Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Overige (haar)discussies - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Schaamhaar model (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14018)

LaKs 8 september 2008 00:37

Schaamhaar model
 
Hey mensen,

Ik ben een man, ben 19 jaar en wil mijn schaamhaar een beetje in model brengen, maar hoe doe ik dit?

Ik lees over al dat mannen het "bijhouden", wat wil dit zeggen?
Of dat ze het kort houden, hoe lang is kort, en doen ze dan alles?

Wat raden vrouwen van mijn leeftijd mij aan (als ze hier rondlopen tenminste :P)

Thanks:rolleyes:

Hanna 8 september 2008 01:30

Gewoon kort knippen met een nagelschaartje en niet te kort, want dan zullen ze als stekeltjes door je onderbroek heen prikken en dat jeukt als een gek.
Pas op dat je er geen andere dingen afknipt! :D

AnthonieH 8 september 2008 07:31

Hanna toch :)

Voor mij is bijhouden zorgen dat er zich geen oerwoud vormt (en geen druipformaties :))

Dus gewoon eens in de een à twee maanden de tondeuze op een stand van 5mm. Vroeger gebruikte ik het scheermes, maar ik hield te veel last van ingroeiende haartjes.

Helemaal onderop gaat er een of twee keer per week een scheermesje overheen.

Limbo 8 september 2008 09:01

Wat een onderwerp!:D

AnthonieH 8 september 2008 10:45

Ik vind het een normaal onderwerp hoor, lichaamsverzorging. Ik zie geen reden om dat deel van je lichaam te verwaarlozen.

Waarom zou je er preuts over doen?

Limbo 8 september 2008 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 176858)
Ik vind het een normaal onderwerp hoor, lichaamsverzorging. Ik zie geen reden om dat deel van je lichaam te verwaarlozen.

Waarom zou je er preuts over doen?

Ik zeg ook niet dat je je schaamstreek moet verwaarlozen... Maar om daar een thread aan te spenderen!!!

Hanna 8 september 2008 11:48

Over scheren aan de voorkant heb ik met opzet niet geschreven, omdat meisjes dat vaak jakkie vinden, maar de billen moeten wel mooi glad zijn. ;)

Limbo 8 september 2008 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 176862)
Over scheren aan de voorkant heb ik met opzet niet geschreven, omdat meisjes dat vaak jakkie vinden, maar de billen moeten wel mooi glad zijn. ;)

Bedoel je nu de bilnaad harsen?:eek:

Hanna 8 september 2008 14:02

Je gaat nu wel heel ver in detail........:D
Maar een behaarde bilnaad is wel heel erg onhygiënisch. :puke:

Limbo 8 september 2008 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanna (Bericht 176874)
Je gaat nu wel heel ver in detail........:D
Maar een behaarde bilnaad is wel heel erg onhygiënisch. :puke:

Ja, ik heb wel eens zoiets gelezen. Ik draai er altijd krulspelden in!:D

Ed1 8 september 2008 15:40

Het lijkt mij sterk dat veel meisjes het vies vinden als je onder alles eraf scheert, ik doe dit zo eens in de 1/2 weken, zolang je genoeg zeep/scheerschuim/gel gebruikt heb ik geen last van irritatie ofzo. Maargoed, wat dit topic inderdaad hier moet... Tis niet echt een haar probleem, en wat je met je zaakje eronder doet moet je zelf weten.

Hanna 8 september 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ed1 (Bericht 176882)
Het lijkt mij sterk dat veel meisjes het vies vinden als je onder alles eraf scheert.

Ik bedoel niet dat ze 't vies vinden, maar dat niet iedereen houdt van smoothies en er de rillingen van krijgt...ofzo. :o

AnthonieH 8 september 2008 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ed1 (Bericht 176882)
Tis niet echt een haar probleem, en wat je met je zaakje eronder doet moet je zelf weten.

Een probleem is een probleem als iemand vindt dat het een probleem is. Dat is het eerste wat ik in mijn werk geleerd heb ... iemand zeggen dat zijn probleem helemaal geen probleem is, dat werkt niet.

Dus, het is een probleem voor LaKs, het gaat over haar en hij is een man. Dit forum 'Haarproblemen bij mannen' lijkt me dus heel geschikt om het te bespreken. Ik vind dat dit soort onderwerpen ook gewoon besproken moeten kunnen worden zonder gegiebel.

Ik heb zelf bij scheren overigens altijd wel last van irritatie, hoeveel zorg ik er ook aan besteed. Altijd rode bobbeltjes, jeuk en ingroeiende haren. Voor mij was het de reden om dan maar voor de tondeuze te gaan en niet meer voor helemaal glad.

Limbo 8 september 2008 16:37

Laat die haren toch lekker staan. Stel je Deap Throat eens voor zonder schaamhaar!!:D

Hanna 8 september 2008 17:39

Ik heb nog nooit rode bobbeltjes of ingegroeide haren gehad; snap niet hoe een ander dat voor mekaar krijgt, want ik gebruik gewoon een ouderwetse scheerkrabber, bot of scherp maakt me niks uit, ook zonder zeep, scheerschuim of wat dan ook, gewoon droog, van je hatsjiekiedee, weg ermee! 't Begint pas te jeuken als er weer stoppeltjes zijn ontstaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.