Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Opmerkingen over HT (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=30606)

Harbour 17 juli 2012 23:08

Opmerkingen over HT
 
Mijn vraag is.. Kunnen mensen zien aan de haarlijn dat je een HT hebt ondergaan? De meeste foto's die ik gezien heb, zijn van net na de transplantatie en dan vind ik het soms nogal duidelijk te zien.

philemonia151 18 juli 2012 06:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harbour (Bericht 310238)
Mijn vraag is.. Kunnen mensen zien aan de haarlijn dat je een HT hebt ondergaan? De meeste foto's die ik gezien heb, zijn van net na de transplantatie en dan vind ik het soms nogal duidelijk te zien.

Ik zit nu op 7 maanden na mijn HT. Ik heb er nog geen opmerking over gehad en ik weet zeker dat niemand enig vermoeden heeft. Het ziet er natuurlijk uit.

Kruger 18 juli 2012 08:43

Aan mij heeft nooit iemand wat gezien.
Heb het op mijn werk ook niet gezegd. Ze waren alleen verwonderd dat ik na 2.5 week ineens kwam werken met kaal geschoren hoofd, wat mij overigens goed stond. Wel vroeg iemand waardoor het litteken achter op mijn hoofd door kwam (van mijn Fut in 1997 en 1999). Heb toen gezegd dat ik ooit door een ruit gevlogen was en dat hebben ze geloofd.
Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor haarlijn de kliniek maakt. Als je zo'n rechte haarlijn maakt (die negers hebben) bij een blanke zie je het natuurlijk. Of als ze voor allemaal dubbele grafts zetten dat ziet ook beetje weird uit. Maar bij een fatsoenlijke kliniek zoals Dr de Reys, Ferudini, Prohair of Hasci hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Memeber 18 juli 2012 11:59

Zou mij niet boeien, ik wil een kersrechte haarlijn omdat ik dat mooi vind. Of je het kan zien of niet.. heb eerder ook een erg dichte en rechte haarlijn gehad van mezelf. Niet dat ik een HT heb ondergaan maar dat komt nog over een jaar of 2 als ik geld (over) heb die ik toch niet nodig heb.

Memeber 18 juli 2012 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 (Bericht 310241)
Ik zit nu op 7 maanden na mijn HT. Ik heb er nog geen opmerking over gehad en ik weet zeker dat niemand enig vermoeden heeft. Het ziet er natuurlijk uit.

Je HT ziet er geweldig uit maar dat is natuurlijk geen rechte haarlijn. Wel super resultaat en natuurlijk inderdaad! Mooi. :)

Harbour 18 juli 2012 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 (Bericht 310241)
Ik zit nu op 7 maanden na mijn HT. Ik heb er nog geen opmerking over gehad en ik weet zeker dat niemand enig vermoeden heeft. Het ziet er natuurlijk uit.

Inderdaad een mooi resultaat!

philemonia151 18 juli 2012 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Memeber (Bericht 310255)
Je HT ziet er geweldig uit maar dat is natuurlijk geen rechte haarlijn. Wel super resultaat en natuurlijk inderdaad! Mooi. :)

Dank je, maar een rechte haarlijn zou ook niet staan, trouwens nooit gehad. En je moet natuurlijk ook een beetje denken aan de toekomst. Een rechte haarlijn als je 60 bent staat misschien een beetje raar.

Strider 19 juli 2012 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 (Bericht 310278)
Dank je, maar een rechte haarlijn zou ook niet staan, trouwens nooit gehad. En je moet natuurlijk ook een beetje denken aan de toekomst. Een rechte haarlijn als je 60 bent staat misschien een beetje raar.

Waarom zou dat raar staan, ik denk dat het juist verjongend staat :)

philemonia151 19 juli 2012 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strider (Bericht 310348)
Waarom zou dat raar staan, ik denk dat het juist verjongend staat :)

Ik bedoel bij mij zou het niet staan. Bij een ander zou het misschien een oplossing zijn hoor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.