Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Hoeveel grafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30781)

gatso24 5 augustus 2012 22:34

Hoeveel grafts
 
Beste allemaal,

Hoewel inmiddels al langere tijd de tondeuse hier flink wordt gebruikt; kriebelt het "letterlijk & figuurlijk" toch. Ik heb bij " 'n kliniek" een offerte aangevraagd. Tot mijn verbazing adviseerde die 2600-3500 grafts...

Bijgaand mijn foto's (zie album) en voor de deskundigen:

Inmiddels ruim 10 jaar finasteride/dutasteride en wat zaagpalmolie capsules.

Graag jullie input !

Memeber 5 augustus 2012 23:17

welke fotoalbum

krijg je hem nog omhoog met 10 jaar fina?

gatso24 6 augustus 2012 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Memeber (Bericht 311310)
welke fotoalbum

krijg je hem nog omhoog met 10 jaar fina?

Beetje jammere opmerking

AnthonieH 6 augustus 2012 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gatso24 (Bericht 311385)
Beetje jammere opmerking

Ach ja, sommigen zijn er zo van overtuigd dat het een diabolisch middel is ...

Maaruh, ik vind het heel lastig om aan de hand van je foto iets zinnigs te zeggen over het aantal benodigde grafts. Voor een gemillimeterde look is het toch prima zo?

dZinee 7 augustus 2012 00:58

is je album openbaar? ik zie het iig niet

gatso24 7 augustus 2012 08:36

Als je inlogt is het openbaar.

Een gemillimeterde coupe is idd niet onaardig maar ik zou het liever iets langer hebben

AnthonieH 7 augustus 2012 08:41

Je album staat op prive, Gatso, vandaar dat ik het kon zien en anderen niet. Kwestie van het vinkje op openbaar zetten.

dZinee 7 augustus 2012 11:18

Overigens beetje rare privacy issue..

Privé maar moderators kunnen er wel bij... Denk niet dat dat mag meneren van het haarweb:P.

jord-y 7 augustus 2012 11:34

Gemilimeterd ziet het er puik uit:)
Zoals Anthonieh zegt beetje lastig te zeggen voor het aantal grafts door jouw gemilimeterde coupe.
Geen foto's met langere kapsels?

dZinee 7 augustus 2012 14:29

Ziet er goed uit zo!
Waar zouden die grafts voor nodig zijn..? Zone 1/2 wellicht?

geted 7 augustus 2012 16:44

Jammerlijk is de foto half de schaduw getrokken.
Op het eerste zicht ziet het er prima uit, jij hebt toch geen HT nodig?
En zekers niet zoveel grafs, waar was je consult?
Hoe oud ben je?
Beetje een moeilijke foto om te oordelen.

gatso24 7 augustus 2012 19:18

Ben 35. Offerte komt van een Turkse kliniek maar ze hebben inmiddels wederom contact opgenomen. Chirurg heeft een inschattingsfout gemaakt en obv een 2e analyse met een andere uitvergroting zou men een PRP voorstellen. Foto beoordeling blijkt lastig en een visite (in NL ) zou meer helderheid moeten geven.

Hoe korter gemillimeterd, hoe dichter het lijkt. Echter bij langer haar (>1 cm) moest er echt Toppik in. Dus hier zit wel gezichtsbedrog. Inmiddels nog een 3e foto geplaatst...

Memeber 10 augustus 2012 12:03

Huh ja beetje onduidelijk. Het ziet er zelfs geweldig uit, op de foto's dan. Hier heb geen 1 graft voor nodig.

En die opmerking van mij.. tjee het was maar een grapje hoor. Maar ik ben wel serieus benieuwd. Zoja dan zou dat andere mensen die nog twijfelen om fina te nemen wellicht moedigen om het toch (uit te proberen).

sonico 10 augustus 2012 14:52

Ik begrijp wat je bedoelt. Je haarstatus is gemillimeterd goed, maar als je goed kijkt zie je dat met name zone 2, 3 en 4 wel wat minder dicht is. Bij langer haar valt dat dan gewoon meer op. Overigens, zou ik nog niet kiezen voor een ht in dit stadium. Je kunt denk ik best nog wel wat jaren wachten (heb je gelijk ook een beter beeld van hoe de aga zich ontwikkeld).

gatso24 12 augustus 2012 22:57

Allen dank voor jullie reacties. Inderdaad; het gebruik van fina/duta heeft er zeker voor gezorgd dat een HT nu wellicht te vroeg zou kunnen zijn. Ieder voordeel hep zn nadeel, zeg maar.

Zit nu in twijfel, HT is waarschijnlijk te vroeg. Wellicht medische pigmentatie? Op zich wel tevreden met gemillimeterde coupe, iets langer is wenselijk. Maar dat is nu niet realistisch..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.