Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Waarom raad hwi het gebruik van minoxidil af ! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36948)

graafy 3 oktober 2017 21:38

Waarom raad hwi het gebruik van minoxidil af !
 
weet iemand waarom hwi zegt dat je direct moet stoppen met minoxidil als je bij hun op consult komt ?
een vriend van mij vertelde mij dit nadat hij daar op consult geweest is.

graafy 4 oktober 2017 10:15

heeft niemand hier dat zelfde advies gehad bij hwi ??

fireofdoom 4 oktober 2017 11:32

Wat zeiden je tegen je vriend dan? Ze moeten toch een reden hebben genoemd.

Ik heb persoonlijk geen ervaring met HWI, al zag ik wel eens een filmpje op youtube waarbij ze minoxidil iets van puur vergif noemen oid, dit ivm met het mogelijk kunnen krijgen van hartkloppingen als bijwerking.

Dat is wel een mogelijke bijwerking, maar volgens mij erg zeldzaam.

Kerrie 4 oktober 2017 12:31

Dat is toch hartstikke doorzichtig? Het is 1 van de twee punten hieronder of een combinatie ervan. Waarom adviseren andere klinieken en dermatologen (die echt verstand hebben van haaruitval) het gebruik van minoxidil wel aan?

A.) Bij degenen bij wie minoxidil werkt zet de haaruitval zich minder agressief voort. Stoppen met minoxidil of er geen gebruik van maken na een HT = voorzetting van de kaalheid dus EXTRA haartransplantaties nodig!

B.) Afraden van minoxidil en finasteride maar wel hun eigen onbewezen middeltjes aanprijzen zoals multivitamines en shampoos die weelderige haardossen beloven.
Ik heb hun website bezocht en het is uitermate lachwekkend en niet alleen dat, het is volkomen illegaal om vitamines op die manier aan te prijzen.

Zolang de kliniek geen medische onderbouwing kan geven waarom minoxidil zo slecht is dien je het gezever niet serieus te nemen.