Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   ervaring delen over haartransplantatie vrouwen in turkije (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35296)

hinnie 17 oktober 2015 19:36

ervaring delen over haartransplantatie vrouwen in turkije
 
Ik wil graag positieve en negatieve ervaringen horen van vrouwen die naar turkije zijn geweest voor een haartransplantatie.
Ik ben een vrouw van 53 jaar die boven op het hoofd haar verliest, dit komt door hormonen (overgang). Mijn moeder van 82 heeft hetzelfde meegemaakt in de overgang met resultaat nog maar twee sliertjes haar boven op het hoofd. Ik wil het niet zover laten komen. Ben in nederland bij een haarkliniek geweest maar daar werd transplantatie meteen afgewezen i.v.m. te groot oppervlak. Gelukkig ben ik niet kaal op mijn hoofd maar het aantal haren vermindert wel snel. Heb nu drie behandelingen mesotherapie PRP gehad maar dit slaat niet aan bij mij. Overweeg naar turkije te gaan voor transplantatie, maar wil vooraf graag in contact komen met vrouwen die dit ook hebben gedaan. Wat zijn de voor en nadelen van turkije? Zijn ze daar eerlijk over het verwachtingspatroon? Welk instituut in turkije is goed? Alle informatie is welkom.
Alvast bedankt voor jullie feedback.

M. Hayden 17 oktober 2015 20:16

Ik ben geen vrouw maar wil toch even reageren.
Het enige voordeel van Turkije is de prijs want voor de rest krijg je dezelfde behandeling als hier. Ikzelf ben in Turkije geweest voor mijn fue en zeer tevreden maar ik zie geen andere voordelen buiten de prijs. Je kan ook naar Prohair gaan waar je prijs kwaliteit ook goed zit naar Belgische en Nederlandse normen.
Ter vergelijking, in Turkije betaal je rond de 2400 euro voor je fue met onbeperkt aantal grafts, hotel en PRP behandeling. Komt er nog bij zijn de vliegtickets, rond 200 euro. Nadeel is de taalbarriere en het kan er nogal hectisch aan toe gaan.
Bij Prohair zit je aan een 5000 euro en kun je direct naar huis. Nadeel is dan weer de prijs maar je vindt hier niets goedkopers.
Ik ben zeer te spreken over Esteworld in Turkije maar heb geen idee hoeveel ervaring ze hebben bij vrouwen.

hinnie 17 oktober 2015 20:27

dank je wel voor je reactie. Hoe meer info hoe beter.

Crazy9 17 oktober 2015 23:57

Als je met de taal barriere zit kan je naar Hairworld Istanbul gaan, hun behandelen ook vrouwen en wordt je in het Nederlands bijgestaan tijdens de behandeling in Turkije.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hinnie (Bericht 385645)
dank je wel voor je reactie. Hoe meer info hoe beter.


polydox 18 oktober 2015 20:49

Misschien is het handiger om het op het vrouwengedeelte te zetten. Ik kan me herinneren dat daar in ieder geval een persoon zit die meerdere transplantaties heeft gehad. Volgens mij was zij er niet echt over te spreken.

Astrid26 22 oktober 2015 19:18

Volgens mij hebben Lannie en Mammamarleen een haartransplantatie ondergaan zonder succes.

Ik weet wel dat beide dames nu naar tevredenheid een synthetisch haarwerk dragen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.