Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   grafts steken uit, haar valt uit (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37675)

eddy_wally 21 november 2018 22:53

grafts steken uit, haar valt uit
 
1 Bijlage(n)
Ondertussen 10 maanden na mijn haartransplantatie en ik maak me ernstige zorgen over mijn haar, het valt namelijk serieus uit. Ik sta de laatste maanden wel onder serieuze stress, maar heb de indruk dat het alleen de getransplanteerde haren zijn die uitvallen.
Wat misschien een reden kan zijn van het uitvallen, zijn de wortels die precies uitsteken. Op de foto kan je dit min of meer zien.
Heeft iemand van jullie dit ooit gezien?

nicolaasdk 22 november 2018 11:08

Die bultjes zijn haarspiertjes.. die spannen aan bij kou of stress. Ik zou daar geen relatie mee zoeken. In deze kou zijn het de voorste haartjes die de meeste kou te voortduren krijgen, en dat zijn vaak de getransplanteerde haren. Het kan zijn dat getransplanteerde haren en de zenuwen in het ontvangstgebied door beschadiging / transplanteren wat gevoeliger zijn voor prikkels zoals kou.
Haaruitval wordt ook gedreven door een natuurlijke cyclus die door het jaar heen kan fluctueren. Ik zou het gewoon even aankijken.

Groet,
Nicolaas.

Reet 22 november 2018 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally (Bericht 426329)
Ondertussen 10 maanden na mijn haartransplantatie en ik maak me ernstige zorgen over mijn haar, het valt namelijk serieus uit. Ik sta de laatste maanden wel onder serieuze stress, maar heb de indruk dat het alleen de getransplanteerde haren zijn die uitvallen.
Wat misschien een reden kan zijn van het uitvallen, zijn de wortels die precies uitsteken. Op de foto kan je dit min of meer zien.
Heeft iemand van jullie dit ooit gezien?

Maak je geen zorgen, dit had ik ook en zag er bij mij zelfs erger uit. Ik zou me eerder zorgen maken om de stress die je ervaart. Wil je niet extra stress geven, maar zie het als advies om iets met je zorgen te doen. Iedereen heeft wel wat stress van de dagelijkse dingen. Maar hevige en langdurige stress is killing voor heel het lichaam en zeker voor het haar.

eddy_wally 22 november 2018 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk (Bericht 426334)
Die bultjes zijn haarspiertjes.. die spannen aan bij kou of stress. Ik zou daar geen relatie mee zoeken. In deze kou zijn het de voorste haartjes die de meeste kou te voortduren krijgen, en dat zijn vaak de getransplanteerde haren. Het kan zijn dat getransplanteerde haren en de zenuwen in het ontvangstgebied door beschadiging / transplanteren wat gevoeliger zijn voor prikkels zoals kou.
Haaruitval wordt ook gedreven door een natuurlijke cyclus die door het jaar heen kan fluctueren. Ik zou het gewoon even aankijken.

Groet,
Nicolaas.

Het is zeker niet door de kou, deze foto is deze zomer getrokken. Het zijn ook niet enkel de voorste haren, alle getransplanteerde haren hebben dit fenomeen.

Benja 22 november 2018 12:25

Waar heb je je haartransplantatiehet laten doen? Misschien kan je je vraag ook bij hun terecht en kijken wat zij er van zeggen.
Aan de hand van je foto is het heel moeilijk te beoordelen. Misschien extra duidelijk foto's toevoegen.

Lailalaila 11 april 2019 05:31

Ik vroeg me af hoe het er nu voor staat?

eddy_wally 15 mei 2019 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lailalaila (Bericht 430917)
Ik vroeg me af hoe het er nu voor staat?

kan je zien op mijn andere topic die ik heb geopend.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.