Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Haarproblemen bij vrouwen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Bijwerkingen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37952)

Miri 8 april 2019 08:45

Bijwerkingen
 
Hoi allemaal,

Sinds ik minoxidil gebruik heb ik last van bijwerkingen, vocht onder mn ogen (enorme wallen ineens), soms duizelig, droge huid in gezicht en rodere huid in gezicht (soms koortsig gevoel maar heb geen koorts), ook energieloos.
Hebben jullie dit ook? Kan t liggen aan t merk minoxidil?

Reet 9 april 2019 02:22

Ligt niet aan het merk denk ik, maar aan de werkzame stof Minoxidil zelf. Ikzelf heb nooit last gehad van enige bijwerking van Minox maar heb vaker gelezen dat gebruikers last van duizeligheid en wallen/kringen onder de ogen kregen. Sommigen stopten dan maar met de Minox, sommigen zeiden dat na enige tijd de bijwerkingen stopten en sommigen hebben de dosis/frequentie van aanbrengen/% Minoxidil verlaagd. Je kunt het nog proberen vol te houden om te zien of het zichzelf oplost. Zoniet, kun je proberen om te kijken of 1x smeren per dag of minder ml smeren helpt. Of kijken of 2% Minoxidil beter gaat.

Miri 10 april 2019 09:01

Dank je wel. Ja ik stop er nog niet mee, ik ga even aankijken wat t doet. Als de duizelingen erger worden dan ga ik t wel aanpassen.

dZinee 10 april 2019 12:24

Wanneer je dergelijke bijwerkingen heb zou ik direct minderen, wat Reet ook al zegt. Ofwel minder smeren ofwel overstappen op 2%. Je kunt ook overwegen om Nanoxidil te proberen dat minder bijwerkingen zou moeten hebben.

rika 11 september 2019 17:23

mn dochter 22 jaar zit net 2 wkn aan de minoxidil


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2014 Stichting HaarWeb.