Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   tijdelijke stop (pauze) finasteride gebruik (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35700)

cees 23 maart 2016 19:25

tijdelijke stop (pauze) finasteride gebruik
 
beste lotgenoten,

Ik heb een vraag. Ik gebruik al 10 jaar+ met volle tevredenheid Finasteride. Nu ben ik net een paar dagen gestopt, aangezien ik en mijn vriendin zwanger willen worden. Nu wil ik max 3 tot 5 maanden stoppen, al ben ik daar heel bang voor dat mijn haarstatus in die maanden erg verslechterd. Wie heeft ervaring na een lange tijd fina gebruik een paar maanden gestopt te zijn (lees pauze). Ik ben zeer benieuwd wat ik in de aankomende maanden kan verwachten.

Ik hoor graag van jullie.

Alvast enorm bedankt

themen 23 maart 2016 20:30

Eerder had je die vraag ook al gesteld toch? Je had laatst je kwaliteit laten testen welke binnen de marge vielen maar niet top was.

Kan echt geen kwaad hoor....

Je ging in mei weer testen toch?

cees 23 maart 2016 20:42

Hi Themen,

klopt inderdaad. Mei moet ik terug en lees toch vanuit meerdere bronnen dat het sowieso beter is om een pauze in te lassen als je een kind wil verwekken.

Sorry dat ik de vraag nog een keer stel, maar ben best angstig dat het in de drie tot zes maanden sterk verslechterd, qua haar dus vandaar de vraag naar ervaringen.

Ben jij ook eens gestopt aangezien jij aangeeft dat het geen kwaad kan

AnthonieH 23 maart 2016 21:00

Hoe zinvol is je angst? Het verslechtert of het verslechtert niet. Je zult het moeten ondergaan.

cees 23 maart 2016 21:35

Idd, niet echt zinvol dus!

piey75 23 maart 2016 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cees (Bericht 393502)
Idd, niet echt zinvol dus!

Hoe lang precies gebruik je en doe je dan ook elke jaar je bloedwaarden checken een algemene check up omdat je een medicijn gebruikt Zoals je lever

themen 23 maart 2016 23:36

1 ding Cees: je kind en de gezondheid ervan is veel belangrijker!!

cees 24 maart 2016 09:33

Helemaal gelijk Themen, dat staat voorop!

Ik ben wel gewoon benieuwd naar de ervaringen van de tijdelijke stop, dus vandaar mijn vraag.

Eén is zeker, dat ik sowieso stop voor een paar maandjes, maar ben dus gewoon benieuwd wat ik kan verwachten.

piey75 24 maart 2016 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cees (Bericht 393521)
Helemaal gelijk Themen, dat staat voorop!

Ik ben wel gewoon benieuwd naar de ervaringen van de tijdelijke stop, dus vandaar mijn vraag.

Eén is zeker, dat ik sowieso stop voor een paar maandjes, maar ben dus gewoon benieuwd wat ik kan verwachten.

Kun je mijn vraag beantwoorden cees

themen 24 maart 2016 10:03

Houd ons op de hoogte ook als je in mei weer getest hebt

cees 24 maart 2016 10:54

Ik gebruik 13 jaar finasteride incluief de middelen in mijn handtekening. Ik doe niet altijd bloedwaardes etc.

Ik houd jullie zeker op de hoogte Themen

mlsbutt 24 maart 2016 18:54

Hallo Cees,

Ik gebruik al 6jaar geen Finasteride meer, en mijn haarsituatie is totaal niet verslechterd:) Al zou het wel minder gaan worden dan begin ik er ook niet meer aan:) Had Finasteride gebruikt van '02 tot sept '10 etc dus 8 jaar in totaal. Ik had overigens geen merkbare bijwerkingen maar was het een keer vergeten te bestellen de maanden gingen voorbij en dit werden jaren...:) Het was in mijn geval geen bewuste keuze maar het is zo gelopen:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.