Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   eigen GB opzetten (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36614)

bassa 4 april 2017 20:56

eigen GB opzetten
 
Hi

Ik zou graag een private GB op willen zetten. Zodat we de batch kunnen laten testen. Hierbij delen we met zijn alle de kosten. En zijn we niet afhankelijk van min of meer dubieuze leveranciers. De goedjes waar ik zelf interesse in heb zijn de volgende: RU58441, Fevipiprant, PGE2 en PGE1.

Het zal een besloten forum zijn. Zodra we met +/- 30 man zijn gaat het forum dicht en kan het inventariseren beginnen. Wil eerst kijken of er genoeg animo is bij de leden van dit forum. Mocht dat niet genoeg blijken zal ik op HLH kijken.

Het gaat mij er niet om, om de goedkoopste spullen te halen. Maar om zeker van te zijn dat wat je besteld hebt het ook echt is. Vermoedelijk zijn er een heleboel gebruikers van bijv RU die denken dat het bij hen niet werkt, terwijl het 'echte' spul wellicht wel had gewerkt.


link:

http://pgb.forum2go.nl/


Meld je alleen aan als je daadwerkelijk geintreseerd bent om mee te doen in een GB.

gr

Bassa

D. Droe 4 april 2017 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassa (Bericht 408180)
Hi

Ik zou graag een private GB op willen zetten. Zodat we de batch kunnen laten testen. Hierbij delen we met zijn alle de kosten. En zijn we niet afhankelijk van min of meer dubieuze leveranciers. De goedjes waar ik zelf interesse in heb zijn de volgende: RU58441, Fevipiprant, PGE2 en PGE1.

Het zal een besloten forum zijn. Zodra we met +/- 30 man zijn gaat het forum dicht en kan het inventariseren beginnen. Wil eerst kijken of er genoeg animo is bij de leden van dit forum. Mocht dat niet genoeg blijken zal ik op HLH kijken.

Het gaat mij er niet om, om de goedkoopste spullen te halen. Maar om zeker van te zijn dat wat je besteld hebt het ook echt is. Vermoedelijk zijn er een heleboel gebruikers van bijv RU die denken dat het bij hen niet werkt, terwijl het 'echte' spul wellicht wel had gewerkt.


link:

http://pgb.forum2go.nl/


Meld je alleen aan als je daadwerkelijk geintreseerd bent om mee te doen in een GB.

gr

Bassa


Ik ben zeker geïnteresseerd om hier aan mee te doen.
En heb er wel geld voor over.
Maar heb je al enig idee wat de kosten ongeveer gaan bedragen voor zulke tests?

Groetjes..

bassa 4 april 2017 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe (Bericht 408186)
Ik ben zeker geïnteresseerd om hier aan mee te doen.
En heb er wel geld voor over.
Maar heb je al enig idee wat de kosten ongeveer gaan bedragen voor zulke tests?

Groetjes..


reken zeker op 300+ euro... Gedeeld door 30 man is dat prima te doen. In je eentje minder... Vandaar ook deze oproep.

gr

bas

Klaas2 5 april 2017 10:25

Geïnteresseerd maar waar ga je het laten testen? Heb zelf contact opgenomen met 5-6 NL/BE labs en het is tiefus duur.

Diksy 5 april 2017 10:50

Eigen GB opzetten
 
Zeker geïnteresseerd.

bassa 5 april 2017 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas2 (Bericht 408201)
Geïnteresseerd maar waar ga je het laten testen? Heb zelf contact opgenomen met 5-6 NL/BE labs en het is tiefus duur.

Heb nog niet gezocht naar een lab om te testen. Dit kan uiteraard ook ergens anders in de EU ( of wereld) gebeuren.

Hoop ook dat de degene die zich aanmelden ook zelf actief bezig zullen zijn in het zoeken naar suppliers, labs etc....

Klaas2 5 april 2017 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassa (Bericht 408220)
Heb nog niet gezocht naar een lab om te testen. Dit kan uiteraard ook ergens anders in de EU ( of wereld) gebeuren.

Hoop ook dat de degene die zich aanmelden ook zelf actief bezig zullen zijn in het zoeken naar suppliers, labs etc....

Dat gaat je nog vies tegenvallen :D

Wellicht de eis dat je enkel mag registreren als je daadwerkelijk meedoet schrappen en op je forum threads openen waarin mensen kunnen aangeven 100% mee te doen en ze zich ook niet zomaar mogen terugtrekken.

bassa 6 april 2017 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas2 (Bericht 408239)
Dat gaat je nog vies tegenvallen :D

Wellicht de eis dat je enkel mag registreren als je daadwerkelijk meedoet schrappen en op je forum threads openen waarin mensen kunnen aangeven 100% mee te doen en ze zich ook niet zomaar mogen terugtrekken.

Ja eens, het is fijn als mensen actief bezig zijn. Over het algemeen zijn dat denk ik ook de mensen die 100% meedoen en zich niet terugtrekken. Maar het een sluit het ander niet uit. Dus niet actief meehelpen is prima, zolang je je maar wel echt commit.

luciano 7 april 2017 14:31

Goed idee Bassa. Heb me geregistreerd.

Gr. Luciano

D. Droe 10 april 2017 20:40

Ik heb me ook geregistreerd!
Hopen dat er snel nog leden zich aanmelden..

Zoevo 12 april 2017 15:17

Heb mijzelf ook ingeschreven!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.