Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Waarom raad hwi het gebruik van minoxidil af ! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36948)

graafy 3 oktober 2017 21:38

Waarom raad hwi het gebruik van minoxidil af !
 
weet iemand waarom hwi zegt dat je direct moet stoppen met minoxidil als je bij hun op consult komt ?
een vriend van mij vertelde mij dit nadat hij daar op consult geweest is.

graafy 4 oktober 2017 10:15

heeft niemand hier dat zelfde advies gehad bij hwi ??

fireofdoom 4 oktober 2017 11:32

Wat zeiden je tegen je vriend dan? Ze moeten toch een reden hebben genoemd.

Ik heb persoonlijk geen ervaring met HWI, al zag ik wel eens een filmpje op youtube waarbij ze minoxidil iets van puur vergif noemen oid, dit ivm met het mogelijk kunnen krijgen van hartkloppingen als bijwerking.

Dat is wel een mogelijke bijwerking, maar volgens mij erg zeldzaam.

Kerrie 4 oktober 2017 12:31

Dat is toch hartstikke doorzichtig? Het is 1 van de twee punten hieronder of een combinatie ervan. Waarom adviseren andere klinieken en dermatologen (die echt verstand hebben van haaruitval) het gebruik van minoxidil wel aan?

A.) Bij degenen bij wie minoxidil werkt zet de haaruitval zich minder agressief voort. Stoppen met minoxidil of er geen gebruik van maken na een HT = voorzetting van de kaalheid dus EXTRA haartransplantaties nodig!

B.) Afraden van minoxidil en finasteride maar wel hun eigen onbewezen middeltjes aanprijzen zoals multivitamines en shampoos die weelderige haardossen beloven.
Ik heb hun website bezocht en het is uitermate lachwekkend en niet alleen dat, het is volkomen illegaal om vitamines op die manier aan te prijzen.

Zolang de kliniek geen medische onderbouwing kan geven waarom minoxidil zo slecht is dien je het gezever niet serieus te nemen.

Dankzij minoxidil en een corticosteroide crème heb ik nog geen haartransplantatie nodig gehad. Ik ben wel bij een kliniek in NL op consult geweest voor eventuele opvulling van mijn inhammen en ook zij raadden mij aan om minoxidil te blijven gebruiken.

"hairgrow vitamine van HWI" haha please...
Citaat:

Eindelijk mooi glanzend, dik en gezond haar! "Ik had zo'n enorme haaruitval, soms viel het met bossen tegelijk uit"
Mooi haar; wie wil dat niet? Voor bijna iedereen is mooi, glanzend en gezond haar erg belangrijk. ledere man of vrouw schrikt van haaruitval. Soms is dit een tijdelijke situatie, maar het kan ook een langdurige kwestie zijn die wordt veroorzaakt door o.a. tekorten in de voeding, stresssituaties, erfelijke aanleg en medicijnen.
HairWorld Istanbul Hairgrow Formula; eindelijk een middel dat ook de oorzaak aanpakt! Nagenoeg alle haargroeisupplementen die je tot voor kort kon krijgen, zijn producten die alleen de symptomen aanpakken en de oorzaak van het haaruitval ongemoeid laten. Maar nu is er eindelijk een product dat alle mogelijke oorzaken stevig onder handen neemt. HairWorld Istanbul Hairgrow formule is een zeer krachtige en uitgebreide haargroeiformule die zowel van binnenuit het haar voedt met een hoge dosering vitamines. mineralen en zwavel. Dit voorkomt dat je haar gaat uitvallen, splijten en uitdrogen. Ook de haarwortels kunnen zich hierdoor veel beter en sneller ontwikkelen. Maar ook bevat het een uitgebreide mix van kruidenextracten die de echte oorzaken aanpakt en de doorbloeding van de hoofdhuid een krachtige boost geeft.
Verwen jezelf met een prachtige haardos! HairWorld Istanbul Hairgrow Forrnula is de allesomvattende haargroei multiformule die zorgt voor prachtig, vol en glanzend haar. Haargroei wordt gestimuleerd met een zeer snel merkbaar resultaat! HairWorld Istanbul Hairgrow Formule is een krachtige stootkuur en helpt!
Voorkomt haaruitval - Bevordert haargroei Zorgt voor glanzend, dikker en gezonder haar

graafy 4 oktober 2017 13:47

je haalt mij de woorden uit mijn mond ik dacht er precies het zelfde over.

Ergenss 5 oktober 2017 00:56

Ik heb de video ook gezien. Je gaat spontaan denken dat als zo een succesvolle bedrijf dat zegt dat het ook waar is maar ik heb geen enkel sterk argument geconstateerd. IPV dat spuit een dokter iets in de haren van een patiënt door middel van een soort pistool. Er wordt van alles belooft maar niks worst duidelijk gemaakt.

zyzzalive 15 november 2017 21:54

heel simpel, HWI kan niet aan minoxidil verdienen. Wel aan hun eigen spul en behandelingen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.