vagen, dan beantwoord ik deze graag.



Overige Tips

· Kammen, borstelen: het beste kunt u uw haar met een echt haren borstel (mason pearson). Hiermee beschermt u het haar, wordt de cuticula gesloten en masseert u de hoofdhuid. Kunststof of metaal is niet aan te raden

· Föhnen: Föhnen is toegestaan mits niet te warm en altijd eindigen met koude lucht (koude stand)

· Lak, mousse, gel: Deze producten zijn toegestaan

· Verf, highlights, permanent, ontkroezen, keratine: Dit is een agressieve behandeling die bij voorkeur achterwege gelaten dienen te worden. Indien het nodig is het haar te kleuren neem een zo natuurlijk mogelijke verf (plantaardige basis) zoals henna.



Grz...

christiaann 6 juli 2016 21:54

Ik heb even op zijn site gekeken, 41,95 voor 90 multivitaminen pillen... Dat klinkt mij eerlijk gezegd als pure afzetterij.

D. Droe 6 juli 2016 22:41

Dat vind ik ook echt bizar duur.
Maar daar heb ik net een volle pot van bij iemand anders gehaald, stuk goedkoper.
Maar de rest zoals die Natuurlijke Vitamine C Haarplus vind ik nog wel mee vallen.
Die shampoo ga ik ook proberen dan.
En ga toch gokken op dat haarserum denk ik, eerst voor een maand om te kijken wat het is.
En daarna dat pakket van een half jaar er achter aan.

Dan ben ik zeer benieuwd wat het resultaat is na 7 maanden.
Mag er toch van uitgaan dat me haar intact blijft met dat spul.
En hoop natuurlijk op in ieder geval lichte bijgroei!
Als het niks gedaan heeft na die tijd stap ik over op minoxidil of RU.

Zal zo nu en dan wel laten weten hoe het zich ontwikkeld.
Er zijn vast meer mensen benieuwd naar dit spul..


GRzz..

givemehair 14 november 2016 22:23

Ik gebruikte dat haarserum al meer dan 2 jaar, bij mn haargrens kreeg/krijg ik wel enkele haartjes erbij .... maar verwacht niet een hele dos, echt niet gewoon! Toen ik het een tijdje niet gebruikte brak het wel snel weer af ...

Moet je wel bekennen dat ik ook niet heel gezond leefde in de tijd dat het afbrak (in de zin van, veel feestjes), dus daar kan het ook aanliggen ... ik ben nu ermee gestopt omdat ik castorolie gebruik, een stuk goedkoper en tot nu toe nog niets afgebroken (maar ook niets erbij)

D. Droe 20 december 2016 21:03

Hallo,

Ik ben eigenlijk al naar 1 maand gestopt met dat Biologich serum.
Toen gelijk begonnen aan Minox foligain P5.
Na veel surfen op internet was ik toch me vertrouwen verloren in het Serum.
Ook omdat er zou weinig mensen hun ervaringen er over deelde.

Gebruik nu 4.5 maand Minox maar merk er nog weinig.
Inhammen worden langzaam groter en haarlijn trekt naar achter denk ik.
Moeilijk om over te oordelen bij je zelf.

Heb ook nog 2/3 maanden Saw Palmetto 320 mg gebruikt maar ben gestopt (voorlopig)
Me libido is echt onwijs gekelderd laatste tijd, weet niet heel zeker of het door de SP. kwam maar denk het wel..
Heb ook lichamelijke vermoeidheidsklachten en er was een te hoge waarde aan creatine kinase (spierafbraak) in me bloed getest.
Ben maar met de SP. gestopt door me erectie klachten.

Ik hoor graag van jullie.
Grz,,,

mhogen 7 januari 2017 23:49

Persoonlijk zou ik eerst kijken of fina aanslaat of niet. Indien dat niet het geval is, raad ik RU aan. Losse RU van de kaneshop of http://anageninc.com/ werkt perfect bij mij. Ik zie geen reden waarom de kant en klare niet zou werken. Persoonlijk zou ik de RU los kopen en mixen met Lipogaine (mixt zeer goed), dan ben je een stuk goedkoper uit. RU en Lipogaine is niet goedkoop, maar ik doe er ook lang mee. Mijn haaruitval is volledig gestopt, dus het geld is goed geïnvesteerd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe (Bericht 404094)
Hallo,

Ik ben eigenlijk al naar 1 maand gestopt met dat Biologich serum.
Toen gelijk begonnen aan Minox foligain P5.
Na veel surfen op internet was ik toch me vertrouwen verloren in het Serum.
Ook omdat er zou weinig mensen hun ervaringen er over deelde.

Gebruik nu 4.5 maand Minox maar merk er nog weinig.
Inhammen worden langzaam groter en haarlijn trekt naar achter denk ik.
Moeilijk om over te oordelen bij je zelf.

Heb ook nog 2/3 maanden Saw Palmetto 320 mg gebruikt maar ben gestopt (voorlopig)
Me libido is echt onwijs gekelderd laatste tijd, weet niet heel zeker of het door de SP. kwam maar denk het wel..
Heb ook lichamelijke vermoeidheidsklachten en er was een te hoge waarde aan creatine kinase (spierafbraak) in me bloed getest.
Ben maar met de SP. gestopt door me erectie klachten.

Ik hoor graag van jullie.
Grz,,,


D. Droe 9 januari 2017 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhogen (Bericht 404728)
Persoonlijk zou ik eerst kijken of fina aanslaat of niet. Indien dat niet het geval is, raad ik RU aan. Losse RU van de kaneshop of http://anageninc.com/ werkt perfect bij mij. Ik zie geen reden waarom de kant en klare niet zou werken. Persoonlijk zou ik de RU los kopen en mixen met Lipogaine (mixt zeer goed), dan ben je een stuk goedkoper uit. RU en Lipogaine is niet goedkoop, maar ik doe er ook lang mee. Mijn haaruitval is volledig gestopt, dus het geld is goed geïnvesteerd.


Hee mhogen,

Bedankt voor je tip man!
Ben gelijk op onderzoek uit gegaan want had nog niet eerder van Lipogaine gehoort.
Maar lees wel dat het vrij prijzig is idd..
Hoeveel ben jij kwijt voor een maand dan, voor die Lipo en RU?
En hoelang doe je er precies mee? Omdat je zegt dat je er lang mee doet..
Alleen het precies mixxen lijkt me nogal een gedoe?

Uhm ja wat betreft die fina daar begin ik liever niet aan.
Omdat saw palmetto bij mijn al libido problemen op leken te leveren..
Ik heb ook nog redelijk veel haar alleen beginnende inhammen en iets terug trekkende haarlijn.
Wel wordt me haar ook dunner aan de voorkant..
Maar als ik dit in stand kan houden zou ik al heel blij zijn, her groei zou helemaal geweldig zijn natuurlijk!
Ik gebruik sinds begin augustus minox dus kan het nog even aankijken daarmee.
Maar als het niet veel doet overweeg ik zeker jou tip dus ben wel benieuwd daar naar!

Vandaag ook visolie 1000 aangeschaft.

Gebruik momenteel:

Minox foligain 5% 2x per dag
2/3 handjes pompoen pitten
ong 1L groene thee
Super Multi (vitamine) Compleet Topharm 1x
Visolie 1000 30% omega 3 1x
Magnesium orothaat 500 1x (niet perse voor het haar)

Hoor graag nog van je, (jullie)

Grzzz..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.